/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Din mening om website...
Fra : korsbakke
Vist : 288 gange
100 point
Dato : 28-02-05 23:44

Jeg er faldet over et website, som tilbyder...
Laptop, Xbox, Playstation, Mobiltelefon m.m. for 40$

http://www.getgiftsforfree.com/index.php?ref_id=135352

Jeg har studeret sitet som tilsyneladende bygger på Network Marketing, hvilket bl.a. vil sige at en del af udgifterne finanseres via de indbetalinger som foretages af medlemmerne.
Men da det ikke umiddelbart er lovligt (mig bekendt) uden at der er et fysisk produkt indblandet, får du tilsendt 2 stk. antenneforstærkere til din mobiltelefon.

Der sker det at når du tilmelder dig og indbetaler de 40$ bliver du registreret i en matrix, samtidig med at du vælger en GRATIS gave, som f.eks. en 10.000,- kroners laptop. Når andre tilmelder sig og vælge den samme gave, rykkes du længere op i denne matrix. Når du når toppen af denne matrix, er der ganske enkelt nok der har indbetalt de 40$ efter dig, hvilket går til at betale din nye laptop, som efter følgende vil blive sendt til dig...

40$ er i runde tal kr. 250,-

Mine tanker da jeg fandt sitet var...
Kan jeg undvære kr. 250,- og tilmed risikere at få tilsendt en gave som er væsentlig mere værd ??
Hvor intet vover - intet vinder !!

Derfor har jeg netop tilmeldt mig

http://www.getgiftsforfree.com/index.php?ref_id=135352

Jeg kan naturligvis ikke give nogen garanti, da det ikke er mig der står bag websitet, men hvad er din mening om dette site ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-02-05 23:47

Du skulle hellere tænke: Kan jeg undvære 250 og være sikker på ikke at få noget igen.
Eller :Vil jeg betale 250,- for at blive taget ved næsen

Godt nok nogen dyre antenneforstærkere.

mvh dova

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 28-02-05 23:54

dova, kender du sitet - har du dårlig erfaring med sitet ??

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 28-02-05 23:55

Ti hi...

Nu er jeg vist også meget nem at narre - men jeg ser helt klart fristelsen i, at man måske virkelig kunne få en af de fine "gratis" gaver

Forstår dig fuldstændig

/sprit

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 01-03-05 00:08

sprit73, det glæder mig at høre at jeg ikke er den eneste der bliver fristet, og det vil da være ret fantastisk hvis der en dag dumper en bærbar ind ad døren, men det må jeg jo afvente og se...

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 01-03-05 00:27

Een ting vil jeg sige bondefangere findes i alle lande mere eller mindre opfindsomme, og som nogen siger den sidste idiot er ikke født endnu. Apropos idiot er fra græsk og betyder en civil person.
mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-05 00:36

Du får vel procenter hvis du lokker os til at se på siden Du lyder da allerede som en der har lært lektien hvilket man jo gør inden for den branche ( Network marketing insiderviden ) og den smører har du da heller ikke lie siddet og digtet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-03-05 00:50

fleng - idiot kommer ganske vist fra græsk, men betyder "lægmand" eller "en uvidende person"

Tilbage til spørgsmålet: hop aldrig på alt det snask der loves i (spam)mails, glitrende hjemmesider, osv. Det eneste det går ud på er at franarre Jer penge.....

Se øvrigt også denne tråd vedr. lotterier:
http://www.kandu.dk/dk/spg/61062

...den slags er der desværre alt alt for mange der hopper på...hvorfor ialverden skulle nogle forære dig en bærbar bare fordi du har besøgt deres hjemmeside og har afleveret en hel masse personlige oplysninger????

http://www.forbrug.dk/familie/computerudstyr/internetogsikkerhed/
http://www.forbrug.dk/erhverv/love-og-regler/forbrugerlove/mfl-loven/sager/vildledning/spansk-lotteri/
http://www.forbrug.dk/erhverv/love-og-regler/forbrugerlove/mfl-loven/sager/internete-handel/fokus-paa-fup-i-februar/eksempler-paa-fup/

mvh berpox

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-05 01:48

Selvfølgelig får man intet foræret, og det ved du selvfølgelig godt korsbakke. Og jeg kunne forestille mig at du har noget med sitet at gøre efter at ha' læst dit indlæg i denne tråd
http://www.kandu.dk/dk/spg/22439
Til alle andre, lad jer ikke narre.

//bentjuul

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 01-03-05 09:34

Det er korrekt berpox, din udlægning af idiot er den rette, jeg mener jeg et eller andet sted har set det defineret som en ikke offentlig person. alt har sin pris. også det der gratis.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 01-03-05 09:35

Det er korrekt berpox, din udlægning af idiot er den rette, jeg mener jeg et eller andet sted har set det defineret som en ikke offentlig person. alt har sin pris. også det der er gratis.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 06-03-05 23:10

Jeg er da ked af at høre så megen negativ kritik, da jeg har tilmeldt mig i håbet om at det virker...
Det eneste jeg har ud af at andre tilmelder sig på siden, er forhåbentlig at jeg modtager den denne laptop hurtigere.
Jeg er muligvis blevet narret, men syntes nu alligevel at det er forsøget værd

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-05 23:53

Jamen dert er der vel heller ikke nogle der forhindrer dig i

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-05 00:04

Med din viden om den type sytes er du ikke blevet narret, men er sikkert en del af sitet
http://www.kandu.dk/dk/spg/22439

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 16:37

Citat
all items are ready to be used immediately

Det er bare et godt tilbud.
Det må jo være incl. Windows, Office etc.
Kanon tilbud ! (Hvis man alligevel ikke ved hvad man skal bruge sine penge til).
Gambrinus