/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nero burn af CD-RW
Fra : SDL
Vist : 657 gange
20 point
Dato : 19-06-01 22:50

Jeg er lige startet med at bruge dette program. Men jeg har svært ved at finde ud af, hvordan jeg bruge det til at lave en sikkerhedskopi af nogle af de dokumenter, jeg har på min HD. Den overskriver ikke, men laver et spor mere.
Jeg ville gerne bruge en CD-RW til dette. Programmet burde kunne flytte den samme mappe med indhold over på cd'en, indeholdene den samme mappe og derved lave en sikkerhedskopi.

Accepteret svar
Fra : Thwiz

Modtaget 20 point
Dato : 20-06-01 02:12

NeroBrun er et CD brænderprogram og ikke et backup program, du kan derfor ikke bruge det som et egentligt backupsystem. Altså til kun at brænde nye eller ændrede filer. Du er nødt til at anskaffe et rigtigt backup program. Men det er der også råd for på ww.tucows.com kan du downloade et freeware program til formålet

Prøv f.esk. BackUp Plus som du kan hente på http://www.tucows.com/preview/4869.html