/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
printer software
Fra : onkelkeld
Vist : 326 gange
50 point
Dato : 12-02-05 17:31

Der findes mange , gode som dårlige programmer, til at styrer printerne med,vil gerne vide om man kan bruge et program feks.fra en epson på en hp. hvis der i forvejen ligger den rigtige driver/program på den maskine printeren er tilsluttet ?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-05 18:36

Bare du bruger den rigtige driver, så kan du lege med billedbehandlingsprogrammer
af forskellig art.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 19:05

Driveren til printeren styrer de ordrer som kommer fra dit skrive/tegneprogram.
Ligger den rigtige driver klar til brug, så er det dit tekst/billedprogram som er ansvarlig for den flotte udskrift.
En rigtig HP-driver skulle være til at finde.

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 20-12-05 12:10

Tak for svaret Teil.