/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor kan jeg købe smykket??
Fra : rwo
Vist : 809 gange
100 point
Dato : 27-01-05 15:03

Jeg har nu to gange inden for et par uger set 2 piger, der begge bar et smykke, som jeg nu er faldet pladask for. Jeg har selvfølgelig fortrudt, at jeg ikke spurgte dem, men måske nogle her kan hjælpe !!?!!

Der er tale om et vedhæng i en kæde - et meget stort vedhæng. Det forestiller et ægte blad fra et træ, og er el omkring 6- 8 cm bredt. Bladets kontur mv er helt synlige. Altså det er lavet så det ligner et blad, der er forgyldt. Jeg har set det i både sølv og guld.

Hvis i har brug for mere info, så skriv endelig!!

Håber en kan hjælpe!!

rwo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-05 15:06
Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 15:10

Har du en ide om hvorvidt det er ægte sølv eller guld.

Jeg tænker mere i retning af de billige store vedhæng forestillende et 5-fliget blad fra en hamp/cannacisplante.
Sådan nogen man køber på markeder eller i butikker hvor de handler med billigt bijouteri.

Kan det mon være sådan et?

mvh dova

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 27-01-05 15:27

Det kan det måske sagtens være, men jeg søger en navn på en butik, hvor én har set det.

Accepteret svar
Fra : qwedsazxc

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-05 17:25

jeg ved at gucci laver sådan nogen

som er meget på mode lige nu

Kommentar
Fra : sunajakobsen

Dato : 08-02-05 22:49

Jeg laver den slags smykker, skriv evt. til sunajakobsen@yahoo.dk, så kan jeg sende et par billedet.

Kommentar
Fra : 1hurra

Dato : 14-02-05 11:12

Jeg har selv sådanne nogen smykker fra flora danica, dem kan du købe i alle guldsmede forretninger, ellers kan de altid bestilles hjem

Det er rigtige blade - rosenknopper mv der kommet guld på.

Kommentar
Fra : sunajakobsen

Dato : 14-02-05 15:17
Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 01-01-06 23:57

Tak for svaret qwedsazxc.