/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fra pation til partion
Fra : peteralf
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 04-02-05 18:52

jeg har på min PC 2 stk parioner.
Kan man ved hjælp af tastaturet flytte fra den ene til den anden partion???
Som det er nu, skal man genstarte for at bytte om......hvilket er tidskrævende
Er der nogen derude som har et godt bud på dette problem????

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-05 19:01

Jeg går udfra at du har 2 styresystemer med et på hver af dine partitioner.
Er det sådan - så er det ikke fornuftigt at have begge åbne på een gang.
Forsøger du at "køre" programmer i den partition som ikke er aktiv kan der gå meget kludder i styresystemerne.
Denne diskette kan åbne partitioner.
Technet boot diskette
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten og lad den rulle ind .
Men vær lidt forsigtig med, at bruge programmet.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 19:02

????? Bytte om,hvad mener du?? Du kan med musen flytte mapper,filer fra c-D eller omvendt

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 04-02-05 21:00

Sådan forstår jeg også spørgeren. Jeg har tre partitioner på to harddiske. Det er da bare at markere mappe/filer, etc. og trække dem over i den partition man ønsker. Det er vel ikke systemfiler du mener?

Godkendelse af svar
Fra : peteralf

Dato : 05-02-05 15:29

Tak for svaret emesen.