/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Blæk til printeren... Billigst hvor??
Fra : rwo
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 31-01-05 23:01

Hej!

Jeg skal til at købe ny blæk til min printer for første gang. Hvor køber jeg det billigst?? Jeg har en helt almindelig HP deskjet 3650, der bruger blæk nr 27 + 28.

Hvad skal jeg regne med at den koster?

Hilsen

rwo

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 60 point
Dato : 31-01-05 23:08
Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 23:12

hos www.InkClub.dk koster patron 27, den sorte, 123,- og patron 28, farvepatron, 146,-

Men i en del supermarkeder kan man ofte få dem billigt.
HP er dog et mærke hvor patronerne er generelt meget dyrere end til andre mærker.

mvh dova

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 31-01-05 23:40

http://www.print-tech.dk/printtech/index ingen lev omkostninger.begge for 365 kr

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 00:44

Jeg købte for nylig nogle patroner hos TrykSpar og det er der ikke meget sjov ved for gråt bliver svagt rosa og grønt bliver svagt gult osv. Hvad skal man bruge en farveprinter til hvis den ikkekan gengive farverne.
Nu skal jeg til at prøve nogen fra InkClub og så ser vi om de er bedre til min Epson.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 01-02-05 03:37

www.minprinter.dk og www.printerpatroner.dk er begge ret billige

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 01-02-05 06:47

Hej.

Prøv på www.thansen.dk

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 01-02-05 16:44

rwo...
Hvis du har mod på at genfylde selv er det langt, langt det billigste, og du skal ikke tro på alle de advarsler om frygtelige farer ved det. Du får til gengæld også blæk, som kan lave fotoprint af meget , meget høj kvalitet.
Jeg kan godt fortælle dig om hvor du kan købe det, hvad det koster, og hvor du kan hente vejledning, men hvis du ikke tør prøve er det jo ikke umagen værd.
Du kan vende tilbage, hvis du vil have oplysninger om genfyld-system.
Ink Club er nok der du finder nogle af de billigste originale patroner. De koster henholdsvis 123 og 145 kr.
Priserne nævnte ovenfor er ikke originale, men de kan såmænd nok være lige så gode.
m.v.h.
kaypia

Kommentar
Fra : tmatthes

Dato : 14-03-05 09:43

Jeg har også købt patroner og refill hos TrykSpar.dk.
Det virker perfekt!!! på min HP Deskjet 3820.

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 01-01-06 23:49

Tak for svaret computersmeden.

Kommentar
Fra : azkp91

Dato : 20-06-06 17:02

hvor og hvem er den bedste at handle med og er prisrigtig med garanti for kompatibel med PSC 1610 HP printer?