/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
XP og spil
Fra : kj
Vist : 326 gange
255 point
Dato : 07-02-05 14:59

Det drejer sig om svogers PC.
Den kører XP, og er ca 1 år gammel. Sønnen bruger den selvfølgelig til spil og der er sket det, at spil, den uden problemer afviklede det første halvår, nu stopper midt i afviklingen.
Jeg vil gerne hjælpe, og jeg har foreslået at vi kører en raparationsrunde på den, men vil det nytte.
Jeg har prøvet så langt, at der kommer en meddelelse om, at XP vil blive erstattet af den basale version og at enkelte programmer måske ikke vil køre derefter. Det skulle nødigt ske, idet jeg så hænger på en hel week-end, for at få det hele op at stå igen.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 07-02-05 15:02

Har du undersøgt om der skulle være særlige xp-patchs til de spil som ikke vil køre mere?

eller søgt på google, som andre skulle have samme problemer med samme spil?

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-02-05 15:05

Kommer der en fejlmeddelse i de spil? Det kunne jo osse være varmeproblemer pga støv, der stopper spillene!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-02-05 15:16

download den seneste DirektX

og som tedd Varmeproblemmer

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-02-05 19:33

i aida 32 kan du aflæse temp flere steder i comp. og meget andet, hent den her
http://www.freedownloads.be/downloaddetail/353

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-02-05 09:54

Det med XP-patchs, er ikke undersøgt, hvordan gør man det

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 14-02-05 15:34

det den siger er at alle dine winxp opdateringer vil gå tabt fordi du genindstalerer windows som det også er beskrevet i denne artiklel fra microsoft
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;312369