/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ny Computer...
Fra : NegoZatoR
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 08-01-05 12:32

Jeg står og leder efter et sted og købe en ny computer... men hvad er billigst ???!!!

Jeg har mellem 6000-7000 ...og gøre godt for ..

jeg skal også have fladskærm... !!

hvad kan jeg få ??

Nogen der evt kunne give mig link til en god computer billigt...?!

Eller bar skrive om en ?

NegoZatoR-

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-05 12:39

Tak et kig her: http://www.edbpriser.dk/forsiden.asp

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 08-01-05 12:57

hej
prøv http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=dk&l=da&s=gen hjemme side
mvh
ole

ps: går ud fra det er kvalitet da de skal levere ca 20000 stk til tdc

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-01-05 15:09

...Er totalt forelsket i min nye Amitech komputer. Den er bare perfekt, lydsvag, hurtig, stabil og skræddersyet til mig.... -men desværre ikke billig...

Men man kan strikke en billigere sammen på deres hjemmeside, så man kun betaler efter de behov man har.
http://www.amitech.dk/

Det er meget sjovt at se, hvor meget prisen stiger eller falder, når man skifter en komponent i det oprindelige forslag.
Og man får en fix og færdig computer, der er lige til at sætte i stikket og bruge.
Dansk hotline kan også være en god ting.

Og jeg kunne købe den i min lokale Fona, -vel og mærke til Amitechs pris.

Accepteret svar
Fra : kaypia

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-05 15:24

Hvis du kunne bruge en Amitech - og ikke vil over de 6-7000 kr kunne du jo også bare gå på udsalg i Merlin på mandag, hvor de tilbyder en Amitech 1857 til kr. 3999,- u/skærm. Den har bl. a. en AMD Sepron 2500+, 512 DDR RAm, 80 gb harddisk, Combo DVD-CD brænder mv.Windows XP. 15" TFT skærm fra 1599. Desuden en Amitech 1863, som er lidt bedre bestykket. AMD Sempron 3000+, samme ram, men 120 gb hardddisk o. a. 17" TFT skærm fra 1999,- .
Det er formentlig udgåede modeller fra Amiteck. Det kommer jo rigtig meget an på, hvad du vil bruge maskinen til, men opfylder de dit behov, er det fint nok. Kvaliteten er der ikke noget i vejen med hos Amiteck.
m.v.h.
kaypia

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-01-05 15:39

Og inden du køber, kan du jo på Amitechs hjemmeside sammensætte en computer med de samme kvaliteter som tilbuddet, så du kan se, hvad du reelt sparer ved at købe på tilbud.

Amitech er altså god.

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 08-01-05 16:36

Enig, Amitech er godt - selv om jeg nu ikke selv har en sådan. Man vil spare ca. 1200 kr, som udgør det som der skal tilvælges på basisudgaven hos Amitech (mere ram, større harddisk etc.)
Det er nok mere, om man nu vil købe netop i Merlin.
kaypia

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 18:23

www.datatel.dk
www.mm-vision.dk

men en lille ting hvad skal du bruge den til til spil eller andet kort sagt hvad forventer du af den?

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 13-01-05 18:27

Tak for svaret kaypia.