/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
xp driver til epson perfecion 660 scan
Fra : janinna
Vist : 723 gange
150 point
Dato : 01-03-05 08:17

hej. har købt epson perfection 660 scanner.har været inde på epsons hjemmeside og downloade en xpdriver.men når jeg vil installere den ,skriver den at den software jeg installere ikke har bestået den test af kompatibiliteten med xp??.så prøver jeg at installere den enhedshåndtering. så skriver den" driveren er ikke signeret digitalt". jeg vælger at fortsætte. så den installere indtil den skriver at filen "crscan32.icm"skal bruges.og jeg kan ikke finde dennefil. kan scanneren bare ikke køre xp eller hvad.skulle kunne gøre det da driveren ligge hos epson. og efter hvad jeg har læst under epson perfection 660 scanner på nettet skule den kunne køre xp,og den er solgt i en færdigpakke med printer og scanner og printeren kan køre xp. hvad kan jeg gøre.? unskyld den lange smøre

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-03-05 08:39

Afinstall hvad der er af epson,genstart PC,tænd printer og sæt den til,følg anvisningen

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-03-05 08:46

hej newface. du skriver printer. det er scanneren jeg skal heve tilsluttet, jeg skal ikke bruge den epson printer der fulgte med. da jeg har en canon pixma ip3000 printer mvh LBC

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-03-05 08:55

kortlink.dk/epson-europe/n6u Du er da sikkert nød til at install hele pakken uanset om det er printer eller scanner

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-03-05 08:56

Den brød linket op,kopier adr ind

Accepteret svar
Fra : newface

Modtaget 160 point
Dato : 01-03-05 09:01
Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-03-05 09:03

hej undskyld er ikke så stiv i det her . hvad skal jeg gøre mvh LBC

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-03-05 09:05

hej ok . din ny kommentar kom imellm min, så jeg downloader nu. mvh LBC

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-03-05 09:28

hej igen . næste problem kan ikke downloade driveren. går igang med at downloade men går helt ned på 10 bytes i sek.downloader ca 95 kb lukker så ned og skriver filen er downloaded, og det er den ikke mvh LBC

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 10:02

1 så det vel exe fil du få fra epson dvs det er et program der skal installeres og så lægger den selv driveren ind
at den ikke er godkendt af windows er en ting men den burde kunne køre alligevel uden problemmer

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-03-05 10:22

det burde den. og den begynder også indtil den siger at den mangler "crscan32.icm" filen og den kan jeg ikke finde og så kan jeg ikke komme videre

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 11:39

epson support findes til rådighed på telefon: 70279273

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-03-05 11:40

Har du en messenger adr,så kan du få den

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 11:40

har du evt prøvet at søge efter filen på XP cd'en?

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-03-05 11:49

hej har fået den op og køre via den adresse newface gav.men epson scan tool virker ikke rigtigt. men kan scanne nu. (men den larmer og er langsoooooooooooooooooooom.har chattet med sammy fra epson og fik hjælp til installation. xpcden hjalp ikke.

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 01-03-05 11:49

Tak for svaret newface.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-03-05 11:54

Selv tak