/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nyheder fra Kandu-teamet!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 14-01-05 14:03

Jeg har stillet et par spørgsmål til Teamet og der kom hurtigt svar:

Citat
Hej Arne Jakobsen

Det skulle ikke kunne lade sig gøre at sætte et spørgsmål til 1400 point, så jeg vil da gerne have et link til dette spørgsmål. (Det har han så fået).

Med hensyn til stjerner bliver disse ikke brugt til noget i dag, det vil de gøre i det nye kandu.dk, og disse vil så indikere hvor seriøs en bruger generelt er med sine svar og tips.

Vi kører oprydning om natten, dette vil også blive bedre med vores nye system, da der kommer 2 ekstra servere op at køre som kan sørge for oprydningen.

På det nye system kommer der en nyhedsrubrik hvor vi vil informere om forskellige tiltag og problemer som er på kandu.dk.

Håber dette besvarede alle dine spørgsmål.

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Jensen
Servicemedarbejder

Dejligt at få svar når man stiller spørgsmål. Nu ved I også at det nytter at spørge teamet.

Kommentar
Fra : pyffer

Dato : 14-01-05 14:06

Ja, det er da altid dejligt at få respons.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 14-01-05 14:13

Hej Arne... må jeg spørge hvor hurtigt der kom svar? Om der bare var tale om en dags tid eller hvordan.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 14:17

Yes. Jeg sendte mine spørgsmål d. 9/1 og svarene kom d. 11/1. Det synes jeg da er OK.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-05 14:18

Super..........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 14:18

FAktisk kom svaret 36 timer efter spørgsmålet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 14:19

jamen deter jo bare dejligt

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-01-05 17:03

Den svale har vi vist hørt før.
Jeg vil nu se det, før jeg tror på et nyt Kandu.
Jo, måske en gang i år 2010.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 17:10

ellebye - nu ikke så negativ. Har lige sendt et nyt spørgsmål desangående, bringer svaret når jeg modtaget det.

P.S.: Så jeg lukker ikke denne tråd foreløbig, den kan jo bruges til at informere om mine og andres spørgsmål og svar til/fra Kandu-teamet (Service-medarbejdere).

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-01-05 17:30

jubii

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 18:01

Undrede mig osse over 1400 points. Det var mig der fik dem for accepteret svar! Kandu må gerne fratage mig disse points hvis de sender min præmie fra maj måned 2004, eller nulstiller mig så jeg har muligheden for at vinde en ny præmie!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 18:02

Og jeg har osse sendt emails til Kandu! Dog uden svar!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 18:07

Ja ja tedd, der er forskel på folk. Jeg har hørt det før, det med at man kun kan vinde én gang. Tror ikke på det, i så fald ville de vel fjerne profilnavnene på trækningslisterne for de der allerede havde vundet. Du vil også kunne se at du deltager i samtlige 5 trækninger. Jeg tror det er et rent tilfælde at ingen har vundet 2 gange.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 18:13

Der er nogle, der har vundet 2 gange.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 18:23

Ja men Brians brokkerier gav pote, så man ændrede "lodtrækningen"! Nu trækker man lod mellem alle Kandu'er istedet for at præmiere de mest aktive på points! Så man kan vinde brødristeren bare man har svaret på eet spørgsmål! Og du kan altså ikke vinde 2 gange i træk mere! Jeg har været topscorer med mange procent mange gange efter jeg vandt den præmie jeg aldrig fik! Rent sandsynligt skulle jeg have vundet månedens præmie mange gange! Udmærket ordning synes jeg nu osse, da det kaldes lodtrækning, men det er jo en balanceret lodtrækning i princippet, hvor dem med mange points har en fordel! Bare ikke hvis de har vundet har vundet præmien, så er de nærmest udelukket i årevis.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 18:25

Fedt ans - HVEM? Jeg skal nok undlade at sige: "Hwa såe A"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 18:33

Men tedd, det ændrer jo ikke ved at de der har scoret mange point stadig har en forholdsvis større chance end de andre, og således sagtens kan vinde 2 gange. (Også i træk). Men det skal måske være mit næste spørgsmål til Teamet?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-05 18:37

Ja prøv det Arne! Du får jo svar!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 18:43

De, der har vundet 2 gange, har først vundet "2. gang" 12 måneder efter 1. gang.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-05 23:36

ans passer ikke det du skriver

Jeg har vundet præmien to gange

den 01-12-2001 Likko MP3/CD afspiller

den 01-04-2002 en Trådløs mus & tastatur

begge præmier modtog jeg kort tid efter,og har været glad for dem begge

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 23:40

Så var det kun ½-delen, der ikke passede.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-01-05 00:01

ans > Der kandu bare se! Man ska' squ passe på med hvad man siger her på Kandu!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-05 00:13

Troede bare at der skulle gå 1 år før man kunne vinde for 2. gang.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-01-05 00:31

Jeg vil bringe spørgsmålet videre til Søren Jensen, og vise svaret her når jeg modtager det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-05 00:41

Det er jo lang tid siden, næsten 3 år, at briani vandt 2. gang.

Hvordan reglerne er i dag ved jeg ikke. Jeg skrev bare, at det tidligere var sket, at samme bruger havde vundet 2 gange.

Jeg er ligeglad med reglerne om lodtrækning, da jeg ikke er helt sikker på, at der er tale om en "lodtrækning"

Men hvis du, arne.jakobsen, vil vide det, så skriv du bare til kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-01-05 00:52

ans > Det er allerede sket. Og jeg er ikke den eneste der gerne vil vide det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-01-05 09:37

>Arne
Hvor mange point satte du på højkant for at få et svar så hurtigt fra Kandu ?
De går jo nok efter selv at vinde brødristeren.
Sådan nogle pointludere.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 05:08

Sig mig Tedd... har jeg forstået dig rigtig,... Har du IKKE modtaget din præmie fra maj 2004?????

Hvad har du gort ved det??

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-05 00:52

Tak for svaret tedd. Det med at jeg får hurtigt svar var åbenbart en fejl fra Kandu's side. De har i hverfald ikke svaret på mine opfølgende spørgsmål. Så nu lukker jeg tråden alligevel. Der er jo ikke sket noget på den i en måned.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 01:11

Ak Ak... Det er ikke nemt at være trådejer, hva?? LOL