/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så er der smalsnak !
Fra : molokyle
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 09-02-05 10:52

[hør]Jeg har bemærket at folk er temlig sluddervårne i de forskellige kategorier idag

..såøh; tillykke du har fundet smalsnakketråd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-02-05 10:56

Troede du var på café Jelvig (Det nye in sted), molo?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-02-05 10:57

Café Jelved hedder det vist! Ligger lige ved siden af Shizkebab Nader (stedet hvor der kun er røg i køkkenet)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 10:57

Nope tedd. Jeg er på vandvognen og tør slet ikke bevæge mig ind på en café og bli' fristet af Kong Alkohol

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-02-05 11:03

På en café drikker man vist et eller anden kaffevariant og kigger sig selv selvtilfreds i store vægspejle, mens Information lægger op til Politiken på den blankpolerede deskidyl! Dog kun noget jeg har hørt, jeg er altid blevet stoppet af dørmændene før jeg overhovedet er kommet ind!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 11:03

tedd -> Tag dig pænt af miritdk, hvis miritdk dukker op. Jeg har drillet miritdk og nu er miritdk blevet ked af det og er gået hjemmefra i nedtrykt sindstilstand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 11:09

Hedder det så "taskebærer" i stedet for "vandbærer".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 11:09

På de Caféer jeg kender er kaffen blot en undskyldning for at tylle Cognac i rigelige mængder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 11:12

emesen -> Der er sgu ingen der får lov at bære Mariannes taske. Så ka' hun nemlig ikke nå sine smøger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 11:13

Hun så lidt forkert ud engang jeg spurgte hende, om jeg ku' nasse en til at mixe med

</GRØN AMA'R>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 11:15

Summen af laster er konstant

..godt der findes rygende alternativer til FF !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 11:16

..og sex

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-02-05 11:51

Årgggh MOLO du skuffer mig ! Jeg troede du var igang med en afgiftning?...Her er jeg solidarisk med dig og har lever frygteligt sundt ..Må indrømme jeg var MEGET tæt på at hente en flaske rødvin i aftes da valget så skidt ud...det var kun fordi det var pissekoldt at jeg undlod

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-02-05 11:59

Whisky er noget, der gi'r kaffen en dårlig smag, hvis man glemmer at komme det i !
Gambrinus

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-05 12:34

Halløj hvor I kan alle I "BÅTNAKKER"

Kanon valg og så er det på tide med lidt Respekt, Maåaån.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 12:36

Inden i får dårlig samvittighed.....................................så er et glas rødvin hver dag sundt.
Det gør jeg, og så er der altid et sted at skodde smøgen - hvis det er.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-05 12:43

Hovsa.
Jeg troede kun det var mig der havde hang smøger og vine. Havde lige glemt min lidelsesfælle Hr. Emesen, den lille gav Og rigtigt nok et et glas ganske sundt. Det siger selv de kloge.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 13:00

Hov Hov Sren - Jeg drikker osse rødvin og ryger Cecil. Så vi er da mindst 3.

Molo - Velkommen tilbavs og med jeres fine valg. Nåøh så det er DET hun bruger kommoden til!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:18

emesen -> Du har da skoddet smøgerne (..i rødvinen ? )...eller hur ?

ibasa -> Hold på hat og briller : Hai Længe siden...

arne.jakobsen -> Tak. Jow... mit store arbejde med at promovere Det Radikale Venstre ...og mig selv, har båren frugt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:20

ADVARSEL :

Ps. ...næste gang : STEM PÅ MOLOKYLE !!!

</RADIKALEREN>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 13:24

så er der altid et sted at skodde smøgen - >>>>>>hvis det er.<<<<<<
meeen hvor var det hyggeligt.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-05 13:27

>Hej arne.jakobsen
Det var måske en ide´for nogen, men på den ene side, tjaa og på den anden side, Tjooe. Så er vi tilbage hvor vi kom fra.

>Emesen. Det er da at ødelægge både rødvinen og smøgen. Skam Dig din lille vandal

> Molo Stem på Molo. Aldrig i livet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:37

ibasa -> ...dø om så det gælder !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:39

mango -> Du skal ikke være ked af det

..minoritetspartiet kommer måske ind næste gang ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-05 13:40

>Molo. Det er måske liiige i overkanten. Der må findes andre uveje. Livet er jo dejligt
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:43

ibasa -> Andre udveje ? Joda; drik dig ih-jel(-ved)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-05 13:46

>>molo. Nej for helv...Det må være en grufuld død. Og en besk smag tilligemed.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:53

ibasa -> Du kharder jo rundt menneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-05 13:56

Og grinet ville ingen ende ta´
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:56

For at vende tilbage til et seriøst emne : http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=350485

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-05 14:13

>molo.
God idé. Men det overstiger mine evner, at komme med seriøse kommetarer om den udvikling, så til jeg alle på tråden: Tak for denne gang, hyg om andre og pas på jer selv ude i den store vide verden.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 14:59

Go' vind, mål og retning ibasa

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 18:01

pas på ikke at snuppe emesen's rødvinsglas til en "skyller"... der er skodder i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 18:09

..hvilket ikke er godt for os : Violplukkere

Det hørte jeg en gammel dame kalde en skodsamler .... Violplukker !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 18:11

Ikke dermed sagt at eme er et skod, kun hans evt. vinslatter. Eller skulle jeg skrive Vin-latter?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 19:51

Uhm - smørtunge i hvidvinssovs og rosé til..........og lige en pandekage med is og flødeskum i kanten.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 19:55

eme - kom lige med opskriften på smørtunge - uden vin-slatter! Vin-latter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 20:07

Smørtunge/Smørfisk iflg. en Italiensk restaurant jeg lige var på.
Kokken blev temmelig sur, da jeg rodede rundt i alle hans kasseroller - så det kan jeg ikke fortælle.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 20:21

Satans osse det lød ellers godt: "Uhm - smørtunge i hvidvinssovs". Skyd den skide spaghetti.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 21:35

Arne - du rør ham ikke..................han er så god til at lave mad.
Og jeg giver ikke en krone for måltidet.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 09-02-05 23:10

MOLO... jeg fandt hjem igen - tynget af livets byrder - og tedd var slet ikke sød - så du må gerne rive huen af ham

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-02-05 23:31

MOLO...jeg stemte faktisk på DIT parti...så kom ikke her du!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-05 08:02

Jeg stemte på hængepartiet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-05 13:36

mango -> Tak ....fordi du kalder det MIT parti, så jeg kommer ikker hér og bli'r væk

emesen -> På Krog's Fiskerestaurant (..en af de 'fine') serverede de Ising. En meget velsmagende og delikat, omend lidt klein, fladfisk. Ingen af de 'fine' gæster ville imidlertid sætte tænderne i en sådan fattigmandsspise til 185 kr. pr. portion.

Kokken fik en idé og skrev istedet : Glastunge ..på menukortet og hævede priden til 385 kr.

Og så ka' det ellers nok være der kom gang i gryderne og salget

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 09:04

Godt du kom tilbage miritdk. Hvem sku' jeg ellers drille i teknikken ?

Da du anspore til at genere tedd, går påængerne hermed til dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 09:14

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 15:49

med de 20 p fra en nysgerrig.
Og en smørfisk er en fedtet sag at stege (iflg. en kollega) og hvis man bruger stegefedtet til sovs virker det som amagerkansk olie.
Citat
Smørfisk er i løbet af det sidste års tid blevet et almindeligt syn hos de fleste fiskehandlere, hvor den sælges fersk eller røget. Den tilhører slægten Ruvettus og er en slangemakrel &#8211; en tropisk fisk, der bliver over to meter lang.
Smørfisken lever på dybt vand, fra 100-800 meter og det største kendte eksemplar vejede 64 kg.

Egentlig hedder den Oilfish på engelsk, men da navnet oliefisk ikke lyder særlig delikat, kaldes den for smørfisk på dansk!

Fiskehandlere er flere gange blevet beskyldt for at sælge halvfordærvet fisk, efter forbrugere har fået diarre af at have spist det fede hvide kød. Det skyldes imidlertid ikke fiskens friskhed, men derimod indholdet af voksstoffer, der er meget lig dem man kender fra amerikansk olie. Spiser man for meget af denne fede fisk kan man altså få tynd mave.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 20:24

emesen - bvadr altså - så er det ikke lige det jeg har tænkt mig at bestille

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 20:41

Den smagte faktisk godt i hvidvinssovs. Og jeg gav ikke en øre for det.
Chefen betalte.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 20:53

stadig bvadr -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 21:03

Jeg er faktisk også glad for at jeg ikke læste om fisken før bestillingen.