/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til køb af vandkøling til PC ???
Fra : Rustica.dk
Vist : 636 gange
500 point
Dato : 09-02-05 17:29

Hej Hej !
Jeg vil have vandkøling til min PC.

Så jeg har kikket på 2 forskellige:

1: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93643

Og

2: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37270

<b>Her kommer så mine spørgsmål:</b>

A: Er der både kølerhoveder til CPU/VGA/Chipset kølehoved, i forslag 2 ?
B: Hvad vil være det bedste køb af de 2 ?
C: Er der evt. andre bedre og billigere produkter ?
D: Erfaringer med de 2 forskellige produkter ?

Håber på at der er lidt hjælp at hente ;)

TAK fra
Rustica

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 17:40

Jeg skal ikke ku' svare på dit spørgsmål 100% da det er min bror som er "vandkølet", men han sværger til Lian Li Watercool platforme, du kan "snuse" lidt på http://www.lian-li.com/index_1.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 17:42

NB: Du kan se hans sidste kreering på http://marquardsen.homepage.dk/_janspc.htm

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-02-05 18:17

Jeg lytter lidt på....

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 18:23

Det eneste som taler for vandkøling her i Danmark, er den reducerede støj - ikke bedre køling, for den kan sagtens opnås med de nye inaktive og aktive køleprofiler. Man skal også liiiggge huske på, at når krapylet springer læk... ja du kan sikkert gætte resten = ny PC.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 09-02-05 21:37
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 22:01

den er go' med dig ole

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-02-05 08:25

Jeg håber at det kommer flere seriøse svar

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om dem, hvis der er nogen der ved noget !

Jeg vil have det for at få en mere støjsvag pc.

Den larmer som en traktor synts jeg

Kommentar
Fra : heltfin

Dato : 13-02-05 08:19

Jeg bruger selv Waterchill system og der er både CPU/VGA/Chipset kølehoved til
Køre
Asus A8N-SLI Deluxe Socket 939 bundkort med 3500+ CPU (64)
1.00GB ram og GeFORCE 6600 GT Grafikkort køre bare perfekt
Cpu og Chip køling ligger på ca.25-30grader
Grafikkort på ca.25g
anbefalet herfra super godt og let installation

Kommentar
Fra : moikos

Dato : 17-02-05 23:55

JEg må indrømme jeg ingen erfaring har med vandkøling og ved lige så lidt om det, men på www.studiedata.dk må de vide en del om det.

Annuller spørgsmålet
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-01-07 10:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål