/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
CD-Brænder - Software
Fra : moltov
Vist : 2770 gange
50 point
Dato : 19-01-05 15:07

Hej Alle

Hvad er den fedeste, bedste, og nemmeste GRATISK brændeprogram til CD-Brænder?

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-05 15:18

Hel Moltov

Jeg ved ikke om NERO er "gratisk", men det er det program som flere ripper programmer understøtter end noget andet brænder software. Det er især genialt når du skal lave ISO images for så kan du lave ISO images direkte på en CD R/RW eller DVD -/+ R eller DVD -/+RW og det er simpelt hen genialt.

Så mit bud er Nero.

Lars

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-01-05 15:36

ashampoo burning studio 5-www.ashampoo.com

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-01-05 16:56

Nero 6 !
Det er ikke gratis, men kan købes hos http://www.prishammer.dk/ til kr. 89,-
Gambrinus
PS : Det kan være, du kan få det på afbetaling.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 19-01-05 17:08

Hej Moltov

Nero kan downloades gratis fra deres hjemmeside - men den har en begrænsning på 3 mdr, så skal du reg + betale.

Jeg har givet 10 kr. for min reg. så det er n æ s t e n gratis.

Lars

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 26-01-05 10:38

Nero 6 vinder alle test. Det er pt. uden tvivl det bedste og mest omfattende program. Det overrasker mig dog, at du har kunnet få det reg. for 10 kr. Lars. Er du sikker på at det er den fulde programpakke du har fået, eller at du ikke har haft en reg. udgave i forvejen. Det komplette program koster normalt mellem 400 og 600 kr, afhængig af bedste tilbud.
Det skal så også nævnes, at det kan følge med som tilbehør til andet indkøbt program, og så er det på sin vis gratis tilbehør, som kan opgraderes.
Udgaven hos Prishammer er ikke den fulde udgave.
Gå op på www.nero.com og se, hvor meget programpakken omfatter i sin komplette udgave.
m.v.h.
kaypia

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 26-01-05 11:07

Tak for svaret larsfrohn.

Ingen af dem var gratis, hvilket jeg spurgte efter. Men spørgsmålet bliver nu lukket, idet jeg istedet vil benytte mig af XP's egen brændeprogram.

Tak for hjælpen til alle.

Moltov