/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Keldd's nye køletårn.
Fra : emesen
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 18-01-05 16:01

Keldd - må jeg lige høre hvad og hvor du har købt dit køletårn.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-01-05 16:13

Det hedder: Alpha PAL 8952 Pris = 239,20
Køler : PAPST 80mm
low noise 12db kabinetkøler
(propel) = 71,20

+ 2gange fragt a 60kr.Jeg havde glemt den dumme propel (men den er go') + kølepasta, og så moms.
Find den her: www.m-e.dk

Jeg vil nu udvide spørgsmålet, nej jeg laver selv eet i aften, om hastighed på ADSL.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-05 16:17

Jammen Keldd dog - man kan ikke hæve hastigheden på ADSL med en ny propel.

Nu vil jeg kigge på dit link inden jeg accepterer.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-01-05 16:19

Øh,kan man ikke? Tænk det troede jeg.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-01-05 16:21

Ihvertfald ikke i din ende af forbindelsen!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-01-05 16:38

Bare nedgør mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-05 16:45

Keldd - kører din propel op og ned i hastighed - eller er det en fast hastighed.
Jeg så nemlig at de også havde en med noget variabel

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 60 point
Dato : 18-01-05 17:03

Tag den jeg har, det er verdens bedste. med min personlige garanti.
Den svinger m.50 o.m. Køb den du vil ikke fortryde.Den er også i en flot æske.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 18-01-05 17:06

Tak for svaret Keldd. Det med den flotte æske gjorde udslaget.
Den sidste stjerne kunne du have fået, hvis det var en "meget" flot æske.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-01-05 17:17

Hov hov, jeg kan da ikke gøre for at den ikke var meget flot,
men "kun" flot.Hvorfor skal jeg så ikke have den sidste stjerne, når det ikke er min skyld??
Jeg bliver altid snydt, jeg får aldrig hvad der tilkommer mig, men bare vent,for kommunisterne vinder valget,
og så kommer der andrer boller på suppen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-05 17:22

Kommer der andre boller på suppen - det må vi slet ikke her.