/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Drev
Fra : CCjunior
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 03-03-05 16:36

Jeg har fået ny computer og den er med låge foran drevene.. når Nero eller dvd decrypter er færdig med at brænde og skal til at køre vertefy check, åbnes drevet for dernæst at lukke og gå igang med at tjekke data.. kan man slå det fra.. er lidt træt af gang på gang at høre mit drev tæske op imod lågen på mit nye kabinet..

jeg kan ikke lade lågen stå åben da min 1½ år gamle dreng så vil trykke på alle knapper..hehe..

Junior

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 03-03-05 16:39

indstilling i nero hvis det er det du bruger til at brænde med

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-05 16:49

Desværre så skal Nero åbne og lukke igen hvis der skal laves check.
Det er da synd, at bremse den stakkels drengs udvikling.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-03-05 17:09

Det var dog et træls svar emesen.. du burde ha sagt : ingen problem.. følg denne brugs forvirring..hehe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-05 17:16

Tja - mine børn har udviklet sig - og det har kostet...............men nu kan de hjælpe den gamle.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 03-03-05 21:12

Tak for svaret emesen.

Jeg nægter sq at takker for det svar... hehe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 16:25

Det forstår jeg da godt, men ved testen er det bl.a. autorun funktionen for CD/DVD der skal testes for.