/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Reklamer i TIP?
Fra : croaks
Vist : 510 gange
51 point
Dato : 27-08-02 16:31

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 27-08-02 16:49

Hej Croaks

Jeg han ikke se, hvad alle disse reklamer har med tips at gøre, og så er de tilmed ens, bare under forskellige grupper. Vedkommende kunne da nøjes med en enkel, hvis det skulle være.
Ud fra bedømmelsen ses jo også tydligt folks mening om den form for tips. Der blev vist ikke høstet de store point.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 27-08-02 18:25

Hep,

Det er pisse irriterende med den slags reklamer, men de er på den anden side svære at undgå i et frit forum.

Det bedste vil være at ignorere dem, aldrig klikke på evt. links i dem om bedømme dem til 0 point (som det er gjort indtil videre).

Så mit svar er et klart NEJ - det må man ikke. Men det er svært at håndhæve.

// Martin

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 51 point
Dato : 27-08-02 20:35

Croacks når jeg melder ud, at det er noget skrammel er det simpelthen fordi vi ikke gider det...
Jeg tror mange mennesker herinde er glade for at dette sted ikke er klistret til med reklamer...
Det tyder ihvertifald de tilbagemeldinger jeg har fået.....

mvh
icq : 2847724
Zonker

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 27-08-02 22:50

Når du kigger under status:

Første login 23.07.2002
Superpoint 20
Besvarede spørgsmål 0
Tips skrevet 9

Så vil du også se at det er en ny bruger, som ønsker at give et nyttigt tip. At det oprettes mange gange, er bare lidt "uheldigt" og disse "uheld/begynder-problemer vil der komme mange af........

Blandt andet så er dette indlæg lagt i kategorien selvstændige, men burde ligge i kategorien kandu.dk !!!!!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 27-08-02 22:52

Denne slags http://www.kandu.dk/dk/tip/2011 vil vi også se meget af

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-08-02 06:23

Hej croaks

Zonker har fat i en vigtig pointe. Her på kandu har vi for en gangs skyld et site, som ikke er overklistret med bannere og skidt og møg.

Og så skulle vi brugere da være nogle skarn, hvis vi selv gik ind og sjaskede det til med reklamer. Til dem, der alligevel gør, kan man derfor roligt sige:

HOLD SÅ OP MED DET SVINERI!!!

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 03:02

Hej!

Grineren!;) Okay - personligt bliver jeg aldrig sur på en reklame - kun ham/hende der smider den i hovedet på mig - men en reklame er vel egentlig bare en mulighed?! Noget "nyt" og "bedre" end det tidligere produkt?!;) Kunsten består i at sortere de "gode" reklamer fra de "dårlige" - og så kun vise de "gode" - dem der "hjælper".... Eller hvad?!;) Hvem kan gøre det? - KANDU?;)

Hygge!

Godkendelse af svar
Fra : croaks