/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
MP3 Afspiller fra Packard Bell- PB AUDIO~
Fra : ruder4
Vist : 407 gange
200 point
Dato : 04-01-05 08:19

Hej

Jeg har fundet en MP3 afspiller hos El Giganten fra Packard Bell. Nu ligger landet bare sådan, at jeg bor 50 km fra den nærmeste El Gigant, så jeg ville høre, om der var nogle af Jer, der kan finde et andet sted, hvor de har denne MP3 afspiller - gerne hvor jeg kan bestille den over nettet - måske i Tyskland - de er ofte lidt billigere....

Det drejer sig om denne:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=P2hPH0FmULRPFQC8AdCM_ktAWKa9CoPDR4k=?ProductID=snjD4QjogTcAAAD_OWtrnxxD&CatalogCategoryID=u_PD4Qjo82YAAAD381vAUYFX&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

Man kan ikke bestille den på El Gigantens Online Shop, men jeg håber, at I kan finde et andet sted, hvor jeg kan købe den.

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-01-05 08:28

Den forhandles også hos Fona, er der sådan en i nærheden?

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 04-01-05 10:08

Gå ind på www.edbpriser.dk der har de et hav af mp3 afspillere ..som oxo er billigere end fona og disse lign butikker...køb ikke noget i fona what so ever..garantien i sådan en underskuds bix er meget sløv. man kan vente op til 2-3 måneder på ens ting hvis de skal til rep og tilsidst kan de ikke huske hvem du er eller hvad du nu havde til rep. (men det er så bare min holdning) :)

må jeg anbefale denne mp3 afspiller som jeg selv har købt for 2 år siden..den kan du udskifte memcard på. Du kan både bruge de store og små memcards
Den har oxo nogle få spil som man kan downloade fra nettet til den.

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=20968

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-01-05 10:46

Til Better_Performance

Jeg har været i Fona og de har den ikke.

Hilsen Ruder4.

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-01-05 10:48

Til CyberfishY

Jeg vil gerne have en MP3, der kun er udformet som en stick - se evt. et tidligere spørgsmål fra min side:

http://www.kandu.dk/dk/spg/56784

Hilsen Ruder4.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-01-05 11:00

Så er den udsolgt midlertidigt, for je gved de forhandler den, den er faktisk i deres katalog

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-01-05 11:55

Til Better_Performance

Er det en raklame vi har fået???? Så må jeg ind til dem igen og høre, om de ikke kan bestille den hjem til mig.

Imellem tiden lader jeg lige tråden stå, for hvis der er nogen, der kan finde den i en internet shop, så ville det jo være grov fint.

Hilsen Ruder4.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 200 point
Dato : 04-01-05 12:52

Den var bl.a. i deres julekatalog der blev rundsendt, og jeg har så sent som i går set dem hænge i afdelingen i Hellerup tlf. 3961 1423

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 10-01-05 21:50

Tak for svaret Better_Performance.

Fona har den dog ikke i 512 og kan ikke sige noget om, hvornår den kommer.....   Og når den kommer kommer den til at koste 100 kr mere end ved Elgiganten.

Skrammel, men altså nu har jeg kønt den hos Fona, bare kun som en 256 Mb. Jeg kan jo ikke blive ved med at vente..

Men øv altså.

Hilsen Ruder4.