/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vil du gerne være rask.
Fra : jakjoe
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 03-03-05 13:59

Alverdens lægevidenskab må give op over for den utrolige viden der er her på kandu.dk.
Se blot her hvad "vi" kan byde på.

http://www.kandu.dk/dk/tip/9651 nullerbullerpige
http://www.kandu.dk/dk/tip/10249 tokeren
http://www.kandu.dk/dk/tip/10725 nullerbullerpige

Jeg har ikke selv prøvet om rådene virker.
Tør du afprøve dem uden tilsyn fra en læge ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 14:02

Ja da. Det er da ikke farligt at slikke sig selv på hånden.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-03-05 14:11

Tror du nu ikke der er mange flere gengangertips end lige dem der

Men kan da godt se det sjove:
En eller anden møder en tæskelækker fyr, der pludselig vil kysse hende.

Men nej, "Vent lidt", og hun vender sig lidt væk, frem med "slagterskiltet" og SLURP.
Venter 10 sekunder: "Øh, det er ikke så godt lige nu, for jeg har ikke tandbørsten med"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-05 14:13

Venter spændt på et råd om hvis man er i tvivl om man har tørret sig i røven!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-03-05 14:13

Sidder også og griner, men mest af tokeren's konstatering.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-05 14:17

WOW! Fik lige en enkelt emil fra Kandu!! Tror de er ved at sætte tryk under kedlerne!!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-05 14:22

De råd lyder alt for farlige.

Dårlig ånde konstateres ved at konen kører med på arbejde. (hun er nu fri for at kysse farvel)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-03-05 14:23

arne> Slikke sig selv på hånden kan være farligt...du kan jo se hvor <tedd> har sine hænder.
Han er ovenikøbet i tvivl

<tokeren> har nok fat i noget af det mest hygiejniske råd.

<dova> Gode råd kan ikke gentages for tit....det synes <nullerpigen> også.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-03-05 14:29

tedd> Fingeren ud af .... nu skal der tages fat.....emilerne kommer væltende. Der bliver ikke tid til at vaske hænder.

emesen> Så kan du ånde lettet op.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-05 14:53

mon tedd får l*rtemails ???

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-03-05 15:49

tedd kl. 14,13
Du bør anskaffe et bagspejl

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-03-05 18:27

Hvor mange fik i?? Jeg må efterhånde have fået noget over hundrede. Flere af dem er skrevet d. 1.3.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 19:28

tokerens overskrift burde retteligt hedde : Dårlige ånder ?

..og nullerbullerpige har for længst givet mig et : 1000 tak for hjælpen, NOT!!!

..samt et : Hvis der fandtes den ignorer knap, havde jeg brugt den mod dig molekyllerylle. Du er ikke andet end en skide pointluder!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 19:31

Jernladyen -> Jeg fik en 30-40 stk. for nogle timer siden og de var også oldgamle. Siden har jeg ikke set skyggen af en emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-03-05 20:12

emil er taget til Lønneberg....vender tilbage senere.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-03-05 20:16

Sjove tips! Især Tokerens refleksion
Er du typen der bærer nag Molokyle?! Du ved vel godt, at man ikke kan være elsket af alle!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-03-05 20:36

Jeg har heller ikke set nogle, siden anden portion kom væltende.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 20:49

creamygirl -> Jeg er Radikal og dermed meget åbensindet og forstående ...belæst, selvsmagende (..ifølge en hvis Frk. Uro), men bestemt af den overbevisning at jeg er elsket af (..næsten) alle ...undtagen tedd

Ps. Hai søde : http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

Pps. Bortset fra dét; stadig ingen emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-05 21:10

Elsket er sådant et ultimativt ord Molo!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-05 21:10

Ihvertfald på dansk!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-03-05 21:35

Ultimativt?! hvorfor mener du dog det Tedd?!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-03-05 06:11

"TIP om vejret"

Hvis du slikker på hånden, og bagefter konstaterer at du ikke kan få hånden i lommen, uden at tungen følger med, så er det MEGET koldt.

God dag til alle.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 10:17

"Konstatering"

Det er ikke muligt at slikke på sin albue

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 11:54

så må du finde en andens albue at slikke på molokyle

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-03-05 13:54

Der er da ikke noget nyt i det råd.
Det lærte min hund mig for mange år siden.
Jeg skulle hilse fra den og sige, at Tedd's kommentar 03-03-05 14:13
heller ikke er noget nyt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 14:08

miritdk -> Det skal i hvert fald ikke være Afsylia's albue ! Så risikerer jeg bare at få ryddet overmunden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-03-05 14:14

Jakjoe

Nyt Tip!

Hvis du slikker din hånd - og den ikke bliver fugtig, så har du tømmermænd

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-03-05 14:22

Oralsex er en smagssag.
Gambrinus
Undskyld ku'ik'la'vær'

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-03-05 14:27

høhø..Lav den som et tip Gambrinus

Slikker du din hånd - og den efterfølgende lugter af fi... - så har du haft oralsex

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 14:39

Har du fået fisk eller f.... ?

Hvorledes klarer man lige dette presserende spørgsmål ?

[hør]Joeh... du kan være sikker på du har fået på 'den dumme' når :

Citat
Det lugter af fisk ....men det smager af kylling 8-)

</DENKOMBARETILMIG>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-03-05 14:56

1 blondine : Hvaaaa, det der oralsex hva' er det egentlig for noget ?
2 blondine : Det er noget med, at du skal slikke, der hvor han tisser.
1 blondine : Nå ? På brættet eller på gulvet ????
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-03-05 15:03

Nope Gambrinus, den har du lavet om. Det er slet ikke blondiner, men Brian og en udviklingshæmmet der har den ordveksling!

Gæt selv hvem der er Brian

Godkendelse af svar
Fra : jakjoe

Dato : 05-03-05 07:42

Tak for svaret emesen.

Du forstået farligheden i at benytte sig af råd, som ikke er blevet undersøgt af lægevidenskaben.

mvh
jakjoe