/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
trådløst yastatur og mus til bærbar pc
Fra : vagnba
Vist : 431 gange
20 point
Dato : 20-02-05 18:36

Hvordan tilslutter jeg et trådløst tastatur og mus til min bærbare amilo-d. der er kun et stik i pc ern til mus eller tastatur. jeg har fået fat i et hotebook splitkabel, Men når jeg tilslutter virker kun musen. Hvad gør jeg forkert.. På forhånd tak..

Accepteret svar
Fra : vagnb

Modtaget 20 point
Dato : 18-03-05 21:57

det er selvfølgelig et notebook splitkabel.

Godkendelse af svar
Fra : vagnba

Dato : 28-01-07 17:53

Tak for svaret vagnb.