/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD-brænder
Fra : Wheel
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 15-01-05 21:39

Her lige købt DVD-brænder, og har i forvejen en cd-brænder og et cd-rom drev, og så er mit ??? skal jeg ikke fjerene den ene. Jeg tror at DVD-brænderen også kan brænde cd-rom.

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-05 21:52

En DVD-brænder er det hele i en. Så du kan roligt fjerne din CD-brænder.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-05 21:53

Jo,den kan du godt fjerne,hvis du ikke vil bruge den.
DVD brænderen brænder også CD'er.Læs lidt på lektien inden du begynder at brænde DVD'er.
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Wheel

Dato : 15-01-05 21:54

Jeg siger mange TAK, og vil nu igang håber det virker God Aften

Kommentar
Fra : Wheel

Dato : 15-01-05 21:55

Hvor kan man så læse om det................

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-05 22:02

Prøv at kigge i alle svarene her på "Kandu" om det samme emne.
Start her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/57177
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Wheel

Dato : 15-01-05 22:49

God aften til dig Keldd
Man kan jo næsten blive helt forviret, så nu hopper jeg i seng og starten på en frisk i morgen, og lige til sidst mange tak for linket, jeg kan jo ikke give proint for det selv om jeg gerne ville.
Wheel.