/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gambrinus
Fra : michaelmoeslund
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 10-03-05 21:41

Halløj der!

Tusind tak for dit meget rundhåndet tilbud,angående afprøvning af mit ukendte grafikkort...

Jeg kom til at købe en ny PC,så jeg sætter lige mit byggesæt lidt i bero... men er meget positiv overrasket over dit tilbud om at hjælpe,det er mennesker som dig,der gør en forskel...

med meget venlig hilsen

Michael

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 200 point
Dato : 11-03-05 04:26

"Kom til at købe en ny PC"
Det er noget, der kan ske for mig.
Men DIG ? Du er da gift !
Hvordan fik du den kringlet ??????
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 11-03-05 10:17

Tak for svaret Gambrinus.det var en hård forhandling,der krævede nogle "økonomiske indrømmelser" men det hjælper jo også,at ha en sød og tilgivende kone!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-03-05 10:21

Jeg har en arb.kollega der, når han skal købe
en fødselsdagsgave til sin kone, skal tigge pengene af hende.
100 kr. er NOK plejer hun at sige.
Gambrinus