/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Scanner; dokumenter til pdf fil ??
Fra : jakobal
Vist : 392 gange
300 point
Dato : 26-01-05 21:24

Hej,
Her et forhåbentligt simpelt spørgsmål.
Jeg har brug for at finde en scanner der via arkføder kan scanne 20-40 sider og danne en pdf-fil.
Hvordan gøres dette nemmest og billigst

Mvh
Jakobal

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-01-05 21:38

Der findes skanner der kan gøre det i en forretningsgang.
mange af dem der ka nfaxe kan den stunt. Prøv er søge på pdf på www.hp.com
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-01-05 21:47

Prøv at kigge her:
http://www.kyoceramita.dk/html/view/products/products.asp?idFeature=3

Kvaliteten er i top, og prisen er normalt yderst fordelagtig sammenlignet med HP...

mvh berpox

Kommentar
Fra : jakobal

Dato : 28-01-05 17:11

Det er ikke lige den prisklasse jeg havde tænkt mig...Kan man ikke for 2-3000 kr få en scanner med arkføder der automatisk kan danne en pdf fil af 20-40 sider??

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 300 point
Dato : 28-01-05 17:19
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-01-05 17:21
Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 29-01-05 09:10

Havde håbet at der var nogen der selv havde erfaringer med den type scanning, så de kunne fortælle hvad der var bedst til mit behov i forhold til dannelse af pdf filer...
Havde selv set på edb-priser men blev ikke så meget klogere.
Men tak alligevel

/Jakobal

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-01-05 17:40

Den første jeg nævnte kan scanne direkte til PDF - så den burde klare jobbet uden problemer...menjeg har kun erfaring fra langt dyrere maskiner, nemlig kyocera...

Anyway - held og lykke

mvh berpox