/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv
Fra : snaptil
Vist : 436 gange
41 point
Dato : 12-03-05 00:57

pils rødvin og sterao for fuld drøøøøn.. bliver der så drikket`???F/?(F?(?????FGT

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-03-05 01:22

Det hedder stadig ikke drikket men drukket. Det hedder heller ikke sterao, men stereo. Og så skal der være komma imellem de første ord. Det første ord i enhver sætning skal skrives med stort. Dit spørgsmål skulle altså have set sådan ud:

Pils, Rødvin og stereo for fuld drøn; Bli'r der så drukket?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-05 01:28

Hej snaptil du ser ud til at hygge dig, fortsat god fornøjelse, natten er jo ung endnu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-03-05 01:28

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-03-05 01:41

Creamy - Jeg synes at det er nogle gode billeder du sender med af dig selv, hver gang du IKKE udtaler dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-03-05 01:44

Hellere IKKE udtale sig, end komme med en gang bræk, som du for Gud ved hvilken gang præsterer AJ!!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 01:48

Tale er sølv. Tavshed er guld. Ajministratorens udtalelser er ?????
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-03-05 01:50

Nu er du Creamy for Gud ved hvilken gang, igen igang med at spamme en tråd. Så lær det dog!

Og du tror stadig at du kan få MIG smidt ud af Kandu. Den profil der i løbet af de seneste måneder har opført sig mest svinsk, er dig. Og det ved teamet godt. Uffeduffeda

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 12-03-05 01:55

Definer "spamme". hvis du mener, at bringe ting på bane, som er irellevante i relation til spørgsmålet og blive ved med at kommentere det, så...

Hvorfor er det så vigtigt for dig, hvordan folk skriver herinde? Det er jo ikke fordi, folk høvler hinanden ned eller kommer med skældsord?
Det føles lidt som om, det ødelægger en ellers god stemning?

Marie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-03-05 01:57

Jeg smider ikke DIG nogen steder. Det klarer du helt på egen hånd AJ!!
Angat spamme! Hvad kaldes så din sindssyge kommentar 01:22 ?!....BRÆK

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:01

Jeg har fundet ud af, hvorfor du ikke har brug for dobbeltprofiler AJ.
Du klare helt fint 5-10 personligheder under samme nick.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-05 02:03

Snaptil er du gået helt under bordet jeg har lige åbnet lidt til ganen for at holde dig med selskab

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-03-05 02:03

Creamy - At du ser min 01:22 som værende sindssyg, fortæller mere om dig end du ved.
Jeg så godt dit billede. Det er lige så kønt som det plejer at være.

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:03

Hallo Hallo Hallo - er der gang i den snaptil ?
Skru op og lad os skåle en gang - HA HA
BØVS :::::::::::: HIK

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:04

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-05 02:05

Skål bonito

//bentjuul

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:08

skååål så jeg på igen... og arne det mit tastetur der ikke kan stave skuuuu ikke mig

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:09

Skål bentjuul - nå det er ikke allesammen der skælder ud HA HA
jeg tror da snaptil hygger sig
bonito

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:09

bonito buttoms up.. tror sku lige de sidste 22 glas skulle være sprunget over

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:10

det nåede jeg ikke at se snaptil - skål med dig også HA HA
bonito

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:10

heeey bentjuul gir straks en omgang i baren... shooots til hele banden skå¨åål

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:11

fed kan se jeg svarer i fremtiden... fedt kandu er os stiv

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:12

er det bare almindelig fredagsfest, eller er der en særlig grund ?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:12

ok point til dem der kan sige hvordan jeg undgår tømmermænd i morgen... et krav du må ikke bruge bogstav n .. og du skal skrive 5 linier

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 12-03-05 02:13

Snaptil: Du er fandme skæg!! !!!

*griner*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-03-05 02:13

Marie - Du har også krav på et svar. Creamygirl kommer meget ofte ind i en tråd/spørgsmål uden at have en reel kommentar til selve spørgsmålet. Det synes som om hun KUN er Kandu'er for at kunne diskutere og lave ballade. Det har hun også bevist i denne tråd. Hvis du vil have yderligere bevis for denne påstand, kan du jo kigge på hendes profil. Der afsløres det at hun ikke er noget værd som Kandu'er.
Hvis du vil kende mere til hendes historie, kan du søge på ordet creamygirl i søgefeltet øverst på siden. Så vil du få adgang til ALLE de spørgsmål/Tråde hun har været involveret i.
Dan dig så din egen mening. M.v.h. AJ

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:14

prøv
30 stk
Tuborg

tom
mave.............. HA HA
boxito.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:15

jeg er sku egentlig ligeglad... skååål arne du får sku lige et æselspark med mig.. tøm nu det hele ppå en gang

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 12-03-05 02:15

Salt (f.eks. chips)
H2O - (evt. i et glas)
Prøv at sove lidt (evt. på sofaen)
stil sprut fra dig
skru op for stereoet!

(SE!!! 5 linjer og ingen n'er!!!) *pavestolt*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:16

Her åppe i Whisky-bæltet si'r vi ikke :
Øl, fisse og hornmusik.
Men :
Punch, fjams og Hi-Fi !
Gambrinus [hør]
Vi spiller ikke gålf. Det har vi fålk til !

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:16

sofaen ????

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:16

fff..(fandme flot f... ??!"!! mangler et f)
heh e du klarede den skooood.... men er du sikker på der ikke er n i salt... nåååh ????

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 12-03-05 02:17

AJ - tak for svaret

Jeg vil sgu helst undgå at tage stilling til de forskellige intriger herinde.
Se evt. mit nye spørgsmål: hvordan er der på kandu.

- Marie

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-05 02:17

Skååål snaptil og bonito, jeg troede at du var drønet omkuld og nej bonito jeg gider ikke skælde ud på dette tidspunkt, men jeg kan godt forstår hvorfor nogle bliver harme her i tråden. Nåh, kluk kluk, en lille grå mere og så slut --> skåel <--

//bentjuul
PS undskyld slavefejlene

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:17

nice bonito du drikker for lidt.. hvordan hulen så du den

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 12-03-05 02:19

Hey du! Jeg klarede det sgudda suveræææænt! *griner*

Men dét er nok een af de federe opgaver jeg har fået! Dér tog du røven på mig!

Er det ikke natriumchlorid salt hedder på "fagsprog"? Jo, så har du ret, så er der n i.. Men æhh, skulle du så ikke hellere slå ned på min H2O (som jeg skrev i stedet for vaNd)

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:19

hmm ingen gider svare fornuftigt... oki.. vi fjerner e og hæver 20 point

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:19

Du
sover
bare
til
tirsdag

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:21

hehe jeppa slap helt af.. ... jeg gir en omgang af hvad jeg har drukket hele aftenen... og dog det måske for ulækkert ..,,, skååål find jeres egen drinks.. det her er min sidste pils snøøøft

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 41 point
Dato : 12-03-05 02:21

Snaptil eneste måde at undgå tømmer mæd på er her i fem linier

Lad
være
med
at bllive
ædru.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:22

Hov, hov
Jeg klarede det inden du forhøjede og afskaffede e
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:22

Hov, hov
Jeg klarede det inden du forhøjede og afskaffede e
Gambrinus

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:23

hahah bentjuul... tror ski heller ikke jeg når det..overvejer at gå i seng nu da jeg skal tidligt op at feste....
meeeen er i tvivl...
dummer jeg mig så... hmm meget svært spørgsmål

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:24

daaam gambrinus hva gør vi såååå.. hvis du gir den 1. omgang så drikker jeg den næste weeee

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:25

HIK ...... HA HA - jeg skrev det jo kl. 02.14 - så kom ikke her

der er også kun et e HA

..............jeg nupper lige en Fisherman

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:25

I din tilstand kan du ikke dumme dig.
Du kan forsvarer dig med, at du var utilregnelig i gerningsøjeblikket.
Gambrinus

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:26

fiiiisk klart klart... her tror man lige man sidder med alle trumfer og så er der en der siger fisk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-05 02:26

Åhhh hvorfor kiggede jeg dog på denne tråd. Nu skal jeg brække mig. Lad være at spørge mig hvorfor lige nu. Nu forstår jeg virkelig, hvad der menes med at nogen skulle stoppes op og kneppes om.

Men på den anden side, er det nok mere end tvivlsomt, om et forældrepar endnu engang vil løbe risikoen, for at fostre noget gennemført modbydeligt.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:28

øøøh klumme du sku for indviklet gider du at komme igen om ca 10 timer... nej glem det så gir du tømmermænd.. og du er dermed ikke en del af løsningen.. vent til på tirsdag så kan jeg kapere dg

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:28

bare giv pointene til bentjuul - han skriver den BEDSTE - lad være med at blive ædru -
................. HA HA - jeg støtter ham..... HIK
bonito

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:29

ok må os i seng... point er på vej

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-05 02:30

Hej klumme - hvad med en lille en til halsen - overse det, det gør vi andre men skåål til dig også.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:30

hvorfor kan folk ikke bare være søde mod hinanden ????????????????? HIK

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-05 02:30

Du tror forhåbentlig ikke mit indlæg var stilet til dig snaptil LOOL

Nææ gør du som der bliver foreslået - Lad være at blive ædru LOOOL

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:32

Jeg gi'r en øl.
Du gi'r en whisky.
(Whisky regnes kun i hele gallons)
Gambrinus

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:32

kan sku ikke finde den kommentar.. leder og leder har virkelig brug for hjælp.. kan ikke finde bonitos ikke blive ædru kommentar

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 02:32

Hvad foregår her

<\\Benny

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:33

heheh gambrinus det sku algehol( alkohol +algebra osv) for begyndere .. klart klart jeg er med

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:34

allo kan man lukkke en fest når der næsten er fuld hus..... naaaah nu må i sku lihe hoppe op på bordene og give en omgang

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:35

jeg er slet ikke interesseret i point - jeg kan heller ikke modtage dem (Almindelig bruger) .............. så derfor HA HA HA
skål alligevel..........
bonito HIK HIK

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:35

skulle oplyse at jeg næsten har et tip parat .. om gratis uddeling af staveplader... www.stav.dk

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:36

snaptil fortæl nu hvorfor i holder fest ???

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:37

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 12-03-05 02:39

bentjuul - det var fuldt fortjent -
HIK
bonito

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-03-05 02:39

Du skal starte med
at drikke Water
med brus.
Så lidt sprut i et sus.
Så kommer det hele flot i hus.

Ha, ha. 5 linier med et godt råd uden ét n.

Brug rådet. Det virker.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:39

kan sku ikke huske... det startede med lidt mad og pludselig var klokken nu..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-05 02:39

Jeg snupper en enkelt pils mere og så i seng, det blev jo en hel livlig tråd selvom der var lidt start vanskeligheder

til alle

//bentjuul

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-03-05 02:41

er dælme is træt... leder efter køleskabet... men kan ikke huske hvor jeg efterlod det.. måske er det grobund for en ny "tråd"???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-03-05 02:41

Ups, der gik Snaptil i brædderne !
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 02:44

Jeg vil osse lige slutte med en godnatpils
------------------------------------------
..... igennem sådan en tråd, tja så ligner kandu jo næsten sig selv
men det ser da ud til i har hygget jer

go´ nat allesammen

<\\Benny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-05 02:44

Selvtak snaptil, det var sgu hyggeligt og ha' en fortsat god nat

//bentjuul