/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
nokia tv
Fra : eln
Vist : 545 gange
220 point
Dato : 03-01-05 19:50

jeg har fået et 10 år gammelt nokia tv sat det til det antennestik jeg bruger til mit eget tv men kan ikke få et ordentlig billede frem en del af stationerne er nogenlunde men resten er fyldt med "sne" nogen forslag til hvor fejlen ligger?

mvh eln

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-01-05 19:53

har du prøvet med et andet tv??
tjek evt antennekablet

Accepteret svar
Fra : camel30

Modtaget 230 point
Dato : 03-01-05 19:57

Hej eln det kan være at der er dårlig forbindelse i antennestikket i fjernsynet,det ses ret ofte hvis antennestikket tages ud også sat i igen tit.
Men det kan også være at dit fjernsyn har brug for en ny tuner,det er det også ofte.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 19:57

hvis du bruger et T stik (husker ikke hvad det ellers hedder ) - så skal du være opmærksom på at det skal sidde godt fast.
Men det kan jo også være at det du har fået måske er lidt defekt

Kommentar
Fra : eln

Dato : 03-01-05 20:01

antennestikket er i orden, virker perfekt på 2 andre fjernsyn

eln

Kommentar
Fra : jessobol

Dato : 08-01-05 01:15

Hvis stikkene bag på fjernsynet er tæt på hinanden så kan der komme problemer, jeg har samme problem og slog en knude på antennestikket og det hjalp, ja underligt nok.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 09:44

det kan også være at det ikke har det så godt
mere (fyldt med støv)

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 15-01-05 07:55

hej
tag bag beklædning af (uden strøm) find en loddekolbe og genlod de lodninger der er matte
og evt revner i
fejlen tyder på det er dette der er galt defekte el.kolde lodninger

mvh
ole

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 15-01-05 22:17

Tak for svaret camel30.

Kommentar
Fra : eln

Dato : 15-01-05 22:26

det var antennestikket der var gået istykker under den skrue der holder stikket,det der undrer mig er ,at det ikke var alle programmer, der var dårlige,det var nok det der gjorde at vi ledte efter fejlen et andet sted

tak for svarene
mvh.eln