/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
copiere dvd
Fra : smut
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 16-01-05 13:30

eg bruger clone dvd og vil så lave en copi jeg kan godt lave vob filerne men når jeg skal brænde dem siger den VIDEO_TS.IFO:2: filen kan ikke åbnes??? hvorfor gør den det? jeg har installeret anydvd

mvh smut

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-01-05 13:38

Tror du skal sætte clonedvd til at rippe alle filer!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-01-05 13:42

DVD Manager error: can mean that the DVD structure has been lost somehow; you will need to re-rip - ClonDVD needs all .IFO files for a transcode/write
...xxx\VIDEO_TS/VIDEO_TS.IFO:2: unable to open file: the main .IFO file is missing; re-rip and include all .IFO files

Taget herfra!
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=71393

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-01-05 14:31

Som sagt før : DVD Shrink.
http://www.dvdshrink.org/what.html
Det er gratis, det virker og det er enkelt at bruge.
Gambrinus