/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
max afstand mellem usb-hub og pc?
Fra : moikos
Vist : 306 gange
120 point
Dato : 17-02-05 23:48

Som overskriften antyder så er jeg interesseret i at vide lidt omkring afstandsforhold mellem pc og usb-hub, da jeg har planer om at stille pc´n ned i kælderen - dejligt klima, fri for larm og dårlig udblæsningsluft. Brænder, extern lydkort, mus er usb men jeg kunne forestille mig at der er en afstandsbegrænsning for usb-signalet - her vil det nok komme til at dreje sig om 10 meter. Nogen her, der har en viden om det, eller evt. kan henvise til andet sted?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 23:56

Max. kabel længde er 5 meter!
Taget herfra http://www.heinex.dk/kabler/firewire.htm

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 130 point
Dato : 18-02-05 00:00

Her er fra Tweak dk hvor de diskuterer forskellige løsninger med hensyn til længden
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=37659&boardid=1&styleid=1

Kommentar
Fra : moikos

Dato : 18-02-05 00:08

Her var løsningen jo!

http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=133-28

Tak for det tedd, jeg lukker og slukker og pointene er dine. Det her er min første gang...:)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-05 00:16

Hvis du vil lukke og slukke skal du trykke på Accepter svar ude til højre for den kommentar der hjalp dig

Godkendelse af svar
Fra : moikos

Dato : 18-02-05 00:17

Tak for svaret tedd. Da jeg er ny her på Kandu så giver jeg lige dit svar en topkarakter, for en for mig god og positiv oplevelse som første-gangs-bruger. (var det volapyk det jeg lige skrev...?:))

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-05 00:21

Glad jeg kunne hjælpe Og velkommen til

Kommentar
Fra : moikos

Dato : 18-02-05 00:25

Tak for det. Jeg kan se du ligger pænt højt på top 10 bruger-listen:)) Godt nok.