/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Slukning af computer
Fra : SittrupJensen
Vist : 669 gange
20 point
Dato : 20-02-05 16:44

Når jeg har lukker min maskine ned genstarter den automatisk efter ca 5. sek. For at slukke bliver jeg nødt til at fjerne strømkablet.Hvad skyldes dette problem??

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-02-05 17:07

Det ville hjælpe hvis du fortæller hvilket styresystem der ligger på computeren. Hvor lang tid har det stået på, og lavede du noget med computeren forud?
Hilsen tukols

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 20-02-05 17:52

Der kan være flere forklaringer til det problem. Et kunne være at du har et netkort der kan tænde computeren hvis der pinges til den (WOL - Wake On Lan).
Jeg har selv prøvet at min computer pludselig om natten tændte af sig selv.

Det kan slås fra i bios

Dydendak

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 20-02-05 18:00

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;308029
Dette er en side med fejl ved nedlukning

Kommentar
Fra : SittrupJensen

Dato : 20-02-05 19:15

Fedt !!!!!!!! Det var i biosen (WOL) fejlen var.
Tusind tak for hjælpen Dydendak

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 20 point
Dato : 26-02-05 01:50

husk at give mig pointene ;)

Godkendelse af svar
Fra : SittrupJensen

Dato : 26-02-05 13:27

Tak for svaret Dr_Dydendak.
Undskyld men jeg er ny på siden. Jeg regner med at pointene er vidregivet nu!!!!!

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 26-02-05 21:03

Ja, den er fin.