/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor blev weekend hyggetråden af?!
Fra : creamygirl
Vist : 895 gange
50 point
Dato : 05-02-05 13:38

Kan Arne være rejst hjemmefra?! ...eller har han ganske enkelt indtaget for meget af det dersens Amarone tilbuds shit?!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-05 13:48

Vi kan da ikke hygge, nu hvor den store omdannelsesprocess er gået i gang.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-02-05 13:49

Kandu er død!!!!!!!!!!!!!!!!
Keldd

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-05 13:52

Hvad for en omdannelsesprocess??
Kandu er da ikke død, kun skindød...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 13:53

NIX - Syntes bare det var en andens tur!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-02-05 14:25

Hyggen er gået en tur
hjem til snøvsens far,
der sidder i et skur
og digter om dem efter tur.

Og det synes jeg Hyggen skal have lov til ! Så lad den lige være, den kommer når den VIL.
Det var bare det jeg ville sige. HEJ!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-05 14:28

Vi kanda ikke hyggetråde, når vi er så tæt på et skæbnevalg....... [hør]

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-02-05 14:39

Yes, Kandu er under transformation, er ved at skifte ham, men til det hyggeligere ? Hvor er Molo? Kommer han snart?
Er Klumme hyggelig?
Jeg spørger bare! Og NU daffer jeg af til hyggenyggeland, håber I overlever med hyggen i behold, be´r lige en bøn for jer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-05 14:43

Jo Calista - alle heksene skal være engle og prinsesser i morgen.
Vi andre skal være hekse og slå katten inde i tønden.
.
Kandu er ikke død - men de fleste har fået svar og ved det meste. [hør]

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-05 14:48

Guuuud, det er osse fastelavn...
Så må jeg vist hellere finde bøtten med småpenge frem...........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-05 14:50

Jeg tror. at Molo er ude og overbevise alle vælgerne om at der snart er valg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 14:54

Fik lige en mail fra Echelon Watch, som fortalte mig, at nogen talte om mig *lol* Mulberry - Klumme er Uhyggelig hyggelig Kan være det........

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 14:56

Jep, det er fastelavn - og det er meget sjovere end folketingsvalg!
Molo kommer vel når han kommer - og ja sq - Klumme er skide hyggelig

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-05 15:01

Jaaaaaaeh. fastelavn er sjovere... men hurtigere overstået.. Konsekvenserne af valget må vi jo leve med i årevis.....

Gider I ikke liiige allesammen gå ned og vælte regeringen..?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 15:03

Jo da Birgitta. Møder jeg Fogh i bussen, så vælter jeg ham sq omkuld

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-05 15:12

Yes!!! Lov mig det!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:27

Jeg vil ha' Arne som statsminister. Han ka' .. LOOOOL

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-05 15:43

Arne??? Er det ham, der hedder Lykketoft til efternavn???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:46

Gider du lige Birgitta LOL

Det er sgu da Scorearne jeg mener. Vi skal bruge en stærk mand der kan ALT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:46

Kan og ved ALT..... SELVFØLGELIG

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-05 15:49

Nåårh,,... er HAN osse stillet op...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:51

Tjaaaa han er opstavlet..... er det ikke det samme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:56

Jeg har lige købt 2 fl. Arnerone Valgpolicella. Dem bæller vi på tirsdag, hvis han vinder.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 16:20

Hold da op, hvor jeg altså glæder mig til foråret/sommeren!
Til den gider jeg slet drikke hverken amarone eller arnerone.

Jeg vil meget hellere have en kølig hvidvin til den colifyldte grillkylling..nammenam

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-02-05 16:33

Er der ikke nogen af jer tøser der kan danse

>> BOSSANOUVA << ??????

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 16:53

Nej, jeg kender ikke den der bossanovating, men det kan vel læres!
Hvor bor du Keldd?! lol

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-02-05 17:07

"Godaw do, ve' du dans' me' mig"

Har du fået en ny hobby "Bossanova-Keldd"

dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-05 17:13

Dem som ikke kan finde ud af at danse bosanova med Keldd - kan bare komme til mig og danse alle de andre danse.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-02-05 17:13

Jeg bor på Vordingborgkanten, i en lillebitte landsby der hedder Langebæk, men jeg er tit i

København. Men de fleste af jer er jo Jyllændere.

Jeg skal bruge et par piger, jeg havde tænkt mig at stille op til verdensmesterskabet i april, det foregår i

Argentina, i maj måned. Det er også ved at være sent, så det ender med jeg må nøjes med at kigge på.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 17:17

hehe..så har vi både en bossanova og en casanova...lol

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-02-05 17:20

Aha, dova vil danse med mig,
det vil jeg gerne, bare sig tid og sted, øh dova taler du Jydsk??
Jeg tror nu godt jeg forstår det.
Hilsen
Keldd...................med en fortid i Dansetten i Tivoli, eme var der også.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-02-05 17:26

Bennymanden har lige meldt sig til Skype, det er ved at være ret spændende nu,

så kan der også blive uddelt verbale øretæver, det er jo ikke så ringe endda.

Velkommen på Skype Benny

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-02-05 17:37

Hejsa Keldd - jo jeg har været på Skype længe, men jeg oprettede en ny profil i nat
....... du må ikke ringe, mit headset virker stadig ikke - vi kan få en chat senere.
TAK for velkomsten
... jeg er lige i fuld gang med at rydde min pc for SNAVS i et andet forum.
Jeg vender tilbage senere. Skal lige have stikket hevet ud og i "fejlsikker"

mvh
Benny

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-02-05 18:06

"Hvor blev weekend hyggetråden af?!" .. jamen, jamen hyggetråden er jo lige her ! .. så blev det alligevel en "rigtig" week-end !
/PG

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-02-05 18:13

Keldd
Taler jeg Jysk??
Altså ikke sådan: A æ u o æ ø i æ å oversættelse: Jeg er ude på øen i åen,

Nej, jeg taler Dansk, og også uden sjællandsk accent

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 18:20

Creamy - Skide sjov weekend-hyggetråd!

Det er da til og grin' a
hvis Keldd&Dova
de ta'r til Argentina
og danser Bossanova?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-02-05 18:50

Har du fået sat din nye puter til dova??

Jeg ku' godt tænke mig du meldte dig til Skype, se, nu har Benny meldt sig,

og han sagde: Det gjorde ikke engang ondt.

Vi skal jo også have talt om det praktiske, m.h.t. turneringen i Argentina.

Hilsen
Keldd.............Pavarotti Keldd....Casanova Keldd...og nu også Bossanova Keldd.

for fanden da, bare I kan finde ud af det Ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-02-05 18:55

Casanova Keldd..................hov hov - det var vist ikke dig.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::bosanova keldd........det var dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 19:10

NOGEN sagde til mig jeg skulle skrive noget her - så det er hermed gjort

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-02-05 19:11

Ja, sådan kan det gå, og hvad vil I så genere mig med??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 21:29

Tak til jer alle fordi I ikke ville være med til at lave Hygge-tråden om til en Hade-tråd sådan som Klamme(Klumme) gerne ville. Hvor må han/hun ha' følt sig ensom i sit lørdag-aftens hade-humør.

Keldd - Der er da ikke nogen der vil genere dig, hvorfor skulle vi det?

Dans er den bedste vertikale måde at nyde quinder på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 21:31

jaja arne - det hele skal da heller ikke være horisontalt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 21:36

mirit - You've got it right.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 21:39

Hallo da,her går det jo fint,dejligt at se så fint humør

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 21:39

heyyyyyyyyy holniels - stadig vågen - long time no see

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 21:42

Hei miritdk,mye jobbing vet du,men men,mye drikking like nu,ha ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 21:47

Hej Holger, velkommen til du. Er det rigtigt at man har fundet en helt ny Øl-åre under Handangervidda? HAr lige fået en email fra Norge der prøver at sælge aktier i udvindings-selskabet?

/MOLO-substitut (Han har travlt)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 21:49

Holger: Hwa fa'en er det for en smiley at komme med? Du kan da ikke ha' tømmermænd allerede? Hvor er den sædvanlige pilsner blevet af?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 21:54

Sorry arne.jakobsen,,

Du kan roligt investere i det hvis du har formange penge,ha ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 22:05

Det var bedre. Nu kender vi dig igen.

For mange penge? NIX - Kun lige nok. Og det er nok også det bedste.

Kandu danse Bossanova? Jeg hører at Keldd søger en villig partner!

Hvis du er bedre end dova, har du en chance for at komme med til VM i Argentina.

Det ville være ØMT. Holger & Keldd på slap line i Argentina.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 22:10

Nej arne.jakobsen,danser ikke jeg,drikker bare

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 22:15

Men så er der vist desværre ingen Argentina-rejse til dig i denne omgang. Men se dig om nede på havnen. Næste gang der anløber et Britisk krigsskib, kan det være at der er en Seargent Tina om bord.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 22:32

Klumme er ikke klam. Husk det nu AJ!...Du er heller ikke klam, hvilket der faktisk ikke er nogen der er.
Men han kan åbenbart ikke lide din facon. Mere tror jeg såmænd ikke der er i det - og du er jo ikke ligefrem kendt for at holde dig tilbage, når du beslutter dig for, at en profil er 'dum'...Lur mig - om ikke det er det han prøver at fortælle dig. Bare en skam han ikke er klar over, at du simpelthen ikke gider lytte til andre.

Ha ha, Emesen har ret. Det er ikke Keldd der er casanova. Jamen hvem er det så?!
Jeg ved det godt, men siger det ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 22:50

Creamy - Når en profil som Klumme aldrig laver andet end at pisse på mig, så ER han KLAM. Han kom ind i denne (din) tråd, men kort efter forfulgte han/hun igen sin personlige kæphest. Heldigvis var der ingen andre, der gad at involvere sig i han/hun's Arne-vendetta. JO Creamy - Klumme ER KLAM. Alle der synes at det er skide sjovt at overpisse andre Kandu'er er KLAMME.

Jeg HAR sagt til nogen at jeg syntes at de var dumme. Det har du ret i. Og jeg garanterer dig og andre for at jeg vil gøre det igen. MEN jeg har aldrig forfulgt nogen, og vil heller ikke gøre det.

Og så siger du: Ikke gider lytte til andre! Hvornår har DU selv lyttet til andre end dig selv.

Der er da langt imellem at man ser indlæg fra din side der bare LIGNER en lydhør debat.

Nej Creamy, hvis NOGEN KUN gider at høre/læse/se sig selv, er det da dig.

Dine bedste venner er ind af en kant blevet sparket ud af kandu. Bør det ikke lære dig noget?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 23:13

Please,kan i ikke forklare hvad det udtryk betyder "klam" ??,

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 23:30

Du er ganske enkelt lidt for meget AJ.
Hvis nogen har overpisset andre er det sq godt nok dig - og siden hvornår er det blevet din kæphest, at overberevle hvad jeg foretager mig her på kandu?! Er det noget der tilkommer mig nu, fordi jeg ikke lige danser efter din pibe?!..
Vor herre bevares, hvor er du dog snæversynet. Se bare denne tråd - og din kommentar kl. 21.29. Hvis NOGEN KUN gider at høre/læse/se sig selv, så er det da dig.
Du kunne simpelthen ikke nære dig vel?! Vi skulle lige gøres opmærksom på, hvor synd det er for bette Arne, at Klumme er efter dig. Jeg synes du seriøst skulle tænke på det næste gang du kaster dig over en sagesløs og kalder vedkommende for en psykopat, hjernelam, liderlig, eller det der er værre....Føj da AJ!
Tror du ikke, at jeg har bemærket, hvorledes du gebærder dig?! Din evindelige korreksen af folk der laver stavefejl er til at brække sig over. Hvad værre er, at din korreksen f.eks ikke går ud over din kanduven Trine etellerandet. Det beviser virkelig, hvor dum du i virkeligheden er. Er man din ven er din tolerance stor, men lunten bliver tydeligvis kort, så snart man ikke er enig med dig. Jeg husker tydeligt, hvordan du før i tiden roste mig til skyerne pga jeg tør stå ved mine meninger. Kan du ikke godt selv se, at du bliver lidt til grin nu AJ. Efter at jeg udtalte min mening om dig er jeg IKKE din ven mere - og derfor både korrekser du mig, samt nedgør hvad jeg foretager mig på kandu. Du er simpelthen hvad jeg vil kalde for en selvnar - uden at du overhovedet er klar over det.

Og hvem er det så lige der er mine bedste venner?! Det må jo næsten være Ram2 og Frida du mener?! Det kan jo næppe være eddie Skov, svampearne osv
Hvis ja, så lad mig fortælle dig, at jeg først ankom til kandu efter deres udsmidning, så venner er vel lige i overkanten at kalde dem. At jeg godt kunne lide deres humor og tråde gør dem ikke til venner. Det er simpelthen det rene vrøvl - og jeg fatter nada af, at du stadig er på boardet med det sprogbrug du fører. En ting er at have sine meningers mod - en anden er, hvordan man ytrer denne mening. Hvis nogen burde smides ud i hovede og røv, så er det dig AJ.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 23:31

Holger - Den klud man har liggende ved siden af sin køkkenvask er en karklud. Hvis denne ikke er opvredet, ren og pæn men fyldt med bakterier og skidt, er den KLAM(Ulækker). Klam er et ret nyt ord i det danske sprog, men betyder i al korthed: Ulækker. Hvis en person får betegnelsen KLAM på sig, betyder det altså at han/hun har en opførsel der er ulækker og svinsk. Kortere kan jeg ikke sige det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 23:39

Fin forklaring arne,men jeg har ikke set noen karkluder i denne tråd,så opp med humøret min dreng,ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 23:40

Creamy

Som sædvanligt fra din side en helveles lang saga. Men INDHOLDET er lige så sædvanligt noget shit. Du henviser til:

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 05-02-05 21:29

Tak til jer alle fordi I ikke ville være med til at lave Hygge-tråden om til en Hade-tråd sådan som Klamme(Klumme) gerne ville. Hvor må han/hun ha' følt sig ensom i sit lørdag-aftens hade-humør.

Keldd - Der er da ikke nogen der vil genere dig, hvorfor skulle vi det?

Dans er den bedste vertikale måde at nyde quinder på.

Hvad er der galt med den?

Men du har ret i én ting. Jo mere ophidset og ensom du bli'r, jo dårligere staver du.

Mennesker der har behov for 1000 ord for at forklare sig er dummere end de kan kan sige det samme med 100.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-02-05 23:43

Nå..er der nogen der skal ud og rasle imorgen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 23:45

Arne

Jeg undrer mig virkelig over, at du så konsekvent tror at alle er ensomme. Det skriver du faktisk ofte - og jeg begynder at tro det er dig selv, der er det.

Var det kort nok?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 23:46

Ja jeg vil tage AJ og rasle ham

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 23:47

Havde jeg vært i Danmark nu havde jeg gjort det mangorossa,mangler jo lommepenge

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-02-05 23:49

Keldd, du skulle prøve kørestolsdans..tror det kunne være sjovt med Bossanova i kørestol*GG*

Kunne du lige se dig i Plusfor og mavebælte...og mig i en skøøn silketing i vinrødt? *fnis*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-02-05 23:51

jamen Niels er du ikke det? Troede da du sad på/i (hva faen siger man der) sydsjælland?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-02-05 23:54

Nå..kan i hygge jer..jeg er smuttet!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 23:58

Du må ha en god natt mangorossa

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 00:00

Hov hov Mango, plusfor og mavebælte, må jeg være fri.
Næh næh, nu vil jeg ikke skrive hvad jeg har på når jeg danser, men det er bestemt ikke det du foreslår,
Men jeg skal nok danse med dig når vi mødes ude i byen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 00:00

Jo Holger. Før du kom ind i tråden prøvede profilen Klumme at lave en hade-tråd imod mig. Det var der ingen af de andre deltagere i tråden der ville være med til. Det Klumme gjorde var KLAMT. Derfor kalder jer altid Klumme for Klamme.
Fordi hans/huns opførsel ER KLAM.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-02-05 00:02

Så arne, ødelæg nu ikke den gode stemning...
Oki..keldd G-string kan gøre det (FØJ) ..*hvisker*...kan ikke lide mænd i G-string...hø hø

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 00:11

Creamy
Citat
Fra : creamygirl Dato : 05-02-05 23:45

Arne

Jeg undrer mig virkelig over, at du så konsekvent tror at alle er ensomme. Det skriver du faktisk ofte - og jeg begynder at tro det er dig selv, der er det.

Var det kort nok?!

Send nogle citater hvor jeg skriver at folk er ensomme. Det får du svært ved. Der er mange af dine små hadevenner der skriver om mig at jeg er ensom.

Du Creamy, er i fuld gang med at male dig selv længere op i hjørnet.
På trods af din veltalenhed viser du mere og mere at din menneskelighed er næsten "ikke-eksisterende".
Du har været på nakken at Mango og mange andre. Hvis nogen skal smides ud, skal det da være folk der aldrig laver andet end at disputere.

Kandu er et VIDEN-delings-center. Hvor pokker bli'r din viden af? Creamy du er sjov nu og da, men du har ikke for 5 øre berettigelse på dette site. FIZ af.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 00:24

Det gik næsten helt godt i den her tråd. På næste lørdag eftermiddag
skal jeg nok åbne en tråd, hvis der ikke er een der kommer mig i forkøbet.
godnat alle, og tænk på hvor skægt det kan være, uden man river håret af hinanden.
Og jeg vil godt tilføje, jeg har ikke det fjerneste mod ævl, jeg skriver selv en fandens bunke, men det skal være godmodigt eller sjovt ævl, hvis man kommer op at skændes, bliver det sjove sat tilbage.
Jeg ved i alle kan skrive sjovt, så lad mig håbe at vi kan tage os sammen til på næste lørdag, og meget gerne inden.
Nu ved jeg godt det er svært at være sjov på opfordring, og at det sjove opstår spontant hen ad vejen, men hvis vi alle tager os lidt sammen , er jeg sikker på det lykkes.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-02-05 00:32

Faen,legger i jer alle sammen,er jo netopp ved at få stemning på her

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 00:32

Århh gider du lige AJ. Du bliver bare ved og ved! Alt skal dreje sig om dig ikke sandt?!..Alle der ikke er enig med dig er klamme. Du elsker jo disse hadefulde udbrud mod dig. Du kan ikke leve uden - og jeg har dig mistænkt for, at det den eneste måde, hvorpå du føler du er i live.

Klumme bryder sig ikke om dig. Jeg kan godt lide Klumme - ergo er du ikke klogere, end at du i dit afsind kalder ham og andre for 'mine hadevenner'...Grow Up for hulen.
Du er en pladdernakke - og kommer med en dum kommentar om at jeg har været på nakken af Mango og mange andre. Ja jeg har haft diskussioner med Mango og et par andre, men de har i det mindste handlet om noget - og ikke bare været en tilfældighed, som mange af dine udfald er. Jeg kunne f.eks aldrig drømme om, at rette på hverken stavefejl, eller kalde en spørger for en IDIOT eller en liderlig hanhund.

Og kom ikke her og spil Karl Smart. Du er vist ikke i besiddelse af så meget magt, at du kan tillade dig at fortælle nogen de skal fise af.
Nu er det lige før, at du begynder at blive klam AJ.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 00:40

Og hvis der er nogen der har forsvaret dig herinde AJ, så er det mig!
Det gør jeg ikke længere, da jeg ikke mener du er berettiget til det. DERFOR hader du også mig nu, men ved du hvad bette Arne?! Det kan jeg sagtens leve med!

Sjovt nok, så er de få jeg har diskuteret med herinde været profiler der har været på nakken af dig. Tænk lidt over den kammerat!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 00:46

Som sædvanligt et Laaaaangt indlæg uden noget reelt indhold. Hvem fanden taler om magt? Siger blot at det du gør eller rettere IKKE gør, burde diskvalificere dig. De seneste mange indlæg du har haft på Kandu, er KUN i Smalltalk og da KUN for at støtte terrorrister. Du har også blandet dig i andre tråde, men IGEN uden at ha' en holdning eller et svar på spørgsmålet, IGEN kun for at støtte terrorristerne.

Jeg mener bare: Du ligner mere og mere en teenager, der synes at det er skide sjovt at lave ballade.

Take You da lie a little together.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-02-05 00:48

Creamybabe kan vi da ikke undværre! Arne derimod han burde oprette et forum for sig selv!! Han er den eneste jeg kender der kan komme op at skændes med sig selv!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 00:49

Holger - Vel går jeg da ej til køjs - så længe det er spøjs. Og i morgen er det søndag/skøndag.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 00:58

Hold da kæft lille arne, hvor er du nem at ”stjæle bolsjer fra”. Når jeg lagde det indlæg ind, var det for at se om min formodning om dig er korrekt, og det er den. Du søger konflikter. Hvis du havde været bare halvt så klog som du påstår, så havde du let og elegant "oveset" mit lille indlæg, men nej nej..... lillearne skulle ud og trompetere til alle, at nu var Klumme efter ham.

Og fandme om du ikke klamsutter gud og hver mand (og dame) op og ned af ryggen for at få medhold. Hvis nogen er klam, så er det fandme dig. Kors hvor har Creamygirl ret. Du er gennemført rædselsfuld og ulidelig.

Lillearne.. har du aldrig overvejet at få afsagt en dødsformodningsdom over din hjerne. Det skulle kun være en formsag, da det er helt tydeligt for enhver, at der ikke er noget liv i knoppen på dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 00:59

Creamy - Ud over dig er det KUN Teenagere der har så lidt viden at de kan finde på at bruge ordet HAD om et menneske man KUN kender fra Cyber-space. Had og kærlighed har intet med Nettet at gøre. Rent præmaturt vrøvl.
Men du holder jo ofte med disse teenagere, så måske ER du ligeså uerfaren som dem?

Dumme tedd: Lær at læse trådene.

P.S.: De der ikke forstår hvorfor jeg tiltaler tedd som jeg gør: ØV-BØV følg med, det er en lang historie.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-02-05 01:02

Når betegnelsen dum kommer fra dig Arne, opfatter jeg det på linje med Nobelprisen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 01:09

Jeg ved forresten godt hvorfor lillearne ikke læste videre efter han blev kylet ud i hoved og røv fra søværnet.

Økonomien kunne ikke hænge sammen, og han kunne ikke stave til SU :

Det har han så siden hen lært, men blev i mellemtiden for gammel og fordrukken, så nu har han kun det ene at tage sig til, at fylde alle og enhver med sit løgn og sit oppustede bræk, og være så ubehagelig som overhovedet mulig, over for dem der ikke danser efter hans pibe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 01:10

Nu rabler det virkelig for dig AJ. Hvem er terrorristerne?! er det dem, der forsøger at fortælle dig, at du har en kedelig tone overfor andre?!
Desuden var jeg vist den eneste der forsøgte at hjælpe dig mod profilen svampearne og hans hadske hjemmeside.

Du har ingen ret til what so ever, at bede mig eller andre om fise af - og når jeg skriver du hader mig, så skal du se det i lyset af, at det var dig, der omtalte profiler som mine hadevenner. Hvem er det så lige der er teenageren...lol

Hej Tedd. Du er ikke dum - uagtet hvad denne mandsling AJ påstår.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-02-05 01:11

Creamy jeg bærer over med dig fordi jeg kan huske hvor svært det kan være i din alder og fordi du er "blind" med hensyn til Klumme. A.J behøver ikke et forsvar, det synes jeg han klare fint selv, så det er ikke derfor jeg vil oplyse dig, at de steder, hvor Klumme optræder, går det ud på at opdrage på folk, han går efter bolden og ikke emnet i tråden, det drejer sig ikke om A.J alene , men næsten alle de steder jeg har set, på nær dig, du er hans eneste undtagelse, fordi en person er rimelig veltalende er det jo langt fra ensbetydende med at vedkommende har noget på hjertet, klumme har sgu ingen videre forståelse eller tolerance over for andre han vil bare have retr, - overfor mig har det drejet sig om en snak om cencur, indlæg der forsvandt, jeg havde set et af hans forsvinde en årle morgen, men han kunne ikke huske det fordi min gengivelse ikke sagde ham noget, (jeg havde ikke meget tid, så det var kort) og fordi det var forkert at postulere når jeg ikke havde beviser, - han er sgu en Nar, men forhåbentlig har han andre sider, har bare ikke set dem endnu.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-02-05 01:16

Så creamy fordi man er kvik i pæren er det ikke ensbetydende med at der nogen kontakt med følelserne, de går faktisk noget fløjten ved den overfladiske smarthed du lader til at sætte pris på.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 01:43

Mulberry, du behøver ikke være nedladende og bære over med mig pga min alder.
Du har tilsyneladende ikke forstået, hvad mine indlæg handler om. Jeg er bedøvende ligeglad med hvad både du og AJ mener om profilen Klumme. Hvilke profiler jeg sympatiserer med skal du ikke bekymre dig om. Lige så lidt som jeg skal bekymre mig om, hvem du sympatiserer med.
Det der falder mig for brystet er måden hvorpå AJ igen og igen sætter sig selv i focus ved hele tiden at gøre vi andre opmærksomme på, hvor 'grimme' andre er imod ham.
AJ er den største sviner herinde - og derfor ser jeg ikke længere nogen grund til at irettesætte brugere, der gør det samme mod ham.
Han vil gerne bekræftes og aes med hårene. Gør man det, så er han sød og venlig - gør man det ikke - så er man en dum kælling, der ikke kan svare på spørgsmål og får besked på at fise af. Herre Gud og jøsses - det er til at dø af grin over, at en voksen mand agerer på denne lousy facon.

Han har skisme fået meget lang snor mht. hans egne verbale overfald. Og hånden på hjertet Mulberry - Nogle af AJ's indlæg burde efter min mening også være blevet slettet. Han kalder rask væk brugere for de mest nedrige og slibrige gloser, men tåler ikke selv, at andre gør det samme mod ham. Pinligt er det sq! - og så ved du ikke en dyt om, hvad jeg sætter pris på. Det eneste jeg kan love dig er, at jeg i hvert fald ikke sætter pris på AJ's fremgangsmåde - og ej heller, at een som dig ikke er klog nok til at indse, at manden for lang tid siden overskred grænsen for hvad der bør tolereres i et forum.

PS. Sorry AJ, jeg ved du ikke magter indlæg på mere end et par linier, men du kan simpelthen ikke beskrives kort.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 01:51

tedd - Det kan du også roligt gøre. Som du ved, det ikke ment som et skjældord.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 07:01

Nå, ja jeg vil bare sige at jeg bemærkede et indlæg fra "mulberry " i Creamygirls weekendtråd, der forsvandt. Det var søndagmorgen, mellem 1.11 og 1.16 ,.

Jeg ved ikke om hun nåede at se det inden det "forsvandt", det vil jeg da ihvertfald ikke håbe, det var et kedeligt indslag fra mulberry der åbenbart var godt ondskabsfuld og mavesur fordi der ikke var nogen der troede på hans latterlige historie om at han havde set et indlæg fra Klumme i en anden tråd, som "forsvandt". Det var et meget svinsk og hadsk indlæg

Om det forsvandt fordi, der var enkelte ord eller sætninger der triggede et automatisk filter, eller der sad en virkelig person og censurede er jeg egentlig ligeglad med, væk var det bare. Tro det eller lad være

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-02-05 07:04

Ja ja Klumme.

Det kan enhver jo komme og sige. Synes du ikke det er en tynd kop the? Du bør have dine beviser i orden inden du farer offentligt ud og påstår noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 07:13

Krumme.
Du er sgu 500% dum og dum i roen, en fissehøg, en liderlige hanhund, en vatpik, en krampeonanist, en psykopat, en spytslikker og så er du hjernesvag, og jeg giver ALDRIG OP

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 07:19

€reamygîrl. Klart og smukt formuleret som sædvanlig

Dr. Klumme

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 07:43

Klamme - Hvem var det, der på forsiden af Ekstrabladet blev citeret for udtrykket "Krampeonanist"? Kandu svare på det?

En liderlige hanhund? Har jeg heller aldrig skrevet. Jeg kan nemlig stave.

At Klumme og Krummen er den samme idiot er der da ingen tvivl om, de (han/hun) kanjo ikke selv finde ud af at svare i den rigtige rækkefølge.

Når man har mange profiler eller lyver konstant, er det vigtigt at have en god hukommelse.''

Creamy

Så du at en af dine små venner har givet dig et nyt navn €reamygîrl?

Hvis ikke du straks begynder at opføre dig ordentligt, vil jeg afsløre dig 100%. Forstod du den?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 07:54

God søndag

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 08:05

Creamy - Tro mig, jeg mener det. Jeg har masser af krudt i bøssen. Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!

Mange Kandu'er har ladet sig overpisse. JEG er ikke én af dem.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-02-05 09:34

creamy og klumme
Jeres hvad skal jeg kalde det ? "Hidsen sig op/se sig sur på" osv... skyldes ene og alene jeres middelmåddighed og intolerance overfor anderledes tænkende/opførende. I har noget tilfælles, I er ingenting I jer selv, men kun i kraft af hvad I kan finde på at belaste andre med. Fæhoveder, det er godt I har livet FORAN jer, så er der vel håb for, at i bliver mere modne med tiden, og lærer at gå i steden for at fremstå. Vi andre har sgu også skulle lære af vores fejl,og gør det stadigvæk og det kommer I nok også til, ellers kan I jo bare blive hængende på det niveau
I er på nu, men det lader jo ikke til at være særlig rart for jer og det lader også til at folk ikke gider have med det at gøre i længere tid. Nej, creamy det har da ikke nødvendigvis noget med alder at gøre, jeg har mødt mange yngre der er mere vise end ældre personer, men ligefrem at køre i den samme rille som jer er det de færreste der gør.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 10:04

emesen -> Du har ret : Jeg bruger en del tid på at promovere Det Radikale Venstre i øjeblikket

Iøvrigt er jeg på vandvognen og det er sgu ikke særlig sjovt. Glæder mig allerede til d. 1/3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 10:04

Jeg kan nemlig stave.............. skrev lillearne. LOL

Hvordan går det med f.eks, "intilligens" Har du fået lært det ord LOOOOL

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-02-05 10:11

En rigtig "hygge- tråd", hva', kære Kandu'er!!
Er livet ikke for kort, til alt det ævl og kævl?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 10:12

Jeg var lige ved at ringe til dig molo, troede du hang fast oppe i en
lygtepæl. Hold dig på vandvognen lidt længere.............. så ender du inde i snapstinget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 10:13

calista:
Vi må gøre noget ved det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 10:15

lillearne skrev:

Citat
Hvis ikke du straks begynder at opføre dig ordentligt, vil jeg afsløre dig 100%. Forstod du den?
[citat]

Og videre:
[citat]
Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!

Av av av og fy fy fy lillearne. Der sked du vist i nælderne (igen) Men lad os se hvad creamygirl siger til det. Uha uha uha LOOOOOL - Hvor er du dog en ringe og sølle person

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-02-05 10:15

Keldd, tjo tja, men hva kan man dog gøre?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-02-05 10:20

ÅÅhhhhh Høøøm Go'mor'n
Har i sovet godt alle sammen ?
Er der sket noget nyt, mens jeg sov, eller er alt i den gamle gænge ?
Har vi det ikke dejligt ? Det er Søndag, solen skinner, alt ånder i fred og ro.
Pc'en startede som den skulle, nettet virker, Kandu køre som smurt.
Hvad har vi dog gjort, for at ha' det så godt ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 10:21

calista:
På lørdag eftermiddag, åbner jeg en tråd, og bliver der noget

af den slags, bliver kombatanterne, skudt, simpelthen.

Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 10:24

Keldd -> Jeg har endnu ikke været i lygtepælene. Jeg har nemlig i stedet meldt mig til at pille ned, når Marianne er blevet statsminister

calista -> Livet er da som skabt til ævl og kævl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 10:26

Gambrinus:
Ja, livet er herligt, solen skinner, og der er ikke noget der gør ondt.

Hvor er vi heldige, og er vi ikke lykkelige???

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 10:29

Ps. Jeg vil også have sol

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 10:29

Jeg ville da osse hellere pille "østrogenbomben" ned, fremfor at sætte hende op.

Statsminister - Gisp......Det kan vi da ikke byde vores internationale forbindelser.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 10:34

Nu rabler det får molo:

Citat
når Marianne er blevet statsminister

Næh næh
Citat
Pernille Rosenkrantz, hun er min kop the.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-02-05 10:38

Tjjaa man har en pige, til man får en ny.
De unge vælgere er så nemme at påvirke i sidste øjeblik.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 10:43

Keldd -> Pernille er ret lækker, så det kan godt ærgre mig jeg ikke er Ø'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 11:05

molo:
Jamen hvorfor tror du jeg er Ø'er, jeg stemmer skam på folk
på grund af deres udsè.......øh holdninger selvfølgelig.

Så rød front, og stem på et arbejderparti, så vi ikke sælger Danmark
til storkapitalens politilakajer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-02-05 11:08

Keldd, på lørdag sidder jeg i Egypten og nyder min ferie
Tager afsted på tirsdag sammen med hele den pukkelryggede familie, mand, unger og mine forældre *GISP*

Så jeg kommer ikke til:
A. At se hvem der vinder valget.
B. Deltage i Keldd's kamp- tråd

Ej, hvor ærgeligt!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-02-05 11:09

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=279058
Se det er lige vand på din mølle Molo.
Godt man hverken går i skole eller på arbejde.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-02-05 11:12

Kan vi snart blive fri for de valgannoncer!!!

Det eneste fornuftige er at stemme blank, så får de opstillede kun een stemme værd. Een stemme mere end de er værd!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-02-05 11:13

Øhhh liste Ø, det står da for Økologisk Rod. Ik ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 11:14

ARNE.... uddrag af dit indlæg

"Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!"

kan du huske hvordan det føltes da en kandu bruger med en lille bemærkning fik sagt noget privat om dig ???? Du vil da ikke klemme dig ned i så små sko - hvad ??????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 11:14

Bon voage calista

Gambrinus ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 11:19

god tur calista - og husk i ikke må importere kameler uden tilladelse til dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 11:22

Gud's fred og go' søndag til ALLE

http://wideopendoors.net/middleages_original/PsalmietCantica.au

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-05 11:33

Kan man stemme på en stemning.
Keldd - ta' mig med til Argentina.................så finder vi et par sild der ovre og lærer dem at danse bosanova.

Ps: Jeg syntes at Pia har sådan et sødt smil.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-02-05 11:42

Nu gik det lige så godt.
LIVET ER FOR KORT TIL COMPAQ !
Gambrinus
> Emesen Det har hajer også.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 11:47

Calista:
Æv altså, nå, men så god tur,men jeg er altså lidt misundelig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 11:53

Smiler ? Dét gør de altid ..inden de går efter struben

Citat ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 11:54

eme:
Nu er der ikke tale om at fare rundt over i Argentina, dova og jeg skal træne
seriøst, ellers ku' vi jo lige så godt, ha' taget på Damhuskroen.
Og pas lidt på hende Pia, ræven smiler også inden den hakker kæberne i struben på hønen,
lad dig ikke forføre.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-05 11:58

Tja - min win 2000 har lige lagt sig ned nu - så jeg er nødt til at køre XP.
Ja Gambrinus - især hvis man kilder dem under hagen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-05 12:04

Suk.................endelig har man fundet en pige med fut i, som smiler så sødt.
Og så snakker i om rævepels og hajtænder - hvad mon sådan en haj tænder på.
Ja ja Keldd - naturligvis skal der trænes med tøzerne...............hva' ellers.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-02-05 12:10

Calista

Ka' du have en rigtig god tur til Egypten

molokyle

Nu håber jeg da ikke du satser for hårdt på "kvinden med håndtasken", for så bliver du vist så skuffet, at det kunne hive dig ud af beslutningen om FF-fri februar.

Du ved.... drukne sorgen

mvh dova

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-02-05 12:14

Tak alle sammen. Jeg skal gøre et forsøg på, at opføre mig ordentligt

Er der iøvrigt nogle af jer, der ved, hvor hulen man køber badevinger henne?? Det er jo ret meget uden for badesæsonen*GGGG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 12:14

Når nu Mulberry har valgt at tale til Klumme og mig under samme hat, så lad mig gøre det samme.

Just for the fun of it

Kære Arne og Mulberry.
Nu ved jeg ikke, hvor moden du selv er Mulberry - og finder det også ganske lygegyldigt, men at du vælger at gå ind og agere juhupige for AJ er i mine øjne dybt tragisk taget i betragtning, at du selv er den sarte type, der følger dig trådt på af først den ene og så den anden. I en gammel tråd redegør du i et langt indlæg for, at Dova ikke har behandlet dig pænt og havde gjort nar af dig. Andet sted er det BjarneD, du bebrejder, så jeg har lidt svært ved, at tage dine udsagn alvorligt. Aj sviner for et godt ord, men ham har du valgt at tage under dine beskyttende vinger. Det hænger sq ligesom ikke rigtigt sammen med din egen fornemmelse for at blive gjort til grin.

Derudover synes jeg du skal lade være med at inddrage folks alder ang. deres kompetence til at svare for sig - og nedgøre dem for at være umodne. Det placerer dig i bås med AJ, som konsekvent ikke kan finde på andet, men til stadighed overberevler andre brugere med hans ævl. Sidst jeg så en tråd, hvor han igen igen IKKE var enig med en helt tilfældig bruger - blev denne bruger straks overfaldet ang. hans alder (hvilket AJ absolut ingen forudsætninger har for at kende til) ..Først var han en lille snottet teenager, der forsøgte at spille stor. Dernæst var han pludselig en gammel mand med syge tendenser - og for det ikke skal være løgn, så havde denne bruger ikke en gang henvendt sig til AJ, men blot givet hans bud på et svar til en spørger.

AJ's problem(er) er større end som så - og har i hvert fald ikke en pind at gøre med den/dem han overfalder. Problemerne/frustrationerne må så absolut skal findes hos ham selv.

Både du og AJ kan kalde mig for teenager lige så tosset I vil - og se jer gal i skralden over dette. Jeg er så usigelig ligeglad. Jeg har blot lidt svært ved at tolerere at man som AJ agerer 'kandu monster' overfor nær sagt alle, der ikke lige sidder og klapper ham på kinden. Og hånden på hjertet. Hellere blive kategoriseret som en veltalende teenager, der forsøger at sympatisere med dem og deres rettighed til at være her, fremfor at hoppe med på vognen og hetze dem og deres færden.

Al den her ballade startede kun fordi jeg tillod mig at fortælle AJ, at INGEN herinde er klamme. Hverken Klumme, eller AJ selv for den sags skyld.

Det fatter han nada af - og begynder i stedet at slås. Fint med mig - jeg er ikke bange for 'kandu monsteret'. Heller ikke selvom han nu tyr til ufine metoder - og beder mig undskylde, for ellers vil han afsløre noget fra hans og min MSN korrespondance (som var ganske kort). Jeg blokerede ham nemlig og det har sikkert såret mandens stolthed.

Citat
Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!

Mit svar til dette er kort og godt. Lol....lol og endnu mere lol

Og godaw do AJ. Hvem hylede op i en tråd, da du selv blev udsat for dette. Det gjorde du. Hold da op, hvor er du i grunden en 'lille' mand. Først hyler du, fordi Mango fortæller noget privat om dig. Dernæst truer du mig med samme teknik.
Kom du bare med det du har hjerte. Du aner aldrig noget som helst om mig, som bare minder om noget privat. Dertil var du ikke ven nok AJ. Det mest sindsoprivende vi to 'talte' om var profilerne svampearne og Svinedrengen, som dengang huserede herinde.
Nu er det så jeg spændt sidder og fornemmer, at det du har i posen til mig er at jeg helt tilfældigt fandt ud af at hvem Svinedrengen var lig med. Hold da op, hvor er det spændende AJ! Jeg er sikker på, at det for mange vil være særdeles interessant at blive bekendt med hvem det var, der i et par tråde svinede dig til. Lur mig om ikke de fleste er temmelig ligeglade. Du er altså lidt for grineren AJ...lol

Et kan du være sikker på. Jeg uddeler ikke undskyldninger pr. kulance, fordi den før omtalte Juhupige begynder at bjæffe op, eller fordi du beordrer det. Og hvad hulen vil du have, at jeg skal undskylde?! At jeg ikke er enig med dig...Forget it kammerat.
Men du kunne passende undskylde, at du beder mig fise af herfra. Det bliver nemlig aldrig dit bord at smide profiler ud fra hverken tråde eller sitet. Jo før du forstår det - jo bedre!

Jeg beklager, at mit indlæg igen blev langt. Læs det, eller skøjt videre.
Jeg vil ikke gå så langt som dig og bede dig fise ud af tråden, men jeg vil bede dig lade være med fremover at stille dig truende op for mig. Det kan du ligeså godt opgive AJ. Jeg er bedøvende ligeglad med dig og dine usmagelige trusler.

God formiddag og god søndag.

//Creamy

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 12:23

Calista får point, fordi hun skal på en længere rejse. Om du kan bruge disse superpoint i et fjernt land er tvivlsomt, men tag dem med. Man ved jo aldrig!
Badevinger vil jeg tro du kan få i en legetøjsforretning.

God tur og fortsat god weekend!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 12:38

Upsedasse!

Denne fortjener ski godt nok en kommentar.

Citat
Mange Kandu'er har ladet sig overpisse. JEG er ikke én af dem.

hehe..Hvor har du dog ret AJ. Det er jo dig der er 'pisseren' -
så klart nok er du IKKE én af dem, der lader sig pisse på

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-02-05 12:38

Vil se om ikke jeg kan bytte dem til en kamel eller et beduin- telt

Tak for poængerner, Creamy

Trist, at din hyggetråd endte på denne måde...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-02-05 12:59

Kors... 90 emiler fra bare denne tråd, da jeg tændte putten... og week-enden er ikke engang forbi endnu.
Vi skulle have holdt os til politiske diskussioner, eller fastelavn..
Undskyld, men jeg tror for en gang skyld ikke, at jeg sætter flueben forneden...

Fortsat god fastelavn og valgkamp til alle..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 13:12

mirit

Jo jeg vil så, hun levner mig jo ikke andre muligheder. Som jeg tidligere har sagt: Når nogen pisser på mig pisser jeg igen. Sådan ER jeg. Derfor mit lejlighedsvise grimme sprog. Læs Mulberry's indlæg. De profiler der ikke har andet at more sig med, end at overpisse mig bliver færre og færre. Og hvis Molo's cyber-kæreste ikke kan finde ud af at opføre sig civilt, må hun jo ha' det på den hårde måde.

Men Go' søndag til dig Mirit.

Creamy - Du kan bare vente.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 13:12

mirit

Jo jeg vil så, hun levner mig jo ikke andre muligheder. Som jeg tidligere har sagt: Når nogen pisser på mig pisser jeg igen. Sådan ER jeg. Derfor mit lejlighedsvise grimme sprog. Læs Mulberry's indlæg. De profiler der ikke har andet at more sig med, end at overpisse mig bliver færre og færre. Og hvis Molo's cyber-kæreste ikke kan finde ud af at opføre sig civilt, må hun jo ha' det på den hårde måde.

Men Go' søndag til dig Mirit.

Creamy - Du kan bare vente.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 13:12

mirit

Jo jeg vil så, hun levner mig jo ikke andre muligheder. Som jeg tidligere har sagt: Når nogen pisser på mig pisser jeg igen. Sådan ER jeg. Derfor mit lejlighedsvise grimme sprog. Læs Mulberry's indlæg. De profiler der ikke har andet at more sig med, end at overpisse mig bliver færre og færre. Og hvis Molo's cyber-kæreste ikke kan finde ud af at opføre sig civilt, må hun jo ha' det på den hårde måde.

Men Go' søndag til dig Mirit.

Creamy - Du kan bare vente.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-05 13:35

arne.jakobsen er klam, det bedste man kan gøre er at ignorere ham.

Creamy

Nu har du nok fået noget i vente *LOL* fra arne.jakobsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-05 19:02

Citat
"Hvor blev weekend hyggetråden af?!"

Ja, hvor blev den egentlig af.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 19:34

Kære Creamygirl.

Jeg må sige at denne tråd har udviklet sig i en retning, der krystalklart afdækker det syge sind der opbevares i profilen arne.jacobsen. Jeg har ganske vist ikke været på Kandu så længe, men har set mange tråde igennem. Og jeg har endnu ikke set nogen profil der i den grad fremstår som en patologisk løgnhals, ubegrænset storhedsvanvid, utålelig selvoptagelse, asocial adfærd grænsende til noget der normalt kun beskrives i mentalundersøgelser. Jeg vil trække mig i forsøget på opdragelsen af denne syge mand. Det er ikke opdragelse der skal til i første omgang, men behandling, og den vil nok ikke kunne indledes før han viser tegn på sygdomserkendelse.

For min skyld kan han godt få lov til at terrorisere Kandu, jeg synes han er det ultimative spild af tid. Man kan jo håbe på, at nogle af dem der angiveligt har tættere kontakt til Kandu end andre, beder om, at han bliver fjernet.

Hvad arnes tåbelige krav om en undskyldning fra dig angår, så efterlader det mig fuldstændig stum af forbløffelse. Hvordan i himlens navn kan monsterarne med bare 1promille af et normalt menneskes fornuft og selvindsigt stille det krav. Du har intet skrevet, som skulle berettige til en sådan undskyldning. Derimod burde lillearnes usmagelige masseproduktion af latrinære og seksuelle tilråb og øgenavne afføde en mega undskyldning fra hans side. Men denne handling ville kræve den førnævnte sygdomserkendelse og en anelse mere Testosteronproduktion, så den kommer til at mangle. Hvis nogen skulle være i tvivl om hvilke udtryk jeg henviser til, så vises her en liste, indsamlet af Dova, over de mest benyttede slibrigheder – alle afspejlende en seksuel afvigers sygdomsbillede og åndelige niveau.

Citat
Dumme lille lort. Dum i roen. Dumme båtnakke. Sørgelige skiderik. Torskedumme. Spytslikker. Krampeonanist. Snotterøve. Dum som en ladeport. Narrehat. Efteraber. Pointluder. Syge lille skiderik. Psykopat. Sørgelige lille stodder. Kerneidiot. Hallo åndssvage. Fissehøg. Vatpik. Piss on You. forbandede halvhjerne. Har du ikke fået fisse for nyligt

Jeg spekulerer på, om der skulle være noget om det Sunowich skriver den 3/1-05 22.09

http://www.kandu.dk/dk/spg/57422 at du har en seksuel brist, som du får afløb for i stalden

Med hensyn til arnes trusler mod dig. Så tag det helt roligt. Det er ligesom en prut i en spand vand. Det støjer lidt, og i hans tilfælde stinker det osse, men er helt ufarligt. Du ved den med tomme tønder osv……. Han har en buldrende fremtid foran sig, som tom olietønde i et Jamaicansk garageband.

Lille syge Arnes moral….. uha uha. Hans moral kan falde igennem perforeringen på et frimærke. Jeg har specielt bemærket mig denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/57443 med dette indlæg:

Citat
Alle slags oplysninger der bliver givet i mellem 2 mennesker er private. At du i aftes valgte at offentliggøre nogle af de oplysninger jeg i privat regi havde givet dig, vil altid stå som en skamstøtte over dig.
Du kan være sikker på at de oplysninger jeg har om dig IKKE kommer videre, på trods af din manglende fornemmelse for hvad der er rigtigt og forkert. Igen SKAM DIG. Jeg håber og tror ikke at en sådan opførsel er kendetegnende for kvindekønnet

Dette indlæg synes ikke umiddelbart kompatibelt med det han skriver i denne tråd:

Citat
Creamy - Tro mig, jeg mener det. Jeg har masser af krudt i bøssen. Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!

Men det kommer jo fra lillearne, så intet er umuligt. For et mentalt og socialt/moralsk velfungerende menneske, gælder nogle moralske begreber og værdier, som generelt er et fast billede og en del af en persons karakteristik. For lille arnes vedkommende er der tale om en variabel, som skræddersyes til den enkelte situation. At der er klokkeklare modsætninger i disse differentierede moralkodeks generer ikke lillearne en hujende skid. Igen et tydeligt tegn på en karakterafviger af høj karat.

Lige til sidst, så skal du vide Creamy, at du uanset vores tilfældigvis samme holdning til dette misfoster arne.jacobsen, har min store sympati og beundring for din berigende formuleringsevne, dit vid og din vestjyske humor. At dette arnemonster forsøger at udråbe mig til en af dine Kanduvenner kan jeg kun tage som en kompliment. Selvfølgelig søger ligesindede sammen på Kandu, som det osse sker i det virkelige liv. At lillearne så opererer i en ”flok” på Kandu og IRL så lille, at det ikke kan kaldes en flok, er jo netop et så overbevisende karakteristikum for ham som følge af hans ulidelige adfærd, at det faktisk kan benævnes et syndrom. (AJ Syndromet) Af hensyn til lillearne oversætter jeg lige ”syndrom”:

syndrom -et, -er [-drom] (gr. syndrome, syn- + dramein løbe) et antal symptomer der tilsammen karakteriserer en vis sygdom; sygdomsbillede (Gyldendal Fr.ord)

Det kan jo være, at han når helt herned i teksten uden at hans vanvid er brudt så meget igennem, at han må en tur i stalden. Stakkels ko.

PS.
lillearne.....der kan stave. *LOL* Hvorfor skriver du kl. 00.46 "KUN for at støtte terrorrister" - Det staves da terrorister. Du menerr måske terror rister... øhhh hvad er det for noget?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 19:41

Eme,
tag det roligt, du må vente til på næste lørdag.
Se nu Krøniken, så slapper du lidt af. Du må gerne drikke en øl også, tænk positivt.
Du skal nok komme med til Argentina, det bliver rigtigt sjovt, du kan godt begynde at øve dig.
Jeg tror hende dova er en god danser, hvad tror du??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-02-05 19:41

Eme,
tag det roligt, du må vente til på næste lørdag.
Se nu Krøniken, så slapper du lidt af. Du må gerne drikke en øl også, tænk positivt.
Du skal nok komme med til Argentina, det bliver rigtigt sjovt, du kan godt begynde at øve dig.
Jeg tror hende dova er en god danser, hvad tror du??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-05 21:03

Ja ja AJ, du klør stadig på kan jeg se. Jamen så må jeg jo vente på det fantastiske du har i posen. Jeg undskylder mit fravær, men har haft andre ting at se til.

Du har ret Ans. Man bør ignorere en profil som AJ, men når han i en tråd (jeg trods alt var nødsaget til at følge, da det jo var mig der skulle lukke den) - beder mig fise af og efterfølgende forlanger en undskyldning pga. jeg ikke deler synspunkt med ham - og yderligere truer mig med oplysninger fra en meget kortvarig MSN kontakt, så skriger manden jo på opmærksomhed.

Jeg har ikke noget imod at give AJ opmærksomhed. Jeg har derimod noget imod, at han nærmest tigger om, at den skal være negativ.
Jeg kan kun give Klumme ret. Manden er udenfor pædagogisk rækkevidde - og har måske en eller anden mystisk sygdom.

De to citater i Klumme's sidste indlæg siger jo alt. AJ er en mærkværdig sammensat individ - og har jord det sted, hvor andre er beriget med dendritter.

Hyggetrådene lader jeg fremover AJ helt selv styre. Så kan han med hård hånd dele gule og røde kort ud til de brugere der ikke slikker ham op og ned af ryggen.

Æv, det var den weekend. En ny uge truer - med eller uden tilsvininger fra AJ.

//Creamy

PS. Klumme vi ses forhåbentlig somewhere. Du kan være ganske hyggelig når AJ ikke huserer i trådene.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-05 21:46

Citat
De profiler der ikke har andet at more sig med, end at overpisse mig bliver færre og færre.

Ohh ja, det skulle vel ikke være ham selv, der har de profiler *LOL*

Citat
Og hvis Molo's cyber-kæreste ikke kan finde ud af at opføre sig civilt, må hun jo ha' det på den hårde måde.

Men Go' søndag til dig Mirit.

Creamy - Du kan bare vente.

Hvor er jeg bare glad for at "han" og koen ikke har min e-mail adresse.

Ja, man lærer meget her på kandu.

Håber på at du har det godt Creamy og snart kan komme ud at løbe igen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-02-05 22:49

, der kan man bare se.....den menneskelige race er ikke så fin i kanten som vi gerne vil have den til at være...Vi kan være særdeles onde. Vi snakkede idag om hvor ækelt og forfærdeligt alm. mennesker kan finde på at opføre sig. Hvad vi mennesker i det hele taget kan drives til at gøre, hvis vores intigritet trues, eller vores eksistens trues af mangel på mad eller penge.
For et par år siden var jeg nede og se Auswitz, jeg blev rystet i min grundvold !
Her havde jeg gået og troet på alt det gode i mennesker....og så viser det sig at vi kan opføre os langt være end dyr..ja dyr kommer ikke op på siden af det vi kan finde på og har fantasi til at gøre.
....Jeg tror heldigvis stadig på det gode i mennesker, men jeg bliver ikke længere så paf, når folk viser bagsiden af medaljen...for alle medaljer har en bagside...og INGEN skal føle sig bedre end andre...for det er de IKKE!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 22:56

Hej Creamygirl.

Var lige optaget af nogle med AJ syndromet - Nogle patologiske løgnhalse har partilederdebat i TV 1 LOL.

Ja selvfølgelig ses vi somewhere, a garanterer og vi ski.... på stavefejl Ik??

En ny uge truer som du siger, men små lyksaligheder truer osse forude... heldigvis

Din ven
Klumme / Krummen (den fattede AJ heller ikke en dyt af *ROTFLMAO*)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-05 23:35

Sig mig mangorossa - Har du nu drukket af natpotten igen, så du er helt blåviolet i bolden. Tror du, at du kan tåle al det sprut. Dit indlæg tyder ikke helt på det... er faktisk lidt kikset i forhold til resten af tråden

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-02-05 23:46

Klumme..niks jeg har kun drukket kaffe og vand *GG* Jeg er gået sammen med MOLO og holder alkoholfri februar *GG*
Hvis ikke du kan se sammenhængen, så prøv lige én gang til

Det kan godt være at jeg filosoferer lidt rigeligt, men tankerne var bestemt møntet på denne tråd...

Jo jeg er temmelig klar i hovedet..arggh er ved at være lidt træt..men jo..totalt ædru du

Egentligt sjovt Klumme, du lyder fuldstændig som Creamy ! ...du må være stor fan af hende !!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-05 07:06

Det må du så undskylde. Der kan du se, hvad der kommer ud af IKKE at drikke. Hvade du nu været som du plejer, så havde jeg sikkert forstået dig LOL

Men okay, så lad os da lige ta' det filosofiske afsnit. Integritet i denne sammenhæng forstår jeg ikke. Oversætter vi ordet på samme måde??

Vores eksistens truet.... Ja selvfølgelig. Hvis ikke vi skulle reagere hvis vores eksistens er truet, måske oven i købet dyrisk, hvornår skulle man så gøre det. Det er faktisk meget menneskeligt (at være dyrisk) og forståeligt i ekstreme situationer. Sult og tørst hører til den kategori, men ikke penge, og selvfølgelig ikke nazisternes handlinger

Og så lige.....altså mangorossa.... det er 60 år siden nazisterne begyndte på deres udryddelsesopgave. Hvor fan... var du, da vi andre gik i skole og lærte, hvad der var sket i verden de sidste 10.000 år. Rystet i den grundvold *GG*Det må være det der hedder en post traumatisk oplevelse LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-05 07:06

Aha Mango, det næste bliver vel, at du tror vi er én og samme person...right?!
Jeg husker godt, at du andet sted, kom med din diagnose ang. mine psykopatiske træk (var det ikke sådan?!). Det var ligeledes noget med en profil du i dit hovede havde sat dig for tilhørte mig.

Skulle du virkelig forveksle mig med Klumme, så vær ikke i tvilv om, at det er jeg stolt af. Forleden dag havde Klumme et indlæg i kategorien politik - og wow altså! jeg ville virkelig ønske, at jeg var i stand til at gengive mine tanker så flot som det lykkedes Klumme at gøre.

Ved ikke om Klumme ligefrem vil kategorisere sig som en fan af mig, men jeg er ikke bleg for at indrømme jeg er mega fan af ham

Dit indlæg kl 22.49 studsede også jeg en smule over. Men så kom jeg til at tænke på, at det jo var dig der lavede numre med AJ's fortrolige oplysninger til dig - og så faldt brikkerne straks på plads.
Ja, det er foruroligende at voksne mennesker ikke har andet at foretage sig, end at true med den slags, som AJ praktiserer i tråden her (du tog dog skridtet fuldt ud) og dit indlæg tyder på, at du trods alt angrer en smule. Jeg kan selvfølgelig tage fejl og du kan i og for sig sidde og grine af det, men jeg vælger her at tro på du har fortrudt din egen smagløse handling.

Happy Monday

PS: Jo tak Ans. Jeg har det ikke så slemt, som jeg kunne frygte - og er sikkert snart at se i Århus gader med løbeskoene på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-05 11:22

mangorossa

Jeg glemt at tilføje i mit indlæg, at jeg er en meget stor fan af Creamygirl. Grunden er vel også ligetil, og fornylig nævnt i denne tråd (6/2-05-19.02) som hendes berigende formuleringsevne, hendes vid og hendes vestjyske humor. Jeg er stolt af at kunne kalde mig hendes ven, og troede at det var så åbenlyst, at det faldt mig ikke ind at det skulle være nødvendigt at fremhæve endnu engang. Det er det nok heller ikke for andre end dig, men så fik du den lige igen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-05 11:37

Jeg elsker mest mig selv...........og det vil jeg blive ved med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-05 11:51

emesen er selvglad

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-05 15:56

Der er bestemt ikke noget galt i at elske sig selv!
Hvordan skulle man ellers være i stand til at elske andre?!

Vi har ikke bare den samme humor Klumme, Men åbenbart også samme døgnrytme.
A- mennesker rules the world, mens B- menneskerne sover dagen væk

Fandme godt det snart er weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-05 16:56

Creamygirl

Ja vi kører ret synkront (dejligt) *SS*. Når jeg er så tidlig oppe, som jeg for det meste er, så er det fordi jeg ikke er kommet i seng endnu LOOOL og jeg er jo osse ski... bange for at gå glip af noget. Der falder jo trods alt guldkorn af ind i mellem.

Det er sgu da lille lørdag i dag ik?? Og det er snart sommer, og jeg skal snart rejse, og jeg skal snart rejse een gang til (4 uger), og der er snart en sød pige der har fødselsdag, og jeg har købt hendes fødselsdagsgave og jeg skal ha' kylling til aftensmad, og jeg har fået rodfrugtsuppe af nabokonen og der er kun 327 dage til juleaften...... hi hi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-05 20:28

Lillelørdag?! ..Ikke her i Århus...Her kalder vi det for røvkedelig mandag. Vil dog undersøge om kommunen går med til at vi laver det om

Det var minsandten en pokkers masse du har at glæde dig til Klumme..Lucky You!
lol....Du lyder som min søn, når han skal fortælle noget Det går sommetider så stærkt, at selv tungen ikke kan følge med..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-05 21:50

Creamygirl.

Jeg er et "gulerodsmenneske" og kan blive dybt deprim, hvis jeg ikke har noget at glæde mig til.

Det med tungen er rigtig nok... Nogle gange snakker den videre, når jeg er færdig.....Lidt forvirrende for andre ind i mellem, og ser åndsvagt ud.... LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-05 21:52

Lol..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-05 21:55

Hi Hi ... kan godt li når du griner...

God nat. CU

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-02-05 07:03

Jamen jeg kan skam også godt li at grine
Filosoferede forøvrigt ret kraftigt i aftes efter at have lukket for kandu. Sig mig;
Kan en gulerod blive deprimeret?!..Sådan læser jeg nemlig dit indlæg - og det viste jeg virkelig ikke...lol

Nu nærmer weekenden sig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-02-05 13:36

Pust støn...christ, det var godt jeg nåede herind før andre begyndte at belære mig om den der gulerod. Jeg har nemlig selv regnet ud, hvorfor den betegnes som værende deprimerende. Det må være fordi den lever i mørke...right?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-02-05 14:30

Cremygirl
LOL Tror du ikke, du skal holde dig fra filosofi??

Ved du forresten hvad man bruger gulerodstoppene til i Ungarn???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-02-05 19:02

Æhh ehh, Jeg tænker jo straks 'kompost' (grønt affald) kartoffelskræller, gamle agurker, gulerodstoppe mv. - men så nemt er det sikkert ikke..

Fortæl, fortæl [hør] jeg skal jo gerne kunne sove inat..ikk´

//Creamy >Nysgerrig<

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-02-05 19:17

Creamygirl.

Til at hive gulerødderne op med LOOOL

Okay, det var ikke en af de helt avancerede, men alligevel når vi nu taler om gulrødder *GG*

Klumme / Klovn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-02-05 19:48

Ahhh, du er plat...lol
Nu er der valg - og jeg skal til at tage mig sammen til at gå ind og kigge på alle de bøvede hoveder.
Håber du har sat dit x det rigtige Klumme*S*
Du har vel ikke stemt i Kallundborg?! og sat x'et ved liste Y

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-02-05 20:00

Plat hmmmm - Jeg kan da ellers nogen der er rigtig platte, men så skal jeg ha' rødvin først. Ellers tør jeg ikke.

Ja jeg har stemt, og jeg satte X ved de 3 jeg synes bedst om. En til højre - en til venstre - og en lige i midten, for at få lidt ballance.

Najjjj ikke i Kalundenborg. De er sgu da skøre deroppe LOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-05 23:58

Vi vil have omstemning i hele landet!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-02-05 00:25

Omstemning..... Jeg vil bare ha' stemning LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-02-05 06:54

Jeg er med på både omstemning og stemning

Folketingsvalgets afslutning minder sq lidt om Øb (Fogh) og Bøv(Lykketoft)
Holger, deres kanin må i den sammenhæng så være (Jelved)..

At tænke sig landet består af så mange radikale slapsvanse!!
gysss, siger jeg bare

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-02-05 07:00

Creamygirl.

Op med humøret.
Vi får stadig vores hakkebøf m. bløde løg, Cola i litervis, og græder snot til "Kampen om den røde ko" og det er jo ik' så ringe endda.... vel?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-02-05 22:25

Ok, jeg gider heller ikke hænge med hovedet!
Livet er jo dejligt. Jeg har snart ferie....jubiii, så op i r--- med Fogh

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-02-05 22:28

Skal du ha ferie.... Jamen så rigtig god ferie til dig. Skal du udenlands, eller bare tåge rundt og slå promillerekorder i Århus? LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-02-05 22:35

lol...næ, jeg får besøg af 'den fodformede' og hun har givet strenge ordrer til, at jeg IKKE må lokke hende i fordærv.

Forøvrigt tror jeg hver gang der kommer mail fra denne tråd, at det AJ der er inde og gøre alvor af sine trusler! hehe...jeg forstår ikke helt, hvor han bliver af?!
Og jeg er jo ligesom nødt til at kigge efter hver gang
Skal vi snart aftale, at vi begge forlader tråden?!...Det er ret belastende at åbne den hele tiden...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-02-05 22:41

Hende den fodfomede LOOL og tøjet i sirlige bunker LOOOOL Giv hende en hilsen fra mig, hvis hun tar' i mod sån' nogen fra fremmede. De kan jo godt være lidt kyske de jyske. *SS*

Ja du har ret. Vi skal droppe denne tråd, den er blevet for lang. Den der AJ tror jeg ikke du skal bekymre dig om. Han er og blir en tom olietønde, og de er ganske harmløse.... fylder bare og forurener

Rigtig god ferie til dig og veninden, og take care. Vi ses

Din ven Klumme