/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Mel Brooks Skøre Verdenshistorie
Fra : Gambrinus
Vist : 543 gange
233 point
Dato : 14-01-05 13:15

Hvor får jeg fat i den på VHS eller allerhelst på DVD ?
Jeg har søgt på alle landets biblioteker.
Nogle enkelte har den på VHS, men låner den desværre kun ud
til deres egen kommunes borgere.
Jeg har ikke fundet den i nogle butikker på nettet hverken til salg eller udlejning.
Er der evt. en der ligger inde med den og vil låne den ud.
Evt. porto frem og tilbage betaler jeg selvfølgelig.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 243 point
Dato : 14-01-05 13:33
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-05 13:35
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-05 13:37
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-01-05 15:36

Tjaaa 3773 du er hurtig.
Men den er udgået alle steder i Danmark.
Jeg kan godt undvære danske undertekster, men min søster kan ikke.
Helt ærligt gider jeg ikke at taste dem ind selv.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-05 15:37
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-05 15:55

Ja den er dæleme bøvlet at finde.

Du kan jo gå på www.dba.dk og smide en annonce gratis der, så kunne det jo være der var en der havde den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-05 16:03

ahhhh ha ha ha ha Gambrinus, læste lige din userview, fuuuuuuun

Kørte selv Croma engang (væmmeligt italiensk mesterværk af en bil). Rigtig bekymret blev man når der ikke var mindst en advarselslampe der lyste.

Fede biler de der fra støvle landet. Italiener-hestekræfter er afgjort anderledes en f. eks. Ford heste, ikk´?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-01-05 16:05

Jep. Det har jeg tænkt på, men nu vil jeg lige se, om dette spørgsmål giver et resultat.
Det haster ik' mer' end det ja'uer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-05 16:07

Næj næj

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-01-05 16:19

Jaaa Alfa Romeo [hør]
Den Røde Baronesse, jeg er den lykkelige ejer af, er en Sprint Veloce fra 1983.
Boxer, 2 x dobbelt Weber, skiver på gearkassen og så skræver den med forhjulene som en gammel cowboy.
Original (men det er ejeren vist også) med undtagelse af sidespejlene.
Gambrinus

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 18-01-05 09:35

Hej Gambrinus

man plejer at kunne gå på sit eget bibliotek og dér reservere materialer fra andre kommuners biblioteker. Det har jeg i hvert fald selv gjort nogle gange; men ganske vist aldrig en film.

/JQB

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 18-01-05 10:33

ja, ville også have sagt www.laserdisken.dk men jeg kan se andre er kommet mig i forkøbet. ellers så søg den på google og find ud af hvem der har udgivet den og se så om udgiveren har en hjemmeside...

held og lykke
signe

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-01-05 21:35

Tak for svarene.
Der er nogle biblioteker, der har den på VHS, men de låner den kun ud til deres egen kommunes borgere.
Man kan ikke bestille den over nettet og heller ikke vores bibliotek kan bestille den.
Nå, jeg finder den nok engang.
Gambrinus

Kommentar
Fra : imbrdk

Dato : 23-02-05 20:55

Jeg har lige været på Blockbuster og søgt på Mel Brooks og, hvad dukkede der frem?????
DEN SKØRE VERDENSHISTORIE - ganske vist på VHS men den er da i det mindste med danske undertekster.
Mel Brooks er det hele værd.
Jeg håber du finder den.

imbr