/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Jeg hæver lige lige med 100 P
Fra : oleeliassen
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 08-02-05 11:11

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 14:14

Hej Ole

Når du vil hæve point på et spørgsmål behøver du ikke gøre det i et nyt spørgsmål. Du går ind i det originale spørgsmål. Nede i bunden har du mulighed for at hæve pointene med imellem 20 og op til max. 500 point.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 08-02-05 18:10

Hej Arne

Tak for dit relevante indlæg . Når jeg laver det på denne måde er det helt bevidst for at komme på "seneste 25" igen.

-Ole

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 18:51

Hej Ole

Ja, sådan kan man selvfølgeligt også gøre. Det havde jeg ikke lige overvejet. Sorry.

I øvrigt er jeg ikke enig med dig i at mit indlæg var

Hvis du i dit spørgsmål havde fortalt meningen med det, var du også sluppet for min kommentar.

Som ofte tidligere sagt: Stil et ordentligt spørgsmål i et ordentligt sprog, så får du også oftest er ordentligt svar!

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 08-02-05 18:59

Hej Arne

Det betød såmænd bare at jeg nu ikke kan slette spørgsmålet hvis andre, ligesom dig, heller ikke kunne bidrage til løsningen på mit problem...

-Ole

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 19:09

Ole

Det har du ret i, men det er jo så prisen du må betale for at få dit spørgsmål øverst på Seneste 25. At du så valgte at udlove 100 point, kan du KUN bebrejde dig selv. Du kunne have nøjedes med 1 point, det var STADIG kommet ind på Seneste 25.

Jeg har selv ofte gang i en vittighedstråd. Og når jeg vil henlede opmærksomheden på denne, åbner jeg OGSÅ et nyt spørgsmål. Præcis ligesom dig. Men hvis man ikke ønsker at forære point væk til TÅBELIGE svarere som mig, kan man altså nøjes med 1 point. Lær det Ole.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 09-02-05 00:02

Det er ikke et spørgsmål om point. Jeg giver hellere end gerne 1000 P for et godt svar, det er nemlig det eneste du kan bruge P'ene til. Det er såmænd et spørgsmål om kun at gå ind i de tråde hvor man mener at have noget at bidrage med. Jeg kender godt systemet og har været Kandu'er i længere tid end du har (med dit nuværende alias).

-Ole

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 00:54

Ole - Jeg har og har kun haft et alias - Nemlig Arne Jakobsen. Jeg synes at din seneste bem. er noget meget kraftigt vrøvl. Men da dit første spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/60130
ikke blev besvaret, prøvede du at få flere kommentarer ved at lave denne tråd.
Det lykkedes Heller ikke! Det er vel ikke min skyld. Så Kære Ole. Lad være med at lade din surhed gå ud over mig.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 09-02-05 01:38

Kære aRne

Jeg er sikker på at dit første indlæg i denne tråd var velment, du havde blot ikke forstået fidusen ved at hæve pointantallet på denne måde og dermed få tråden ud til dem som jeg ikke fik fat i, i første omgang. Jeg er bestemt ikke sur og at jeg ikke har fået kommentarer fra særlig mange andre brugere, er selvfølgelig fordi at mange af dem som har læst spørgsmålet ikke har kunnet bidrage med nogen hjælp og dermed unlod at skrive i tråden. Dine hyggetråde derimod har jo det stik modsatte formål, nemlig at få så mange så muligt med til en kortere eller længere chat (selvom at jeg synes at du er nærig med pointene )

-Ole

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:48

OK - Ole. Men når jeg laver den slags, gør jeg det enten i Vittigheder - eller i Smalltalk. Og det er tilladt.

Og som jeg også HAR sagt til dig HAVDE jeg ikke forstået det smarte i din ide. DU lader imidlertid ikke til at have læst mit svar hvor jeg skriver at du kunne have nøjedes med 1 point. Eller hvad? Grin højt Det gør jeg

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 09-02-05 12:04

Hej tjantzen

Lav lige et indlæg så jeg kan acceptere dit svar..

-Ole

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-05 13:14

Ok

Og beklager at du ikke kom nærmere en løsning på dit problem.

mvh
Thomas

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 09-02-05 13:17

Tak for svaret tjantzen.

Sådan er det indimellem..

-Ole