/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
valg af kabinet
Fra : CCjunior
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 30-01-05 13:20

Jeg har købt de nye dele til min com, nu mangler jeg bare et kabinet, jeg havde egentlig valgt CoolerMaster Cavalier 3
men kunne godt tænke mig at høre hvad andre siger til det..

hvis i har et godt støjsvagt kabinet, så smid et link til det. .pris ca 1000-1200 med strømforsyning...

Junior

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 30-01-05 13:30

Skal det være fancy - eller bare kabinet.
Det er stømforsyningen som er støjsvag, og den kan købes seperat.
det bør være mindtst 350 watt

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-01-05 13:32

Den skal være pæn, ikke noget med glas og neonlys, men gerne i aluminium.. den skal stå i vores stue så den skal både være pæn og støjsvag..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 13:55
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-01-05 18:03
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 19:00

Bortset fra at rotw har fundet lidt fancy kabinetter hos Datatelpartner.
Så har jeg været i butikken og handle et par gange - og er godt tilfreds.
Men ellers handler jeg hos PC-netto som ikke er den billigste, men jeg kan afhente og tilbagelevere uden problemer.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-01-05 07:32

hej emmesen : du skal være opmærksom på www.pc-netto.dk -- www.officeit.dk/default.asp det er samme sted og nogle ting er billiger på den ene side end den anden

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-01-05 07:33

skal com ikke stå i stuen???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 07:58

rotw>
Ja det har jeg set før...............tak for tippet, for det havde jeg lige glemt igen.
Citat
Den skal være pæn, ikke noget med glas og neonlys, men gerne i aluminium.. den skal stå i vores stue så den skal både være pæn og støjsvag

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-01-05 18:21
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-01-05 18:24

Rotw problemet er at det kabinet har en leverings tid på ca 30 dage som det ser ud nu.. og det ved jo hvordan det er når drengen har fået nyt legetøj..hehe..det skal jo gå stærkt...

Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-01-05 18:26

hov.. jeg kan se at jeg har glemt noget..det skal egentlig helst være et midi tower.. ellers dominerer det for meget i stuen siger madammen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-01-05 18:27
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 19:06
Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 19-02-05 22:15

Tak for svaret emesen.

Det endte med coolermaster jeg ventede til jeg kunne få det i nærheden.. det er svært når man først har bestemt sig..

Junior