/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket netkort skal jeg købe til en bær~
Fra : kaptajnkaber
Vist : 483 gange
50 point
Dato : 17-01-05 18:15

Hej!

Er der en der kan anbefale et netkort til en bærbar? Det er til min sambo og hun har et af de små (ca 7 cm lange og ½ cm høje stik i siden) Har ikk en skid forstand på bærbare men mener man kan smide et kort i den port (som jeg ikk ved hvad hedder )

Det skal være med kabel.

Tak

Vh KK

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-01-05 18:28

www.computercity.dk / netværk/almindig/ netkort bærbær (sandberg 199.-pc card)
eller edbpriser.dk

Accepteret svar
Fra : H2

Modtaget 60 point
Dato : 17-01-05 18:36

Hej

Her er et kort til PCMCIA som porten hedder.
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94103&type=hardware

Jeg ville nok vælge en til USB hvis det er i computeren som dette
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94189&type=hardware

Men hold dig til trendnet det virker
Henrik

Kommentar
Fra : H2

Dato : 17-01-05 18:36

Hej

Her er et kort til PCMCIA som porten hedder.
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94103&type=hardware

Jeg ville nok vælge en til USB hvis det er i computeren som dette
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94189&type=hardware

Men hold dig til trendnet det virker
Henrik

Kommentar
Fra : funkyfarz

Dato : 17-01-05 18:37

PCMCIA - Hvad er det lige meget om det er 1000 eller 10 megabit

Kommentar
Fra : funkyfarz

Dato : 17-01-05 18:43

Jeg mener self. 100 eller 10

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 17-01-05 18:49

ja, linien er kun 2 Mbit, så det kan jo være ligefedt...

Godkendelse af svar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 17-01-05 18:53

Tak for svaret H2 - præcis hvad jeg havde brug for!

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 17-01-05 18:55

Det var måske lidt hurtigt.... Lige et sidste spørgsmål:

Skal jeg vælge USB eller PCMCIA?

Afgiv jeres stemmer...... NU!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-01-05 19:27

det er lid kikset når det kan side i
pcmcia til at sætte i så skal du ikke løbe rund med noget ekstre
så pcmcai