/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
krydre sit sexliv lidt op!?!?
Fra : jjhj
Vist : 861 gange
20 point
Dato : 16-01-05 21:50

Heysa...

Jeg er en fyr på 17 år... Jeg har kommet sammen med min kæreste i 11 måneder... så vi kender hinanden rigtig godt...

Men jeg syntes at vores sexliv er ved at være lidt kedeligt...

ikke at jeg ikke nyder det, men det er bare det samme hele tiden... og så ville jeg høre om der var nogle af jer der havde nogle ider til

nye stillinger, og sådan noget.... ting man kunne gøre.. hvor man kunne gøre det....

Bare i det hele taget NOGET NYT!!

HILSEN JJHJ

Kommentar
Fra : pyffer

Dato : 16-01-05 21:54

læs Karma Sutra...masser af kryderier

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 21:57

jjhj hvad vil du mon gøre når du fylder 65 ????????

Accepteret svar
Fra : rwo

Modtaget 30 point
Dato : 16-01-05 21:58

Et blowjob med isterninger i munden kan være ret vildt... Hvis den rette stemning er til det...

Et blowjob med munden fuld af vand samtidig er også en prøvelse værd...

rwo

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 16-01-05 22:22

Kom nu.. der må da være flere der har gode og fornuftige tiltag!!

jjhj

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-01-05 22:41

Kedeligt sexliv ?

Nej har aldrig oplevet det!

Hvad i alverden kan så holde dig vågen?

!7 år! Så er din kærest vel heller ikke "Udlevet"

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-01-05 22:42

Næste gang i er alene hjemme, klasker du hende op på køkkenbordet..beder hende ligge stille..og finder nutellaen frem. Tager langsom tøjet af hende og smører et tynd lag nutella på foretrukne steder...
...resten finder du nok ud af

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 22:44

MANGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *GGG*

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-01-05 22:57

Er du mere til det franske, så smør hende ind i Dijon

Det er kun parterne i et sexforhold der gør sex kedeligt - Husk det bette mand.

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 16-01-05 22:58

helt ærligt ..mand 17 år og såå er du allerede hjerne død mht sex fantasi, surt sjov brug dag den kreative side af hjernen...men det bliver måske for feminit ... som miritdk siger,,, hvad vil du gøre når du bliver 65 ???

Kommentar
Fra : macau

Dato : 16-01-05 23:02

tror du skal vente med at dyrke sex til du bliver"voksen"lyder" som om at du kun er et lege barn,,,,,,så hold dig til legoklodser.....så kommer det andet nok med tiden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-05 23:04

æv - fik sat flueben i - så må lige fjerne det

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-01-05 23:05

SÅ..nu skal i være søde....synes netop at det med nutellaen var en god idé til den unge mand
Det er da enhver drengs drøm..ikke sandt?

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 16-01-05 23:16

Har I prøvet alt det man hør om? For hvis de forskellige ting er prøvet så er det lidt at det skal gøres til en kunstart og kreativitet skal frem... Men den med karma sutra kan godt være interessant. Ellers er dirty-talk også en måde at finde kinky små hemmeligheder frem på.

Held og lykke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-01-05 23:17

Altså, 17 år og allerede sådan nogen bekymringer.
Hvad med kæresten, synes hun også det er kedeligt.
Har du prøvet det mest nærliggende, nemlig at snakke med hende om det.
Det hjælper jo ikke ret meget, at du måske får 117 forslag til stillinger I kan prøve hvis hun ikke synes det er en god ide.
Og sådan noget er egentlig noget I skulle kunne finde ud af i fællesskab, ellers er der næsten allerede dømt "dødt forhold" der, når du allerede nu synes det er kedeligt.

mvh dova

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-01-05 00:36

Køb noget sex legetøy,måske kan det hjælpe dig.
alimak

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-01-05 04:51

legoklodser

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 17-01-05 07:40

Hvad med at gøre det på´badeværelset håndbruseren kan være ret så interassant hmmm resten er overladt til fantasien .......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-01-05 09:31

Jeg kan godt forstå dig, men få fat i et par piger til
det får altid lidt gang i det hele.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : jjoksen

Dato : 17-01-05 09:37

Da jeg var 17 år, og havde kendt en pige i 11 mdr. kørte jeg også tom for ideer.
Det klarede jeg med at samle sommerfugle istedet for, da der ikke var mulighed for at få en hj**** der passede til min alder.

Held og lykke.
Jørgen

Nb. Puslespil kan vel også bruges, prøv med 50 brikker.

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 17-01-05 15:52

Tak for svaret rwo.

Kommentar
Fra : Bob10

Dato : 12-04-05 14:29

Hej jjhj
Hvis I begge føler I er gået i stå og i følelsesmæssigt er godt solidt på plads så har jeg et forslag til jer. Prøv at gå i en Swingerklub. Her kan I hente inspiration fra andre og når I er klar til det dyrke sex sammen med andre. Men det fordrer at I er på plads med hinanden så i ikke bliver jaloux på hinanden hvis een af jer gør noget med en anden.
I kan eventuelt starte i rummet med gloryholes. Det er et rum i kan lukke så I kun er jer selv. Ved væggen for enden sengen, er der en væg med huller i, hvor gutterne udenfor kan skubbe deres pikke ind. De kan se ind til jer men I kan ikke se dem. Din pige kan så tage een eller to pikke i hænderne, hvis der er nogle af dem der frister. Jeg ved at mange fyre elsker at se deres pige med en fremmed pik, det tænder dem vildt, og det tænder også nogle piger stærkt. Mens hun hygger ligger der på rykken og hygger sig med en pik i hver hånd, kan du ligge og slikke hende.
Dette bare et forslag og der er masser af flere/andre muligheder i klubben.

Hyg jer
Bob