/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Benny længe leve, og tillykke!
Fra : Keldd
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 07-03-05 00:15

Ja Benny, så blev det din tur til at træde ind i de voksnes rækker.

Og jeg vil gerne, på egne og andres vegne ønske dig hjertelig tillykke. Du har nu været og oplevet et år på Kandu,

og det er vi dig alle taknemmelige for.

Du har vist dig som en god debattør, og du har også forstået ånden i Kandu, at skrive et godt råd, uden at skele

til pointjageriet.

Og han er sød - sjov og venlig - det er noget der bliver lagt mærke til.

Siger een af mine veninder, her fra Kandu til mig. (miritdk)

Så Benny, vi ser hen til at du er hos os mange år endnu med dit altid gode humør, og jeg vil selvfølgelig

selv sørge for, at Kandu's ledelse sender præmien til dig, (en rejse for 2 til de varme lande efter eget valg)

Dog bør du lige vide noget en anden af mine veninder (ans) fortæller mig, at den 8/3 er det kvindernes kampdag.

Nu ved jeg det ikke, men jeg tror hun mener det godt, altså som en advarsel, jeg skal ihvertfald ikke udenfor en

dør. " Kvindernes Kampdag " jeg er lammet af skræk.

Så Benny bliv indendøre den 8/3 og kig på alle gaverne du vil få i løbet af dagen i dag.

Mange hilsner fra Keldd, og alle de andre.

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-05 01:11

Også til lykke fra mig af, Benny. Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Keldds ord - bortset fra det med at blive inden døre. Jeg troede ikke, nogen gik op i "Kvindernes kampdag". Er det kampen mod "nullermænd"? Er en nullermand en rigtig sød fyr??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-03-05 06:58

Benny.
Jeg tilslutter mig Jernladyen. Mænd er som nullermænd. Nogle små og ganske søde at se på - andre STORE og grimme!

Du hører afgjort til i den lille ende af 'nullermandskalaen'.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 07:06

Ingen store og ganske søde at se på ? ( 0,1 Ton )
Gambrinus
PS : Tillykke Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 07:26

STORT TILLYKKE HERFRA

-)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 07:36

>Jernladyen
Kalder du din samlever en for en hest ?
Eller er du ikke glad for ham ?
Jeg er forvirret eller måske gammeldags.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 07:42

Gambrinus - hvor har du lige det fra ??? - tror på du er enten forvirret eller gammeldags

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 07:53

Fra hendes profil.
Gambrinus
Undskyld Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 07:57

nååååååååh det var det med at læse der gik galt - hvor gør det mest ondt nu - øjet eller næven ?????????
Godmorgen med dig Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 08:02

G'morn' Miritdk
Gambrinus

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-03-05 08:52

Solen kommer sikkert frem.
Benny har fødselsdag 1 år.

Er der også åbent hus, som hos Keldd ?
Men det er ikke godt med alle de fester, så jeg vil nyde min egen kaffe og kransekage.....(som tilfældigvis skal spises i dag for ikke at blive for tør).

Hip hip HURRA.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-03-05 08:56

Benny...................hmmm...........ham har jeg da hørt om..........tror jeg nok.

Eyvind.

PS. Keldd du skal ikke være bange for,
kvindernes kampdag.....................................de slås kun mod hinanden.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 09:50

Duk! Eyvind.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 09:50

Må jeg kondolere Benny også du har hængt fast alt for længe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-03-05 09:58

Bjarne:

Husk gaven til Benny, send den til mig kontonr: Danske Bank 4081 1524 2316 4561 ,

så skal jeg nok sende den videre.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 10:02

Og så mangler vi lige en kode.
Gambrinus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 10:04

Eller købe en ny rørtang Keldd for du får nok brug for den.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-03-05 10:09

Nu må I ikke gå og gøre nar af det hele,

måske Benny så bliver ked af det, og ikke vil komme til

sin egen føsda. Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-03-05 11:02

til dig Benny, med et års jubilæum.

Håber du bli'r her rigtig længe endnu.

mvh dova

Det varer lang tid før jeg har været her i et år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 11:16

Benny

Så har du også oplevet det skiftende humør nåhhh nej, jeg mener årstider, mens du har været på kandu

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-05 12:00

også herfra Benny.

Jeg sender dig en ny rørtang, så du kan komme på gaden i morgen keldd

//bentjuul

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-03-05 13:30

Gambrinus, det kunne da aldrig falde mig ind at kalde min samlever for en hest. Det er jo dyrplageri og en fornærmelse uden lige - af hesten altså.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-03-05 18:36

HELLooooooo---Benny hvor er du?????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 18:38

Nu har jeg sendt både kage og cocao til din konto Keldd.

Har du ikke afleveret det til bennymanden endnu

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 18:50

Har sat PENGE ind.
Der poppede en popop op, hvor der stod, at der var 50 øre's gebyr.
Er det virus ?
Sååå Kell, din konto gik vist i minus.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-03-05 18:52

ans:
Det er blevet væk, du skal selv komme med cocacaoen, TIL MIG.

Hilsen
Keldd..............og også kagerne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-03-05 18:54

Gambrinus:
Din fedterøv, beløb under 500kr. modtages slet ikke.

Sæt dem ind igen, så går det som det skal.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-03-05 19:02

Sorry - jeg hackede lige ind på Keldd's cocaoconto og hentede det hele.
Er der nogen som har lidt V.S.O.P. jeg kan fortynde med og til at ta' bitre smag.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 19:11

Ok V.S.O.P ?????
Whisky er noget, der gi'r Caccaaoo en dårlig smag, hvis man gemmer at komme det i !
M.v.h.o.h.o.a.i.v.k.i.d.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-03-05 20:29

Næhhh, Gambrinus, det er lige omvendt. En rigtig god kop varm, stærk Caccaaoo med en ordentlig klat flødeskum, DET er der ingen sprut der kan slå (bortset fra Bailey og små grå)
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 20:46

emesen

V.S.O.P er sendt til bennymanden.

Tror han har drukket det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 20:48

Jernladyen får lige et ((((((((((((((((((SPARK)))))))))))))))) og hun ved godt hvorfor

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 20:54

miritdk

Jeg synes du sparker lidt ivrigt i de forslellige tråde.

Træner du til i morgen, hvor det er kvindernes kampdag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 20:55

forslellige=foeskellige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 20:57

Jeg har sendt en uåbnet flaske V.S.O.P. til bennymanden

Der skulle stå forskellige

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 20:58

Det er vist ikke kvindekamp, men en ganske almindelig voldelig person, der åbenbart ikke kan klare sig verbalt og derfor må ty til simpel vold.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 21:01

tror lige BjarneD ville egne sig til boksebold

Ans - hvad var det lige for en rettelse du fik lavet der <forslellige=foeskellige> - du har vel ikke drukket indholdet af de flasker du går og sender ??????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 21:04

Du kunne jo prøve Mirit og jeg slår ikke igen, men derfor kan det godt komme til at gøre ondt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 21:12

BjarneD - du kan garanteret ikke stå stille

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 21:14

Nej da, jeg har jo skrevet rettelsen.

Skulle lige i hønsegården for at finde en "kylling" den har jeg også sendt.

Sikken fest det bliver.

Håber da på at Keldd giver det videre til bennymanden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 21:15

Jo, Mirit jeg er skam mageligt anlagt, men jeg har gode reflekser.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 21:18

ups ans - sorry

BjarneD - ligger du og er selvlysende ?????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 21:22

Det kan du reflektere lidt over, Mirit.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 21:26

jaja tro du bare jeg gør det BjarneD

(skulle da heller ikke undre mig jeg kommer i tanke om det senere og - nåååå nej - vil da ikke spekulere over det )

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 21:38

Rettelse :
Whisky er noget, der gi'r ***** en dårlig smag, hvis man ****** at komme det i !
kaffe glemmer
Fåår nytt thashtar på mornen
(og kaffe på fredag)
Gambrinus
At kæmpe for fred, er som at knep.. for at blive jomfru igen !

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-03-05 21:48

V.S.O.P......................cognac som skal i cocaoen.
Hvis det er uden "oen" kan R-salute godt bruges.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 21:51

V.S.O.P det er da cognac og ikke whisky.

Cognac i cacao smager da godt. Det er jo en Lumumba.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-03-05 22:00

Ja det er vist det den hedder Ans.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-03-05 23:49

Bare man er væk et øjeblik, går der druk i den,

skam jer.

Keldd

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 00:01

http://www.kandu.dk/dk/spg/62149
Ja, jeg siger ikke noget.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-05 00:15

Gambrinus.

Tsk Tsk. Ha ha ha .

Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 00:27

mere tsk tsk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 00:50

Vi er sent oppe. Hva'
Så i mit tip vedr. Logitech MX1000 mus ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-05 00:56

Gambrinus:
Jeg kan lige nå at kigge.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 00:59

Jeg bruger Logitech bluetooth med MX900 mus, men kigger lige på dit tips.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 01:04

Det bliver da spændende at se hvad du får tilsendt Gambrinus

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 01:08

Har selv et MX 900 Bluetooth tast. + mus
Men har ikke været rigtig tilfreds.
Var gladere for mit alm. MX sæt, men fik det solgt for hurtigt.
Hvor der handles der spilles.
Gambrinus
Sjovt at administratoren slet ikke har vist sig i denne tråd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 01:10

Mest spændt på om der er 2 modtagere.
Det ku' jeg ikke rigtig blive klog på.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 01:13

Mit har kørt upåklageligt, + jeg så har adgang med min mobil til PC via Bluetooth.

Kandu's "moderator" ved godt hvor han skal holde sig fra

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 01:21

Det de skriver hos SHG er ikke meget, der er heller ingen billede af det så det bliver spændende hvad du egentlig får.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 01:22

Jeg synes bare ikke der er nok kapacitet på elementerne.
Har haft fat i Logitech og de sagde , at det var rigtigt nok, Bluetooth bruger mere strøm. Desuden er min venstre Ctrl gået i udu.
Det er sgu' ikke så nemt at lodde på det plastic.
Skal ha' prøvet med det der rep. til el-bagruder.
Du ved man skriver en kommentar, trykker Ctrl-C. Shit så er det hele væk.
Gambrinus
Må nok finde køjen.
I morgen skal jeg trække nye snore på en Harley. (Ikke min).
Det ska' nok blive spøjst.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 01:24
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 01:29

Det var som syv små flade fluer på et fladt flødebollefad.
Den var ikke på Logitech.dk
Så er det nok Kinesisk tastatur.
Tak
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 01:32

Nej, nej, men jeg var selvfølgelig inde på Logitech.dk og se på MX1000 og LX700
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-05 01:36

Skrub i seng

Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 01:39

Ja far
Gambrinus
Ovre og ude

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 09:29

[hør] Tjaeh... jeg har da ikke ret meget mod bennymanden : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=153099

Et 'lille' tillykke herfra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 10:31

Godmorgen i stuen. Så kom MX3100
Hold ad helt kæft.
Hvor er det smukt, lækkert, funktionelt, jeg kunne blive ved.
Ja, jeg sidder her helt lamslået og kikker med ærefrygt, uden at kunne finde ord.
Alt er bare så gennemført.
Taster og museknapper føles helt fantastisk. Selv softwaren er et kapitel for sig.
Jeg troede ikke MX700 og MX900 nogensinde kunne overgås.
MEN, Logitech har gjort det endnu en gang.
Nu kender vi den ultimative gave til Benny.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 10:32

Hej - hej - hej
Jeg beklager på det dybeste, at jeg ikke deltog i min egen fødselsdag
-------------------------------------
I skal have tusind tak allesammen, det er sandelig STORE ord jeg får med på vejen, nu må jeg virkelig gøre en indsats for at leve op til det - det bliver vist svært
Jo, Keldd gættede rigtigt, jeg har været på arbejde, er faktisk lige kommet hjem for 1 time siden
Nu håber jeg i alle har bemærket hvilket smukt solskinsvejr det var i går
-----------------------------------
Jeg vil da også benytte lejligheden til at sige mange tak til jer alle sammen, det har da været både et lærerigt år, men også særdeles hyggeligt
------------------------------------------
Med store vanskeligheder og megen tålmodighed har flere af jer hjulpet mig igennem diverse problemer med min PC i løbet af det forgangne år, det siger jeg også mange tak for, jeg har da lært en hel del, og det har bestemt også været rigtig hyggeligt
-------------------------------------------------
Jeg glæder mig allerede til det næste år, og kunne vi så være så heldige, at kandu-teamet samtidig får en lidt hurtigere server op at stå, så kunne det jo blive rigtig godt

Der er vist nogle som har hygget sig her i tråden, til ud på de små timer
---------------------------
Nu skal jeg have lidt morgenmad indenbords, og måske også lige sove et par timer, men jeg vender frygtelig tilbage
Mange tak skal i have allesammen, ikke mindst pigerne

Jeg ønsker alle en rigtig god dag
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-03-05 10:36

velkommen tilbage Benny ..... og vend endelig frygteligt tilbage

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 10:40

Tak skal du have mirit
----------------------------

UHA - UHA - >Kvindernes Kampdag<
----------------------------
Jeg håber sandelig emesen har ret i, at de kun slås mod hinanden
.... ellers kan det jo blive en farlig dag, at bevæge sig udenfor
Det må vist komme an på en prøve..........
Til kvinderne vil jeg lige sige: Bliv ikke alt for nærgående - jeg tilkalder Keldd
....... og hvis det kommer til voldshandlinger, så pas på, han har sin rørtang med.

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-03-05 10:42

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 10:45

keldd tør godt gå ud i dag, for han har nemli' fået ny rørtang

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 10:46

Hmmm..... efter et helt år er det stadig ikke gået op for bennymanden, det næppe er serveren der trænger til udskiftning. Bennymanden hører ikke ordentlig efter i timerne. Det kører jo tipper-topper, når emil servicen er nede.

Altså et softwareproblem !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-03-05 10:52

hmmm selv molo - så må de have lidt eksta power på trods alt

(eller lade være med at ikke være der )

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 11:00

OK Molo - det med at høre efter i timerne må vi se at få rettet op på i det kommende år
.... nu skal det hele jo ikke være den første dag, vel ?
Du har i alt fald helt ret i, at det kører helt fint når emil-servicen ikke virker
Mange tak Molo - jeg er meget glad også for et "lille" tillykke
mvh
<\\Benny

ps: Keldd ringede og gav mig besked på at gå her ind

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 11:07

Mandekrisecenteret.
Hvor er det nu lige det ligger ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 11:09

Findes der også sådan et ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 11:09

Findes der også sådan et ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 11:10

DET VAR IKKE MIG

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 11:12

Sådan havde jeg det i aftes:
http://www.wagenschenke.ch/
---------------------------
...... jeg kom dog hjem
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-05 11:13

bennymanden, jeg håber da at der lidt gaver til dig. Det hele er jo sendt til Keldd.

Så tal lige med ham.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 11:17

AHA - jeg synes godt nok han var lidt kort for hovedet da han ringede
----------------------------------
...... jeg må vist have en samtale med den herre

Til hans undskyldning skal dog siges, at han lige har sendt mig en dejlig melodi med Katie Melua - hun synger smukt
.... det betragter jeg så som forskud på indkomne gaver
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 11:23

- jeg vil lige sove et par timer
---------------------------
...... jeg fik tid hos barberen kl. 14.30 - så skal hele parykken fjernes -
NU bliver det forår

FORÅRSHÅR ............

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-05 12:02

Grambrinus er der en der er efter dig fordi du er for meget ved puteren efter du har fået dit nye legetøj

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-05 12:11

Og ved i hvad allesammen ved i hvad, hvad hende ans hun gjorde ??

, hun stod på lur, ja, og så smadrede hun en guitar ned i kraniet på mig

bare fordi det er kvindernes kampdag , så tror hun hun kan gå rundt og slå .oc

Jeg synes kvinder er væmmelige, når de går og slår, ja.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-05 12:20

Keldd, var det din guitar, så er jeg da

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 12:56

Har oprettet et krisecenter & Molo har lavet en hjemmeside til mig.
Krisehjælp fra Nuser's veninde kr. 0,25 + 0,50 gebyr.
Tilskud til tæskehold modtages med kyshånd. (Også fra det smukke køn).
Gambrinus (-p

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 15:34

Apropos hjemmeside Gambrinus, så husk :

1.) YOU are NOT the user !

..og så den 'hårde' version :

2.) En god bruger ? ....er en død bruger !!!

</MOLONØRD>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 16:25

Keldd > jeg håber da du er ved at komme dig efter det "grimme" guitaroverfald du blev udsat for
... kvindernes kampdag tolkes åbentbart forskelligt rundt omkring

Nu fik jeg sommerhår, ikke forårshår
7 mm hele vejen rundt
- skæg - hår - øjenbryn .......... som jeg skriver HELE VEJEN RUNDT om hovedet
----------------------------
nu venter vi så på sommeren Bbrrrrrrr fint vejr men koldt på ørene .............brrrrr
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 16:31

ørene = ørerne (muligvis)
..........................................
fra i dag har jeg indført, at vi her på Fyn:
vi skriver lisom vi snakker ......................... syngende derudaf
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 16:34

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-05 16:35

........ det er mig i midten

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-03-05 16:50

Keldd: Nååååååååå hvor er det synd for dig, at Ans slog dig i hovedet med den. Tog den meget skade????

Benny, jeg håber, frisøren lod ørerne sidde??

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 16:56

Hande Ans ka' spille på mange strenge. Hva'ba'va' ?
>Benny
Sjovt med os mænd.
Over de tredive flytter hårdet ned i røven og røven om på maven.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 16:57

Hende
Cola i det nye tastatur ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 20:31

Jernladyen -> Gambrinus 'fedt'ører mener du vel

Gambrinus -> Fik du trick'et for 50 bobs ?

..der er altså igen garanti for det virker ( ...når det ikke var mit svar der blev accepteret! )

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-05 22:49

Tak for svaret Jernladyen:

Jeg er nød til at gå op i kvindernes kampdag .

Du er jo også efter mig

Hilsen
Keldd.................. forfulgt uskyldighed.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-03-05 02:36

Er i alle sammen gået i brædderne ?
Vi har da kun fejret Benny i 2 døgn.
Gambrinus [tillykke ----->>>> ------>>>>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-03-05 10:55

Gambrinus:
Skrub så i seng.

Keldd

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-03-05 23:32

Hej Keldd. Selv tak. Spændende, om det bliver her denne gang. Jeg har forsøgt at skrive noget flere gange, men det forsvinder hver gang. Nå, så har jeg også prøvet det.

Hilsen Jette

PS: hvis du er en forfulgt uskyldighed, så er jeg 20 år og jomfru.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-03-05 23:42

Jeg har fået mail om der er mail herfra, når jeg så lukker op, har der ikke været noget før nu,

underligt noget.

Øh Jette, vi må sgu mødes en dag. Hilsen
Keldd.