/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
´MS6117
Fra : katin
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 31-12-04 17:50

Jeg har et bundkort MS6117 ver:1,1 LX6. Jeg har en skitse over kortet, men mangler at kunne se hvor stikkene fra fronten skal sidde F.eks. POWER SWISH m. m. er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 19:54

Det er vist et microstar motherboard men jeg kan ikke finde det.
http://www.msi-denmark.com/
men kan du se noget tekst på di motherboard stikkene til frontstyring sidder som regel sammen i det ene hjørne. Og der også noget tekst.

Kommentar
Fra : katin

Dato : 01-01-05 12:09

Hej emesen, jeg har fået svaret fra "dk" men jeg har ved en fejl fået det samme spørgsmål 2 gange, men jeg ved ikke hvordan jeg sletter igen når noget sådan sker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 12:40

Det er ok - når dk kommer over på dette spørgsmål kan du acceptere ham.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-01-05 13:32

Hejsa

manualen kan du finde her
http://www.msi.com.tw/program/support/manual/mnu/spt_mnu_detail.php?UID=30 9&kind=1

hvis du ikke ka nkomme ind via linket skal du denne vej
http://www.msi.com.tw

Kommentar
Fra : katin

Dato : 16-01-05 00:27

Spørgsmålet er besvaret.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-01-05 00:34

venligst luk denne tråd ved at acceptere een af kommetarene !!

Kommentar
Fra : katin

Dato : 17-01-05 17:12

dk 's svar var det rigtige og er hermed akcepteret.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-01-05 17:26

ok. du skal klikke helt ude til højre lige over dato klik på "Accepter som svar"
i dette tilfælde her skal det være min kommentar
fra "dk"-------------------------------------------------------"dato----kl."
derved lukkes denne tråd........

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:31

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?