/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjerner
Fra : memuel
Vist : 444 gange
62 point
Dato : 03-03-05 12:49

Jeg bliver altså lige nød til a spørge igen til de der stjerner nogen åbenbart har.

Hvis jeg lægger summen af de stjerner jeg har fået ved besvarede sprøgsmål og tips og dividerer med det antal tips og spørgsmål jeg har skrevet så skulle jeg have 2,5 stjerner... Men jeg har ingen og har ikke haft det siden engang sidste år.

HVORFOR???

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 12:53

memuel -> Nobody knows

Stjerner kommer og går

Jeg har 3½ nu , men ind imellem må jeg leve uden i ugevis...

Bare rolig ; de skal nok dukke op ..på et tidspunkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 03-03-05 12:58

Hmm, jeg har 3½ stjerne, og det har jeg altid haft.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 12:58

Ps. ..når du en dag har rigtig mange, så tager du et skærmdump, klipper dem ud i Start->Programmer-Tilbehør->Paint og gemmer dem til dårlige tider i din Dokumenter->Billeder mappe.

..eller lægger dem på din hjemmeside som link til Kandu.dk (..jeg har spugt Admin. og det må man godt)

Se bare her ...lidt nede på siden : http://home20.inet.tele.dk/friheden/programmering.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 03-03-05 13:18

Jeg kunne jo også male dem på skærmen..

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 13:27

..eller hvis du stiller et spørgsmål i DHTML, skal jeg hjælpe dig med koden til at få dine kandu.dk stjerner til altid at stå øverst på dine websider ....også selvom man scoller ned på siden

[hør]Hallo... kandu.dk team : Var dét noget ? Så er jeg da gerne behjælpelig med den side af sagen ...for nogle få tusinde kroner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 13:29

Ps. Kunne vi ikke i samme ombæring snart få nogen emiler ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 72 point
Dato : 03-03-05 13:35

Jeg har aldrig haft nogen stjerner. Jag har spurgt Kandu-teamet:

Citat
Der er sommetider nogle Kandu'er der omtaler "deres stjerner". Jeg har fået forklaringen, men har aldrig selv set nogle ovenover mit navn. Ikke at jeg tror jeg kan bruge dem til noget, men kan I ikke give en forklaring på disse stjerner? Hvad betyder de? Hvornår tildeles de? Hvornår optælles de? Hvornår nedtælles de? o.s.v.

og fået følgende svar:

Citat
Med hensyn til stjerner bliver disse ikke brugt til noget i dag, det vil de gøre i det nye kandu.dk, og disse vil så indikere hvor seriøs en bruger general er med sine svar og tips.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 13:56

[hør]...det nye kandu.dk

Dén har jeg sgu hørt før (..i 1½ år for at være præcis). Hvor bli'r det af !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 13:59

Svaret er: "Der arbejdes på det!"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 14:00

Generaler ...og en seriøsitets måler !

Dét må jeg nok sige !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 14:04

Du har ret, men det er ikke desto mindre svaret.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-03-05 14:15

Det er da ikke svaret, for der er stadig ingen forklaring på, hvorfor nogen har de stjerner og andre ikke.

Jeg har da aldrig oplevet, at nogen af mine mange stjerner var væk

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 14:22

dova - Det er måske ikke det svar der er mest fyldestgørende, men når det er det svar Teamet har, bli'r det nok ikke meget bedre. Vi kan alle gætte men et Team-svar er det tætteste vi kommer sandheden. Memuel har første login senere end mig og at hun HAR haft stjerner og jeg aldrig ser ganske rigtigt underligt ud.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 14:47

Tak kandu.dk !

Jeg fik lige 11 tudsegamle emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 14:51
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 14:52

molo - Jeg sendte en emil til Teamet kl. 13:56. 20 min efter var mail-serveren oppe igen.
Morale: Man når længere med handling end med BROK.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 03-03-05 16:16

Kan det være noget i min opsætning der gør at jeg pludselig ikke kan se stjernerne?
Jeg har det med at få pillet i forskellige menuer, så måske derfor?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-05 17:08

Stjerner vil i ha' - men gør i måske noget for dem.
Det er kun seriøse Kanduer der får stjerner.
Jeg har selv ca. 5 stjerner, men det er ikke så vigtigt for mig, da disse velfortjente anderkendelsespåmindelser jo altid er der.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 18:51

arne.jakobsen -> Hvor tror du dét ? Du er da eksponent af intergalaxisk dimension for netop det præcis modsatte

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 18:53

emesen -> Stjernene skal være SORTE ..ikke hvide med sort kant, som dine

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-03-05 19:49

Sorte stjerner

Alle mine er da mørkeblå

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-05 21:22

Nå så smider jeg dem væk. Jeg bliver også bare så flov med alle de stjerner.
(men stjernerne var altså irgrønne)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-03-05 14:02

Jeg ska' få jer til at se stjerner, ska' jeg !
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 14:04

#284858 Hex for at være nøjagtig

Længe leve : http://www.freedownloadscenter.com/Web_Authoring/HTML_Color_Pickers/HTMLcolor_Download.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 17:35

Jeg har ikke set nogen stjerner siden ruder konge var knægt. Så er det lige meget hvor mange spørgsmål jeg har besvaret.

Arne, du skulle vist slet ikke have sendt en mail. Det var så dejlig "fredeligt" uden. Jeg fik lige 134 mails. AAAAAARRRRRRRRGGGGGHHHH
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-03-05 21:42

Hej Memuel. Husk at lukke, hvis du har fået et svar. (selv om der nok ikke findes et svar)

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:46

Stadig 3½ Stjerne hér

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-03-05 02:26

Jeg har fået rigtig mange stjerner for mine svar de sidste par dage,
men står stadig på 3½.
Jeg tror såmen de er brændt fast i skærmen.
Lige over Side 9 Pigen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 09-03-05 21:12

Citat
Hej Memuel. Husk at lukke, hvis du har fået et svar. (selv om der nok ikke findes et svar)

Hilsen Jette

Ups.... Jeg troede jeg havde lukket dette spørgsmål. nogen gange får jeg lukket ned før maskinen når at registrere..

Memuel

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 09-03-05 21:13

Citat
Hej Memuel. Husk at lukke, hvis du har fået et svar. (selv om der nok ikke findes et svar)

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 09-03-05 21:13

Jeg kan sgu ikke finde ud af det med citat !!!

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 09-03-05 21:15

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-05 21:19

Der er der sgu da ikke noget at sige til :

arne.jakobsen

Citat
Jeg har aldrig haft nogen stjerner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-05 21:21

memuel -> Kig nu nederst på siden : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 22:03

molo > Lad os nu se hvis og når det nye Kandu-system kommer op at køre. Så kan det da være jeg får et par stykker.

memuel - TAK for 1 *