/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ophæng af tastetur
Fra : 1133
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 27-01-05 20:17

hej
jeg ved ikke om det er det rette forum men prøver
jeg har trådløst tastetur
når det ikke er i brug er der nogen der har en ide til
hænge det op på vægen ikke velkobånd
mvh
ole

ps jeg prøver også et gør det selv forum el. lign.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-05 20:23
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-05 20:25

Skynd dig at slette spørgsmålet i kategorien "Andet hus og have" - du kan gemme pointene til en anden god gang

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-01-05 20:27

hej
jeg bor ikke nær ikea(sælges heller på postordre)
desuden er den nok for stor
men tak
mvh
ole

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-01-05 20:28

hvorfor

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-05 20:39

en krog på siden af pc´bord - har set den hos en ung familie og det ser faktisk ikke så tossset ud

til at hænge på væggen - der kan det hænge i to læderremme og se nok så nydeligt ud

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-01-05 20:43

Nu findes der jo mange forskellige slags tidsskriftsholdere. Det behøver jo ikke være den fra Ikea. Der findes nogle pæne nogle i Hessian-stof med træ i top og bund og med 3-4 rum. De er ganske pyntelige at have hængende, og så kandu jo bruge de andre rum til PC-magasiner, Cd'ere og så videre. De fåes mange steder rundt omkring. Kandu ikke lige finde en, så spørg i en af de forretninger der sælger pynt til hjemmet: Lys, kurve o.s.v.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 21:00

1133> Slet det for at spare points. Så længe ingen har svaret kan du slette og beholde dine points

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-05 21:19

Næ - den behøver jo ikke være fra IKEA - det var jo bare en idé.

At hænge tastaturet på en krog...tja, man skal da nok passe på ikke at få det raget på gulvet ville jeg mene

Men det kan sikkert også se pænt ud, selvom jeg nok ville vælge et par læderremme frem for en krog...

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-05 21:21

- og >>justuniverse<< har svaret uddybende på det med at slette spørgsmålet

mvh berpox

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-05 21:26

Du hænger da bare en lædertaske af passende størrelse op og stikke tastaturet ned i den. Den skal bare være dyb nok så den ikke falder ud (ca. 2/3 dyb)
Smart - ikke set før.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 27-01-05 21:39

jeg har en god gammeldags 19" skærm. Ved at vende keyboardet om kan jeg, med de fødder der løfter det lidt op, lægge det oven på skærmen. Fødderne holder det lige på plads så keyboardet ikke falde ned. Det virker self kun med en CRT skærm, men hvis du har sådan én, er det faktisk en god måde at få keyboardet væk på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-05 21:40

Køb nogle køleskabs magneter hos f.eks Tiger. Pil magneterne ud og lim dem på et passende sted på bagsiden af tastaturet og f.eks under bordet. De skal naturligvis passe sammen i polerne! Vupti svævende Keyboard!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-01-05 22:00

hej
hold da helt kæft hvor er der mange kreative kanduer til "DEJLIGT" jeg syntes
det er herligt
nå jeg vil ikke slette mine point i andre forum´s da jeg har point nok hvad skal de ellers bruges til
der er vel også nogle kreative der
nu er der det at der hvor det skal være er der ikke ret meget plads og så må de også godt se pænt ud
til kaptajnkaber(kunne du ikke have valgt et lidt kortere navn) jeg har en fladskærm har prøvet
men det falder ned hele tiden da skærmen står i et hjørne
(nu ikke nogle kreative ideer med beslag til den eller andet)
dejligt med en god tone

mvh
ole

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-05 22:12

Det ville jo være smart, hvis man kunne gøre det til en dekoration i sig selv.
Jeg ville hamre to søm i væggen i en vandret linje, så tastaturet kunne hvile skråt på sømmene.

Noget i retning af følgende (som du nok skal markere og kopiere ind i notepad for at det ligner det, jeg mener...):
x
x x
x x O
O x x
x x
x

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-05 22:16

hvis du har plads på væggen kan det stilles op på en tidskriftshylde/rammehylde - den fylder ikke mere end en lidt kraftig liste. Evt. med en rem eller lign for at være sikker på det ikke falder ned. Det er både praktisk og ganske pænt

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 27-01-05 22:17

Tak for svaret justuniverse.
det er da bare skide smart
hvis du kan finde det andet sted jeg har spurgt om det samme er
det også dine point
mvh
ole

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-05 22:20

ja, DET var en fin idé

Jeg ville nok sætte et ekstra søm som vist for at det ikke skal kunne falde ned...hvis man får trykket på hjørnet "Y"

x
x x
Y x
x x
x x O
O x x
x x
x xO
x

mvh berpox

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 22:23

berpox> Jeg tror du har ret. det slog mig lige før så jeg har også gjort 1133 opmærksom på, at jeg ikke har checket balancen i det.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-01-05 22:27

hej
det bliver bare fedt
kommer med en kommentar når det er lavet lørdag el. søndag

mvh

ole

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 29-01-05 11:25

hej igen
så hænger det fint på vægen
dog ikke på skrå der satte konen grænsen
2 vinkel kroge til at hvile på
2 do i den anden side til at holde det ind til vægen bare ok

så nu skal jeg lige over min forkølese
så ska jeg igang med træ og overfræser (jeg har fået en god ide)
med herlig hilen
ole