/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløst netkort til Bærbar compaq
Fra : thomazo
Vist : 873 gange
100 point
Dato : 23-02-05 17:31

Jeg har en bærbar Compaq evo N600c, som jeg gerne vil trådløst på nettet med. Jeg er ikke klar over om der sidder et trådløst netkort i den originalt, og hvis ikke hvordan jeg så skal montere et. Jeg ved ikke hvilket øvrigt udstyr jeg skal bruge og hvad det koster. Håber der er nogen der har nogle forslag.

Jeg har også en stationær Pc, der er på nettet med en adsl forbindelse.

Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-02-05 18:38

Du køber et PCMCIA kort og stikker det ind i siden på maskinen og så er den ged barberet

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-05 18:59

der er helt sikkert ikke trådløst netkort i den så du skal bruge sådan et her http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=IpONmsHPD_yNl4PTnOtOe8vpLu7qkXXTwtw=?ProductID=ZsHD4QjohxYAAAEArRRnmCz%2e&CatalogCategoryID=fDvD4QjoFzgAAAD_TBXje3jU&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text
og så skal du ha en trådløs router som er sådan en her http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=IpONmsHPD_yNl4PTnOtOe8vpLu7qkXXTwtw=?ProductID=CaTD4QjoDbIAAAEA3x1nmCz%2e&CatalogCategoryID=aD7D4QjotWAAAAD_PO7je3jU&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text
du kan nok finde dem bedre og billiger men nu er det bare eks:
så skal du bare følge manualen til produkterne og så er du online hvis du skal ha tådløst net kort til den stationære skal du bruge sådan et her http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=IpONmsHPD_yNl4PTnOtOe8vpLu7qkXXTwtw=?ProductID=Z4nD4Qjo25oAAAD88iWBFktJ&CatalogCategoryID=fDvD4QjoFzgAAAD_TBXje3jU&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text
begge computere kan alså komme på den trådløse router og kan være på nettet sammentidig håber du finder ud af det

mvh Granslam

Kommentar
Fra : thomazo

Dato : 24-02-05 08:35

Hejsa

Til Better Performance:
Ok, men jeg kan ikke finde nogen revne i siden, hvor sådan et kort kan sættes ind.

Jeg skal bruge et "sæt" med en god rækkevidde. Er der nogen der har nogle forslag?

Venlig hilsen Thomas

Godkendelse af svar
Fra : thomazo

Dato : 09-03-05 13:03

Tak for svaret granslam.