/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mango - Skam dig!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 04-01-05 01:02

Alle slags oplysninger der bliver givet i mellem 2 mennesker er private. At du i aftes valgte at offentliggøre nogle af de oplysninger jeg i privat regi havde givet dig, vil altid stå som en skamstøtte over dig.
Du kan være sikker på at de oplysninger jeg har om dig IKKE kommer videre, på trods af din manglende fornemmelse for hvad der er rigtigt og forkert. Igen SKAM DIG. Jeg håber og tror ikke at en sådan opførsel er kendetegnende for kvindekønnet.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-05 01:07

arne der er vist ingen der aner en disse om hvad mango ved eller ikke ved - tag dig sammen da for hulen !!
Jeg kunne da i hvertfald ikke se noget der kunne få nogen som helst til at spekulere videre over noget - men det gør du selv med dette indlæg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 01:09

mirit

Kære ven. Så læs lige tråden igen. Ved du hvilken jeg tænker på?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:11

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 01:12

gider ikke arne - ikke igen

bentjuul - er du syg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-05 01:12

arne.jakobsen

Med denne tråd gør du jo brugerne nysgerrige efter at finde ud af noget om dit privatliv.

Hvilken tråd er det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:14

Nej miritdk, men det er spørgsmålsstilleren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 01:23

bent:
Det er sgu da ikke noget nyt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 01:28

I har jo alle været der, så nu er det jo sluppet ud. At mirit og ans stadig sætter spørgsmålstegn kan kun undre. At Bent er ved at brække sig kan kun skyldes misundelse. SÅ GÅ DOG I SENG BENT.

Denne tråd er jo heller ikke beregnet for nogen af jer. Eller jeres kommentarer. Den er KUN til mango og jeg.

Hvis nogen af I andre har en mening om det at holde kæft om personlige oplysninger, så er de da også velkomne, men det er der ligesom ikke noget det tyder på indtil nu. Og hold så kæft Bent og gå i seng.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:34

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 01:36

Keld og Bent

Hvis jeg skulle bevæge mig på jeres høje niveau skulle jeg nu sende 20 små smiler der var grønne i hovedet.
Det gør jeg ikke. Siger bare: Find en anden tråd hvor I har en mening og en mulig betydning.

Indtil nu har nemlig ingen af jer udtrykt nogen mening om det stillede spørgsmål.

Hvis I ikke er intilligente nok til at udtrykke en selvstændig mening, så hold kæft og skrid.

P.S.: Keld: Ta' din lamme hundefører med.

P.S.: Bent: Du er stor nok til at gå alene.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-05 01:38

Tråden her er jo også meget "hemmelig"

Til mango og dig i et offentligt forum.

Du gør jo selv opmærksom på "noget" om din privatperson, som du ikke ville have frem.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 01:40

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-05 01:41

arne.jakobsen

Nu er du ikke bare lidt grov, men meget meget grov.

Det er på tide at du forlader kandu med eller uden hjælp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 01:42

ans ....... eller noget hanVIL have frem !!!!!!!!!!!!!!!

ps er der nogen af jer andre der overhovedet har lagt mærke til noget som gør arne så nervøs at han skal oprette tråd om det ????????????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:44

ans > det fatter ikke, sørgeligt men sandt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:45

Keldd > tror du ikke der er påæng at hente her til os to ????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 01:53

Det er derfor jeg bliver oppe.

Virkelig charmerende af arne og gå efter mango på den sjofle måde,
hun brugte sikkert ikke sin kørestol og hund hvis det ikke var nødvendigt.
Et svin er du arne og det vil ikke ændre sig.Føj for satan.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:59

Nu fører du allerede i kampem om påæng - hvordan bærer du dig ad keldd.
Det er sørgeligt det gør overfor mango - hun har intet gjort, det er alene fordi ser spøgelser alle vegne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-05 02:38

"Vi" er intilligente nok til at udtrykke vores mening, men hvad med dig selv?

"Vi" udtrykker kun vores mening, når vi har tænkt os om, men hvad med dig selv?

arne.jakobsen

Hvis du vil gøre dig håb om fortsat at være bruger på kandu, er der nogle ting du lige skal overveje, før du udtaler dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 03:26

Bent

Da du jo ikke ved hvad denne tråd handler om, hvorfor er du så her?

Keld - Din lille liderlige hanhund. Du ved jo heller ikke, hvad tråden handler om, så hvorfor er du her?

ans - Lige som de 2 Herrer har du heller ingen ide om hvad denne tråd drejer sig om. Så du skal fandme ikke true mig med noget som helst. Hvis nogen KAN smides ud af Kandu er det da folk som dig der konstant går ind i andre folks tråde og laver ballade. Det gør både Bent, Keld og dig i denne tråd, på trods af at den udtrykkeligt er fra mig til mango.
I blander jer bare.

ans - lad være med at true mig - det kommer der ikke noget godt ud af.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 03:32

mirit

Da du er den eneste der har en ide om hvad tråden drejer sig om får du poængerne. Jeg taler selv med mango om det på anden måde. Jeg havde håbet på andre kommentarer, men der var åbenbart dømt had.

P.S.: Tror squ at Bent, Liderhunden og ans havde drukket mere end mig for en gang skyld. Hæ Hæ.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 04:27

Dette er en smalltalk tråd - så ligesom du bevæger dig i andres navngivne tråde - så kommer jeg også i dine. Du bevæger dig i et åbent forum og der er ingen der kan forbyde andre at komme. Ingen, forstår du det - nej det er tidsspilde.

Og vi andre ved nøjagtigt hvor og hvornår du startede dette mod mango helt uden grund så spar os Du burde give mango en undskyldning for din optræden, men så meget er der nok ikke i dig og derfor får du en af de grønne mere er der nogen der skulle skamme sig så er det dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 04:54

Bent

Havde du, Liderhunden eller ans så haft en kommentar til mit spørgsmål, havde det også været OK, Men det havde I jo ikke. Det eneste I ville var at forsvare mango. Men I vidste jo ikke en gang hvad I skulle forsvare hende imod?

NEJ Bent hverken du eller nogen andre ved hvornår jeg startede noget i mod mango!

Jeg har nemlig ALDRIG startet noget imod mango.

Jeg har sagt noget TIL hende, men aldrig noget OM hende. I en tråd i går valgte hun derimod at afsløre noget om mig, som hun havde svoret at holde hemmeligt.

Og det er DET denne tråd drejede sig om.

Men jeg vil gerne sige det igen Bent. Så længe du ikke ved hvad en tråd drejer sig om, Så hold dig væk! Ellers gør du mere skade end gavn.

Citat
Og vi andre ved nøjagtigt hvor og hvornår du startede dette mod mango helt uden grund

Jamen Bent og I andre:

Så sig det da for pokker, hvad fanden er I for nogle båtnakker der ikke er i stand til at sige hvad I mener.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-01-05 05:06

Nu er jeg blevet nysgerrig.
Hvilken tråd snakker i om ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 05:44

gambrinus

Den tråd der hele tiden nævnes er DENNE tråd.

At jeg så siger at mango i en anden tråd har forrådt mig ved at omtale noget privet, er ligegyldigt. Hverken du eller ret mange andre ved noget om det. Det det drejer sig om her i denne tråd er: Kan man tillade sig at offentligtgøre private oplysninger? Og hvis man gør det, er man så en skiderik? Mand eller kvinde? Mango brød vores aftale i aften ved at offentliggøre nogle oplysninger om mig, der var givet hende i fortrolighed. Derfor synes jeg at hun er en skiderik.
De andre deltagere i denne tråd, kender intet til sagen men vil blot forsvare en kvinde.
Jeg synes ikke at man skal forsvare en kvinde for enhver pris. Specielt ikke hvis hun har vist sig at være en skiderik.

Er du med nu?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 05:44

gambrinus

Den tråd der hele tiden nævnes er DENNE tråd.

At jeg så siger at mango i en anden tråd har forrådt mig ved at omtale noget privet, er ligegyldigt. Hverken du eller ret mange andre ved noget om det. Det det drejer sig om her i denne tråd er: Kan man tillade sig at offentligtgøre private oplysninger? Og hvis man gør det, er man så en skiderik? Mand eller kvinde? Mango brød vores aftale i aften ved at offentliggøre nogle oplysninger om mig, der var givet hende i fortrolighed. Derfor synes jeg at hun er en skiderik.
De andre deltagere i denne tråd, kender intet til sagen men vil blot forsvare en kvinde.
Jeg synes ikke at man skal forsvare en kvinde for enhver pris. Specielt ikke hvis hun har vist sig at være en skiderik.

Er du med nu?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-05 06:14

Tak skal du ellers have!!
Jeg har lige siddet og læst tråden der åbenbart har forårsaget al balladen.
Jamen Arne, hop op og fald ned på Mangos manglende pli - og tænk dig så om næste gang du fortæller en tilfældig kvinde noget du ikke har lyst til, at hun skal gengive på skrift til et forum.

hehe...Sidder og griner helt af helvede til - og venter i spænding på, at alle de som skyper sammen på et tidspunkt ryger i hovederne på hinanden. Sikke en masse sladder vi så vil få på kandu.

Kvinder kan simpelthen ikke holde deres kæft

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-05 06:16

Og Arne! - godt gået, 500 kvinder?!....wow altså

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-05 06:20

Hov! glemte helt at sige, at jeg bestemt ikke bifalder, at man som Mango falder for fristelsen - og udbreder en insider viden - uagtet hvor irriteret og vred man bliver. Hvad bliver mon det næste vi får kendskab til?!

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 04-01-05 07:08

Hvis den ulidelige og kvalme "arne byld i røven" har haft sex med mere end 500 kvinder, så må han da have haft job som bedemand. Ingen kan få mig til at tro, at nogen levende kvinde kunne tænke sig at blive berørt af den lede karl med sine små ulækre svedige fingre.

For satan hvor er du usympatisk nekrofilarne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 10:03

Hej Creamy

Tak for støtte. Ja ja, det er 10 år siden, der er da sket et og andet i mellemtiden. Hilsen D½n Juan.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 10:08

Svinedrengen

Jeg ved godt at du er af hunkøn og har mange profiler. Om du så havde 20 fisser og 50 store dejlige bryster, ville du alene på grund af dit syge sind, aldrig komme ind på min LISTE. Øv Bøv Bussemand. Du får ingen tissemand.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 10:24

Jeg har elsket med mange negrofile kvinder men aldrig med lig. De er lidt for døde i sværen til min stil. Hæ Hø Gnæk.

Gå hjem og gem dig Fru Svinedreng. Du har ikke større chancer end en istap i helvede.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 10:29

Kan man tillade sig at offentliggøre private oplysninger, spørges der om.

Det kan man faktisk ikke, moralsk er det forkert og smaskhamrende ulovligt er det.
Men, når det så er sagt, afhænger det jo i høj grad af, om vedkommende der føler sig misbrugt, kan genkendes ud fra det der offentliggøres.
Arne, det jeg vil frem til er, at fordi en bruger kom til at snakke over sig, (og nogen af os kom med lidt dumsmarte bemærkninger desangående) er det jo ikke noget som umiddelbart kan forbindes med andet end dit profilnavn her på Kandu.
Det er jo ikke sådan, at hvis du færdes ude i det virkelige liv, at folk kan pege fingre og sige: Se lige ham der, det er ham der praler med at have haft........osv.

Til at begynde med, må jeg nok indrømme, at jeg bare troede det var gas fra mangos side, og at det måske var noget opsamling fra en tidligere tråd, men fandt da senere ud af, at det var noget i havde snakket om i privat sammenhæng.

mvh dova

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 04-01-05 10:32

Så fandt jeg den Pisse tråd.. Det tog lidt tid

http://www.kandu.dk/dk/spg/57422

Kan det ikk være pisse ligemeget hvor mange piger du har været sammen med ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 10:35

Hvor er det dog sølle...

Slap nu bare helt af, don juan *GG*

Jeg gider ikke sloges med dig mere..hmm det har jeg forøvrigt heller ikke gjort.

Jeg synes faktisk heller ikke at du opfører dig særlig galant..

Og Creamy, du sidder og gnider dig i hænderne...nu får hun det glatte lag hende Mango

Du bifalder ikke min opførsel..hvor herre til hest..hvad med arnes, den nævner du ikke noget om..han opfører sig måske lige efter dit hovede?...

Du sidder igen og pudser din glorie !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 11:04

Skal du pisse Luke, kandu så ikke finde et andet sted at gøre det. Dumme båtnakke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 11:13

mango den eneste der er sølle, er den person som udbasunerer noget privat til hele kandu-folket. Men det vil du vel heller ikke indrømme at du har gjort? Du er jo åh så sød og uskyldig.

arrhhhhg hvorfor skal I/Du altid rette mig. Jo Sus fordi du bliver ved med at begå fejl. Men denne var squ den største.

Jeg ved godt at du ikke har gjort det i ond mening, men dumhed kan også nemt være skyld i ubevist ondskab, derfor skal man tænke sig godt om hvis man er LIDT dum.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 11:16

Arne jeg har vist kun klaget over at DU skulle rette på mig...
Jeg husker ikke at andre her i dette forum har rettet på mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 11:24

tillader mig herved at rette på mango - sid så ordenligt min tøs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 11:27

Yes madam

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 11:36

For syv sytten da, i får mig jo til at bruge alle mine surt opsparede poænger på det her mudderkastning

Men underholdning er der sgu brug for, på denne regnfulde grå og triste januar- dag..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-05 11:45

500 elskerinder som om det var noget at prale med

Nu kunne jeg godt skrive at jeg har dyrket sex med omkring 600 piger/kvinder men så vil folk bare sige sikken en pralrøv
Så det vil jeg ikke skrive

Er der nogle af de dejlige kvinder herinde som vil på min lange liste ? for så er der få ledige tider sidst i november

De bedste sex hilsner herfra bukken
Brian

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 11:52

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-05 11:57

Tillæg

Jeg glemte lige at skrive at jeg søger med lys og lygte efter en ferieafløser

Brian .-))

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 12:07

briani:
Hold dig fra "mine" piger.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:39

jahuuuuuuuuuuuu - brian vs keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 13:05

mango

Og ved at hænge sig i sådan en lille bagatel, undgår man bekvemt at svare på det EGENTLIGE spørgsmål. Bvadr.
Svar for fanden, eller skid bogstaver. Kandu fatte det nu?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 13:18

Briani > jeg kan se din ferieafløser har meldt sig nu - der bliver da kamp til stregen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 13:32

bentjuul - eller også vil brian ikke af med listen når det kommer til stykket - og keldd kan ikke overkomme den

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 13:40

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 13:43

Hallo!

Det er ikke og har aldrig været Brian der er Hane i hønsegården, og det bli'r da aldrig Hanhundehvalpen.

Det er Molokyle. Han holdt en uges efterårsferie, og da overlod han flokken til mig.

Molo styrer. Hip Hip Hurra.

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 04-01-05 13:50

Smør du bare en af dine sidste støtter på Kandu Klammearne

Hold kæft hvor er du usympatisk

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 04-01-05 13:59

Klammearne har vel ingen støtter på kandu.. Jeg har deltaget i 4-5 debater.. Og selv mig er det lykkes denne usympatiske selvudnævnt Don at fornærme på en sådan måde at jeg også helst ses den computer han sidder ved selvantænder.... Internettet vil være et bedre sted uden ham

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 13:59

Hvorfor bruger du så mange forskellige profiler Frieda? Vi ved jo godt at du er en utålelig Svinehund. Tror du det kan skjules bag ved et Svinedrengenavn? Eller Rytmehans? Eller Flash77? Du er squ for nem din frigide so.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 14:04

Luke

Nu har du været på Kandu i næsten 3 år. I den periode er det lykkedes dig at optjene 660 point. Hvor klamt er det? Du kalder dig Superbruger? Noget kunne tyde på at du er mere bruger end Super. ½-hjerne.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 04-01-05 14:11

Som sagt har jeg deltaget i en 4-5 debater... Jeg er sådan set ligeglad med point... Prøver bare at sige ting i en god ånd. Men jeg bryder mig ikke om dig. Du angriber folk uden grund, tjaa måske forstår jeg dig bare ikke.. Men gider ikke bruge mere tid på dig så, vil ikke skrive mere om dig eller besvare dine indlæg.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-01-05 14:25

Nej, nu må det altså stoppe.

Citat
Du er squ for nem din frigide so.

arne.jakobsen, hvordan kan du tillade dig at bruge alle disse nedladende ord/bemærkninger
om snart alle og enhver her på kandu. Du må da indeholde en masse vrede, som du trænger
til at kommme af med, så måske det var bedre at tale med en psykolog, i stedet for at hagle
alle og enhver ned herinde. Jeg syntes det er skræmmende, at en (voksen) mand kan opfører
sig på den måde.

Du må virkelig have et skidt liv

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 04-01-05 14:35

Klammearne er godt på skideren. Han spæner rundt som en lille hund i et spil kegler, og aner ikke hvem der er hvem. For en sikkerheds skyld og hans psyke taget i betragtning, så tror han at alle dem der ikke kan døje hans lede, klamme og usympatiske adfærd er een og samme person.

Om igen Giggoloarne. Svinedrengen er IKKE Frieda, Rytmehans, Flash77 m.fl.

Svinedrenegn er een der for længst har gennemskuet dig og set at du er et modbydeligt dumt svin.

Og ja, jeg har et andet nick, men det skal ikke besudles af det sprogbrug der er nødvendigt for at få dig til at fatte, at jo før du skrider fra Kandu jo bedre. Kors hvor er du UINTILLIGENT

Og for satan hvor er du usympatisk - Fjols

Luke.
Du fortsætter bare med at hygge dig på Kandu, med eller uden debatter - Lad ikke den ulidelige blærerøv til Klammearne ødelægge dit "ophold" på Kandu.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-05 15:00

Hejsa

Den afløser jeg søger skal virkelig være STIV og ikke Slap til sex

Gå ind for gensidigt tilfredstillelse

Jeg forventer du kan nå at besøge cirka 10 fra listen hver dag

Du skal også være god til at gemmeleg da der nogen gange bliver råbt fra entredøren SÅ ER JEG HJEMME SKAT

Er der ingen bagdør så forventer jeg du hurtig kan lave en.

Så kan du stå inde for overstående så er jeg sikker på at du bliver den rette person.

Mvh
Bukken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-05 17:11

Hmm; først kan jeg oplyse DIG Arne, at jeg absolut IKKE støtter dig og din adfærd her på kandu. Dertil er du sq gået langt over stregen for længe siden. Dit ordvalg er IKKE og har ALDRIG været min kop te. Du kan vælge, at betragte mig, som een der støtter dig, men skulle du have glemt det, så har jeg faktisk ytret min mening om dit sprogbrug for længe siden i denne tråd fra den 10 november: http://www.kandu.dk/dk/spg/53454 min kommentar kl. 16.56 står stadig ved magt - og eneste grund til jeg svarede dig i denne her tråd er at jeg faktisk har en holdning til dit spørgsmål.
At det så er dig 'The Grand Master' der stiller spørgsmålet - kan du betragte som yderst uinteressant - og altså ikke som grund til min holdning.
Fat det nu Arne - jeg bevæger mig ikke rundt i dette forum med henblik på - at slikke hverken din eller andres røv - ligeså lidt, som jeg forventer, at du eller andre skal slikke min

Min holdning er klar: Man holder sin kæft om insiderviden - hvad enten man hedder Mango, Per, Poul, Mads eller noget som helst andet. Det er lavt - og smaskhamrende umoralsk - længere er den ikke!

Mango--> Du er en Tror du virkelig selv på, at du er så interessant, at jeg overhovedet gider overveje at gide gnide mine hænder pga dig?!...Du taler sq som en sekstenårig, der for alt i verden gerne vil accepteres af de andre teenagere - men vælger at gå i i forsvar, så snart du føler dig truet på din popularitet.
Grow Up!!
Og glorie siger du!... Nope, sådan en har jeg ikke (og ønsker det heller ikke) - men jeg har lige erfaret, at du i høj grad ejer en sådan. Puds den dog, måske dens glans vil tiltrække en ny MSN ven, du kan hive lidt privatsniksnak ud af - til stor morskab for nogle.... og forargelse for andre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-05 17:25

Brian - er det incl. rejsepenge.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 10:05

Arne

Creamy: Det må være svært for dig at leve op til det mereværd du lægger for dagen...og man skal ikke tro man er noget...for så er der noget man har misforstået..tra la la

Ja jeg fløjter videre...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 10:06

mango

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-05 21:28

Ej, det er sq weird! - bliver man virkelig så grøn i låget af at fløjte og tralle!?
næppe
Du milde skaber - og du fortæller uden at blinke, at du er en kvinde der har rundet de 40 - og som hviler i sig selv. Ja godaw do!!

'Mereværd'..lol for pokker da - det klarer du skisme selv Mango. Du er da bare så 'sød' og 'populær' - og slipper derfor for en påtale omkring ringe og sølle netikette - til trods for, at du deler dine private oplysninger (tiltusket via MSN) om en profil med samtlige kandubrugere. Jeg er hamrende kold overfor, at det er Arne der er tale om. Det kunne ligeså godt have været en anden - og det eneste du har bevist med denne adfærd er, at andre kan risikere samme behandling, hvis man skulle være så uheldig at ryge uklar med dig i et offentligt rum. Det er edderrøvme ikke særlig tiltalende - og jeg er mere end glad for, at jeg ikke har dig som ven. Jeg skulle mene, at du nu - og for al fremtid kan være sikker på, at de resterende af dine MSN venner for altid vil være enige med dig - for ellers kan alt jo ske....?!?!

Citat
Du bifalder ikke min opførsel..hvor herre til hest..hvad med arnes, den nævner du ikke noget om..han opfører sig måske lige efter dit hovede?...

Du efterlyste min mening om Arne´s adfærd. Den fik du, men blev vel overrasket over, at jeg allerede for to måneder siden havde givet min mening til kende.
Du havde måske bestemt dig for, at jeg var Arne´s tro støtte - og nu vælter din konklusion om den sag desværre. Øv da, men ski med det Mango - du finder sikkert på noget andet at fordrive tiden med.

At jeg ikke udtrykker min mening/holdning om Arne ved hver eneste given lejlighed (ligesom dig og mange andre) behøver ikke betyde, at jeg IKKE har en holdning, men kære Mango - du fortsætter bare ud af din sti - og jeg af min.

Måske er det fordi jeg ikke er 40 år endnu - ikke hviler i mig selv, eller mangler den der blanke og skinnende glorie...lol – at jeg ikke hopper på en hvilken som helst tråd, der omhandler Arne og lufter min mening, eller for den sags skyld diverse sniksnaktråde, hvor emnerne jo langt overstiger mit åndelige niveau. Tråde hvor der tales om 'romantiske dates i badekar med badedyr, stillethæle og røde kjoler der stjæles og monteres på en voksen mand, lolitadukker uha uha….osv - Alt det voksensnak er jeg slet ikke nået til endnu.
Er du da vimmer?!
Jeg sidder sørme stadig i sandkassen og laver sandkager til mor, samt leder efter biller, stankelben og andet småkravl til syltetøjsglasset – men det fungerer fint for mig – og er i mine øjne mindst ligeså interessant