/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hjælp... jeg har lavet rod i billedet
Fra : rwo
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 17-01-05 19:45

Jeg kom til at trække i en af menuerne øverst i Explore billedet.
Nu er alle menuerne blevet blandet rundt, og det er ret så irriterende.

Er der et sted, hvor jeg kan nulstille det?? Så det kommer til at stå som før??

rwo

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 17-01-05 19:52

Kan du ikke bare rykke dem tilbage igen... Kender ikke lige til en nulstillefunktion... Og når du så har styr på det så Lås dem så du ikke kan rodde mere rundt

//Søren

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 17-01-05 19:55

Desværre nej... så havde jeg jo ingen grund til at få hjælp her....

rwo

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 17-01-05 19:55

Desværre nej... så havde jeg jo ingen grund til at få hjælp her....

rwo

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 17-01-05 20:14

Hvis du har XP, kan du bruge systemgendannelsen: Start > Hjælp og support > systemgendannelse

-Ole

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-01-05 21:06

Hejsa

Gå op i fanen vis-værktøjslinje-tilpas

Herinde kan du selv vælge det som skal være på linjen

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : NoName7620

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-05 22:16

Højreklik et sted i menuen og vælg Tilpas - derefter Nulstil

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 18-01-05 10:54

rwo:
Ja, det blir man frustreret over.
Tag fat i den værktøjslinie, du har flyttet. Hold den og træk derop, hvor du vil have den.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 09-02-05 18:46

RWO: Hvordan gik det, fik du løst dit problem?
Lige til venstre for værktøjslinien er en lille, lodret streg eller nogle små prikker. Tag fat der og træk lidt frem og tilbage eller op og ned, så du ser, hvordan rækken flytter sig.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 09-02-05 20:06

Jeg har såmænd trukket dem frem og tilbage... synes bare ikke det gav et helt tilfredsstillende resultat... Havde håbet at man kunne "starte helt forfra"

Men jeg lever med det jeg er kommet frem til nu.....

rwo

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 09-02-05 20:09

Tak for svaret NoName7620.