/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Nyt firma evt. MLM søges
Fra : SandraFalk
Vist : 869 gange
156 point
Dato : 21-02-05 14:58

Jeg kunne godt tænke mig at starte som sælger, arbejd hjemmefra eller lignende.
Jeg leder efter et fornuftigt firma (hvis der findes sådan et) og det må meget gerne være nystartet...
Nogen der har erfaringer med nogen bestemte firmaer - positive, negative???
Jeg kan bruge al den tid det skal være på det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-05 17:14

Sandra - husk at tænke dig godt om inden du sætter penge i et projekt, eller forpligter dig til at gøre det.
Verden er ikke lyserød, og der findes mange som drømmer om at tømme din konto.

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 21-02-05 17:45

sandra, jeg kender nogen
prøv ACN eller forever living products

acn = telefoni
FLP = salg af kosttilskud lavet på ALOE VERA

vil du vide mere
så skriv til teamseberg@yahoo.dk
med dit telefon nr.

så kontakter jeg dig.

mvh
jan

Accepteret svar
Fra : t_seberg

Modtaget 156 point
Dato : 22-02-05 22:42

Hejsa.
Jeg har også et par anbefalinger... Nu skal stedet her ikke være en konkurrence mellem firmaerne - blot en godbid
Firmaet Seven er også telefoni - men også MERE end blot telefoni (har selv tidligere været i ACN) - startet i august 2003.
Hvis du har lyst til at sælge tøj på f.eks. homeparties kan det også lade sig gøre. Firmaet Trendzetter har hovedkontor i Herning (kan ikke huske hvor længe det har været i gang - men det er ikke ret mange år).
Er du til kosmetik og andre produkter til personlig pleje har jeg erfaringer med LR (et tysk firma). Jeg sælger det ikke selv mere - men formidler gerne kontakten videre.
Endelig som Jan nævnte er der Forever Living Products. De er ret populære pga. virksom aloe vera.

Men inden du kaster dig over noget - skal du gøre op med dig selv: Hvad har du lyst til at have med at gøre? Vil du arbejde med et firma hvor der er hurtige penge ved salg af produkter - og som altså kræver gensalg hver måned for at opretholde indtægt? Eller vil du måske arbejde lidt mere langsigtet og opbygge en organisation hvor du langsomt!!! men sikkert får en fast tilbagevendende indkomst - uden gensalg?
Nogle firmaer kræver et beløb for at du får lov til at formidle deres produkt/koncept - andre at du sætter penge i et varelager....
Det er virkelig en jungle - tænk dig godt om - og stil gerne en masse spørgsmål.

Venlig hilsen
Monika

til Jan: Håber ikke du er blevet stødt over det her - du kender mig godt nok til at vide at dét ikke er meningen!!!!

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 24-02-05 12:43

Jeg kunne godt tænke mig den sidste mulighed - hvor jeg langsomt får bygget noget op..
Og jeg ved godt at jeg ikke bliver millionær Men det var bare for at have prøvet noget af alt det, som jeg har tænkt på i mange år...
Det der ACN har jeg hørt at de har ikke noget med mobiltelefoni at gøre endnu... har SEVEN det??

Kommentar
Fra : succescoach

Dato : 25-02-05 12:40

Hej

Der er mange forskellige muligheder med network marketing.
Hvis jeg stod i dit sted og ville være selvstændig og tilbyde min markedsføringsservice til en producent, så skulle der være følgende kriterier for at gøre det:
Forbrugsvarer
unikke patenterede produkter
Trends (det skal være en del at et megatrend)
Bredt produktsortiment
Store kundefordele
Unik og kunkurrencedygtig aflønningsstruktur
Virksomhed i vækst og med min. 10 års erfaring
Minimal investering
Minimal administration (ordre, lager forsendelse o.s.v.)
Unikke markendføingsteknikker
lovlige og godkendte produkter og aflønningsstruktur

Det er nogle af de ting, som jeg mener er vigtige at vælge ud fra.
Du er velkommen til at kontakte mig på millionaerteam@mail.dk

Hilsen
Annette

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 26-02-05 13:21

Ja Seven tilbyder også mobiltelefoni.

Kontakt mig evt. på biz@seberg.dk for flere oplysninger.

Mvh. Monika
:D

Kommentar
Fra : heidipoulsen

Dato : 28-02-05 12:08

Hej SandraFalk

Jeg er helt enig med Annette. Jeg har selv i ca. 8 år arbejdet med Network Marketing, og har efterhånden erfaret vigtigheden af, at man finder det rigtige selskab, med det rigtige produkt, med tilsvarende erfaring og historie - på det RIGTIGE tidspunkt. Derudover skal selskabet have et afprøvet koncept, som fungerer i praksis samt rigtig markedsføring og Branding.

Der findes helt bestemt rigtig mange gode og seriøse selskaber - det vigtige er, at du finder det selskab, som passer til dig - vær åben og kig på flere muligheder.

Du er meget velkommen til at smide mig en mail på heidipoulsen@webspeed.dk

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 28-02-05 13:46

Hej SandraFalk...

Jeg har måske den mulighed du leder efter.

Mail til mig og lad os få en snak.

dnj@city.dk

Kommentar
Fra : succescoach

Dato : 28-02-05 17:32

Hej Sandrafalk

Jeg har valgt et firma, som lever op til de krav jeg har stillet op for dig tidligere. Det er et firma hvor der er en solid opbakning til forhandlerne, og som mere en rigeligt belønner os for en god indsats, og det er vel og mærket udover vores aflønning. Hvad ville du sige til et luksuscruise i caribien i en uge med alt betalt, lækkert ikk´.
Jeg kan se at mange har foreslået dig og se på flere forskellige Network marketingfirmaer, godt for dig. Jeg kan fortælle dig lidt om Herbalife, send en mail på millionaerteam@mail.dk
Hilsen
Annette

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 03-03-05 14:13

Jeg har fået et arbejde, hvor jeg ikke har tid til andre foretagender
Derfor lukker jeg nu tråden og giver mine point til det forslag jeg synes bedst om...

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 03-03-05 14:13

Tak for svaret t_seberg.

Kommentar
Fra : torben801

Dato : 08-03-05 20:08

Hej alle

Det er fint nok at et firma har et patent og at det er i 80 lande det er da Super
Men husk på hvad er der tilbage af margsandele til "dig" og din downline i ind og udland

Jeg og min kone har arb. med mlm i 7 år så vi kenner alle de firmaer som i alle omtaler her, en ting de alle har tilfældes er at det er et produkt folk bruger i forvejen men det du skal ha dem til at skifte mærke så at sige. Dit produkt er enten "sundere" "billigere" "gør at man lever længere" What Ever....Det handler om at finde et firma der kan levere et prudukt folk er vandt til at bruge og IKKE skal skifte mærke - Hold da op så kører det!!!! Det har vi!!! pøj pøj til jer alle - vi ved godt hvor hårdt arbejde det er med sådanne produkter.
Hvis du er klar til at hører om et andet firma end dit eget så send mig en mail adressen er torben@teamt.dk
Kan i ha det super...