/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Startside
Fra : rwo
Vist : 495 gange
20 point
Dato : 03-01-05 17:53

Hej

Hvordan gør jeg en bestemt hjemmeside til min startside, når jeg ikke kan finde et link på siden????

Hilsen

rwo

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 30 point
Dato : 03-01-05 17:58

Vælg "funktioner" i menubjælken. Vælg derefter "Internetindstillinger". Der kan du definere en startside (hvis altså du bruger IE, ellers hedder menupunkterne måske noget andet)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-01-05 17:58

Du kopiere sidens navn fra browseren "højreklik og kopier" og så åbner du >funktioner > internetindstillinger i din browser og så indsætter du under "generelt" din startside. Højreklik og "indsæt". Og tryk på anvend så skulle den være der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 17:59

engenskaber for IE - generelt - skriv adressen i feltet adresse - anvend - og så starter den hvor du vil have det

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 03-01-05 18:25

Du kan oppe i adr. linket tage E og holde hele vejen op til "huset"

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-01-05 18:39

Det er svært at lægge en sådan side ind som startside, hvis du ikke kender linket. For hvad vil du så skrive inde i opsætningen?
Hvis du for nyelig har haft fat i siden, så prøv at se inde i "Oversigten", det kunne jo være at den lå der endnu???
Men pas på med at lægge en underside ind som startside, det kan jo være en midlertidig side, og så vil det holde op med at virke, når siden ikke længere er aktuel.
Vælg derfor kun det link som henter hovedsiden, det vil som regel fungere, da det må forventes at være en varig side.

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 03-01-05 18:46

Tak for svaret jqb.