/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Driver til bundkort!
Fra : Yumatci
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 31-12-04 18:31

Hej er der nogle der kan finde den nyeste driver til dette bundkort: "AOpen AX59 Pro" så jeg kan downloade dem??? Og også de nyeste til dette graffikkort: "RAGE IIC AGP (English)" Og det skal helst være så nye drivere som muligt til begge ting!

Hilsen Yumatci

Ps. Jeg kører windows me

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 19:40

http://download.aopen.com.tw/default.aspx
vælg først: motherboard
så: ax59 pro
så: driver
der ligger en klar til at hente.

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 31-12-04 21:32

AX59 Pro Driver 4 IN 1 Driver R4.37V(A) (4.37va.exe)
Er et godt bud fra emesen.

Her er driveren til RAGE IIC PCI (English) (Win9xatidriver.zip)
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=20251
Kan du ikke få den ned kan jeg maile den til dig.

Godt nytår
Per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 21:36

driverguide
login = drivers
passw = all

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-01-05 13:50

>>emesen
drivers & all kan ikke bruges mere, de forlanger en email adresse nu som login.
så'en har det været i ca. 2 måneder nu.

bare en oplysning................

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 14:01

Ja dk men det var den jeg fik ved tilmelding - måske kan de se mig, for jeg er inde med denne login.
Dog står der:
Notice: Your Login/Password Will Expire
Notice to existing users
As part of our site-wide upgrades, we've installed a new user login and signup system. This new system will add a great many features allowing us to customize your experience of the site, including such things as keeping track of the devices you have, searches you've performed, etc.
To get a jump on things, we encourage you to signup for a new account now.
så det må jeg lige prøve.

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 01-01-05 19:59

Hmm.. Opdagede lige at jeg skrev PCI og ikke AGPkort som du jo har,
men driveren er til begge korttyper. Men hvilken driver du vælger må jo
også afhænge af dit Operating System.
Få du bare lavet dig et USER NAME og et PASSWORD hos http://www.driverguide.com/
det er gratis.
http://members.driverguide.com/index.php?action=dosearch&qm0=RAGE+IIC+AGP&qa5=4&dp=2&sm=b&jmd=and