/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad er det for et stik bagpå mit TV?
Fra : NKSDK
Vist : 537 gange
150 point
Dato : 02-01-05 21:10

Hej alle

Mit Philips 28PW5408 er forsynet med 2 scart-stik, audio-stik osv., men der findes også et stik, som ikke er beskrevet i manualerne: Nederst på bagsiden findes et lille hvidt stik med 3 "bare ben" - det ligner et forvokset stik af den slags, der findes på et bundkort til brug for jumpere.

Ved nogen, hvad der er tale om - kan ikke finde svaret på nettet?

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-05 21:51

Ændres billedet ved berøring af "benene" ??Jeg tror det er til hvis der skal måles på fjerneren på et værksted
Mvh Sune

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 02-01-05 22:13

Næ, billedet ændrer sig overhovedet ikke - uanset billedkilden (parabol, DVD, etc.)

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-01-05 22:52

.. måske noget med "RGB"
/PG

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-01-05 00:09

kunne det være et S-VHS stik ?

kan du ikke tage et billede af det?

mvh Brommi

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-01-05 00:16

Det kunne måske være et link-stik til synk mellem video/dvd/tv/sat
kan også være et strømstyrestik til baggrundsbelysning(lampe bag tv)
eller til dekoder af en art.
men sikkert specielt for Philips.
model 28PW6408 har en udgang bagpå der hedder "Audioudgang, konstant niveau "
måske til subwoffer(dyb bas), eller til to baghøjtalere.

link
---

http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/product.jsp?productId=28PW6408_01_DK_CONSUMER&activeTab=specifications&language=da&country=DK&catalogType=CONSUMER&proxybuster=HYHQHLR50IVVHJ0RMRCSHP3HKFSESI5P

---

Mvh. natmaden

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 03-01-05 06:26

nogen farver ?

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 150 point
Dato : 03-01-05 09:14

det er et antenne stik til radio.. vi har et phillips hvor der sidder et sådan stik (med 3 bare ben)hvor der fulgte et adapter med så man kunne sætte et alm coax.kabel til og så modtage radio på tv´et

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 03-01-05 09:19

PS
kig på din fjernbetjening der skulle gerne sidde en knap hvor der er illustreret en radio

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 03-01-05 14:33

Tak for svaret jlbendtsen. Og tak til alle I andre for gode bud

Mvh
NKSDK