/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændring af Temporary files foldern..... ~
Fra : dikas
Vist : 513 gange
1 point
Dato : 07-03-05 15:16

Hej-Za
Jeg har en windows XP Pro 2002 med sp2 jeg har downloadet Battlefield Vietnam WW2 Mod men når jeg indstallere siger den ikke nok plads på c: men jeg har et D: drev men 160Gb og jeg har delt drevende op så kan jeg endre temp folderen.... Hilsen Mikkel
I får hundrede point.... På et andet spørgsmål som aldrig er blevet besvaret, men jeg vil gerne vide hvordan man annulere et spørgsmål??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 15:39

Er det en selvudpakkende fil? Normalt kan man bestemme hvor den skal extracte sig til!

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 07-03-05 16:05

http://www.kandu.dk/dk/tip/10764 du kan prøve at se om det hjælper at slette noget. Kig i tippet.

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 07-03-05 16:31

Det er en Exe installalation... og den Udpakker så nogle filer på mit c: drev som der ikke er mere plads på og jeg kan ikke slette mere,....

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 11 point
Dato : 07-03-05 16:45

Ja, dum ide.
Hvad med at slå sidefilen fra så længe ?
Eller flytte den over på D
Det gi'r da en del plads.
Kontrolpanel-System-Avanceret-Ydeevne-Avanceret-Vituel Hukommelse-Skift
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : dikas

Dato : 07-03-05 16:50

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 07-03-05 16:52

gå ind på http://kandu.dk/dk/spg/61733 og skriv " Ja.... Nokia Pc Suite "
så er der 100 points til dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 16:59

Ja det er en selvudpakkende fil! Normalt kan man bruge winrar eller winzip til at udpakke den med og selv bestemme hvor den skal udpakkes. Eller nogle gange når du udpakker vil den selv foreslå c:\windows\temp som bibliotek og så kan du bare skrive D: istedet for!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-03-05 17:20

Hvis du har mange dokumenter, så kan de flyttes sådan:
h-klik på dokumenter på skrivebordet>egenskaber>placering >skriv D:\Dokumenter
anvend>ok og sig ja til at flytte det hele
Det er også et godt sted at have sine dokumenter hvis C: drevet går ned.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-05 17:27

dikas > det spørgsmål du henviser til har rotw besvaret med det du skriver ??????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 17:37

Jep og jeg er skide stolt af mit ene poæng.
Gambrinus