/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
nyt bundkort?
Fra : janik
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 04-01-05 23:34

Jeg har et problem med mit nye grafikkort et gigabite fx 5900 og ville gerne vide
om det er mit bundkort da den er ældre dato .
Det er et K7S5A fra 2001 .
Den har problemer med at følge med til grafikken i de store spil.
Og hvis det er hvad skal jeg købe ??
Ellers har jeg xp 2000 processer og 512 ram.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 23:41

tjah du kunne jo sørge for at din kone kom til frisør i stedet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-01-05 23:41

Dit grafikkort burde stadigvæk kunne følge med, selvom din processor nok er lidt langsom efter dagens standard!

Hvilke spil snakker vi om? Og hvis du kører dem med højeste grafik settings kan du jo prøve at sætte dem lidt ned i spillenes grafik opsætning!

Kommentar
Fra : janik

Dato : 04-01-05 23:45

miritdk Du er ikke sød*SS*det er ikke det samme*S*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 23:45

dutter ikke - køb et nyt kort og færdig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 23:46

ER færdig med at lave ballade og smutter fra tråden igen -

Kommentar
Fra : janik

Dato : 04-01-05 23:47

medal of honor pacific assault og processoren skulle også kunne være med tror jeg.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-01-05 23:53

Prøv at sætte grafikken lidt ned i spillene!

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-05 11:58

Hej Janik

Dit grafikkort er AGP8x, mens at dit bundkort er AGP4X, så det er laveste fællesnævner som er gældende. Især i store spil vil du kunne se mærkbar forskel på AGP8x og AGP4x.

Nyt bundkort, ny processor og ny RAM da alt er skiftet siden 2001 er nok det bedste bud hvis du vil beholde grafikkortet og køre høj opløsning, ellers gør som de andre foreslår sæt grsfikindstillingerne ned så det hele kan følge med.

Lars

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 05-01-05 22:01

Tak for svaret larsfrohn.