/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
ABIT ZM6 og Netgear Trådløs router 54 Mb~
Fra : aagesen
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 04-01-05 13:06

Hej

Jeg har en ældre stationær PC (433Htz, 256RAM) med et ABIT ZM6 (bundkort) og får nu mulighed for at koble denne PC til en ADSL-forbindelse via en Netgear Trådløs router (54Mbit).

Mit spørgsmål er : Hvilket trådløst netkort skal jeg købe for at være sikker på at det virker ?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 24-01-05 17:44

find dens manual og så se hvor hurtigt en PCI den har og så køb en efter det. hvis du ikke kan finde din manual så søg på google efter ABIT ZM6.
men hvis du køber et nyt netkort så vil du bare ike få alt ud af det, men det vil automatisk sætte sig ned til den hastighed dit bundkort køre. (correct me if I'm wrong?)
er nemmelig ikke 100 % sikker, men mener nok det er sådan