/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
program så jeg kan crack min kode til Wi~
Fra : dragoneyes
Vist : 673 gange
50 point
Dato : 23-02-05 18:20

he´j alle sammen jeg har glemt min kode til min windows xp jeg kan ikke huske hvad det´nu var og gider ikke at formater der da ligger en masse vigtig filer i som jeg skal bruge men er der ikke noget jeg kan gører for at knække min kode

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-02-05 18:34

Ring til Microsoft og få en anden kode.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-05 18:34

Kan du ikke bare bruge ent af dine egne links i tips.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-02-05 18:35

Er den installeret?? så kan du se den i regedit->HKEY_LOCAL_MACHINE->software->microsoft->windows->Current version

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-02-05 18:57

Hvis du kommer ind i windows:
(Start Menu > Kør > skriv REGEDIT > tryk Enter)

Find stien:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion

Dér ligger en nøgle der hedder "ProductId".
Der står din seriel kode.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-02-05 18:59

UPS

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 23-02-05 19:16

er det ikke adgangskoden?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 23-02-05 19:20

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
her er løsningen.. et prog der viser din key..

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 24-02-05 22:42

det er altså min adgangskode

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-02-05 00:49

hola dragoneyes, det du mangler er et lille program der hedder SAMInside, det kan med garanti finde alle dine adgangskoder til alle dine profiler (går ud fra at det er koden til din brugerprofil og ikke en kode til bios)
her er et link til deres hjemmeside http://www.insidepro.com/eng/saminside.shtml
desværre er det jo sådan at gode programmer koster penge, og det er også tilfældet her

MVH.
EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : Pimp

Dato : 28-02-05 23:54

Går også ud fra at det er din adgangskode til din profil, men hvis det nu ikker er, kan du finde et smart lille program som hedder "ViewKeyXP" ... Hvis det ikke lykkedes dig at finde det, kan du emaile til mig, og så kan jeg sende det :)

Men igen.. Går ikke ud fra at det er den adgangskode du har mistet ;)