/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp opstart 2 systemer - slette det ene??
Fra : karstenhou
Vist : 484 gange
250 point
Dato : 08-03-05 00:44

Hallo.
Jeg har en velfungerende xp - nu er jeg kommet til at indstallere en ny xp på en anden harddisk - så nu skal jeg vælge mellem 2 operativsystemer - desværre starter den op i den nye, hvis jeg ikke er hurtig på knappen - kan jeg slette den sidste - så jeg er tilbage i at der kun starter en xp.....
Hilsen Karsten

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 260 point
Dato : 08-03-05 00:52

Højreklik denne computer -> egenskaber -> avanceret -> klik på indstillinger under start og genoprettelse, her vælger du hvilket, du vil starte. Klik på Rediger for at fjerne den, der er fejl ved.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 00:58

>hcma
Rigtig god hjemmeside du har fået lavet der.
Er lagt i foretrukne !
Så kan jeg rigtig få skrevet (hugget) nogle tips til Kandu.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 01:53

Hej hcma
Tak for rådet, jeg havde problemet på en bærbar og det fik jeg løst ved dit tips her til karstenhou.

Jeg sender dig lige et par point i et nyt spørgsmål her http://www.kandu.dk/dk/spg/62171

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 08-03-05 07:58

Lige i øjet - nogen gange driller det helt vildt - og det er svært at huske hvad der skal til. Tak