/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CD-rom drev virker ikke
Fra : petedane
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 30-01-05 16:00

Mit cd-rom er stået af.

Når jeg kører "Søg efter fejl" vha. "Tilføj/fjern hardware", så får jeg at vide at der er problemer med flg. enheder:

Microsoft SMS Mirror Driver

og mit cd-rom drev: Compaq CD-ROM SC-148E

Jeg har prøvet at afinstallerer driveren til CD-rom-drevet og genindstallerer det igen. Men det løser ikke problemet.

Når jeg har afinstalleret cd-rom drevet, så får jeg ikke fejl på "SMS Mirror Driver". Det er kun når begge enheder er installeret.

Er der nogen der kan hjælpe med at løse problemet?

Fejlbeskrivelsen for CD-rom-drevet er: Registreringsdatabasen er muligvis beskadiget. (Kode 19)
Og for SMS Mirror Driver: En driver, som ikke var obligatorisk for denne enhed, er blevet deaktiveret. (Kode 32)

Jeg kører Windows 2000 5.00.2195 med Service Pack 4

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 30-01-05 17:03

Pil strømmen fra drevet og start op-luk ned igen-sæt strømmen til og genstart

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 19:38

Helst begge kabler fra - er min erfaring.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 30-01-05 19:58

rens drevet med en vat pin

Kommentar
Fra : petedane

Dato : 05-02-05 18:30

hej,

fik svaret på eksperten.dk

Jeres råd er desværre helt forkert. Jeg skulle ind og fjerne et par linjer i registreringsdatabasen.

Mit problem er dermed løst

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 05-02-05 18:33

Jamen vi er da glade for at du vil dele din nyfundne viden med os